Festiwal Promocji Miast i Regionów

LAUREACI III EDYCJI KONKURSU ZŁOTE FORMATY 2009

Zwycięzcami III edycji prestiżowego Konkursu Złote Formaty organizowanego przez Grupę Ströer w ramach Festiwalu Promocji Miast i Regionów zostali Lublin, Łódź, Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego, Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego oraz Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego. Każde z miast i regionów wygrało realizację dwóch kampanii reklamowych na nośnikach Grupy Ströer: ogólnopolskiej kampanii outdoorowej o wartości 150 tys. PLN oraz kampani na nośnikach infoscreen w Warszawskim Metrze o wartości 20 bądź 50 tys. pln.

Festiwal Promocji Miast i Regionów już po raz trzeci

Już po raz trzeci Grupa Ströer organizuje Festiwal Promocji Miast i Regionów.
Co roku konferencja przyciąga ponad 400 osób na co dzień zajmujących się promocją oraz marketingiem terytorialnym. W tegorocznym Festiwalu szczególne miejsce zajmą zagadnienia związane z marketingiem sportowym oraz marketingiem kultury.

Cała Polska walczy o Złote Formaty

182 projekty promocyjne zgłoszone przez 91 miast i województw weźmie udział w Konkursie Złote Formaty. Stawka jest wysoka. Na zwycięzców czeka m.in. 5 ogólnopolskich kampanii reklamowych oraz kampanie w warszawskim metrze, na nowoczesnych nośnikach Infoscreen Grupy Ströer, organizatora Konkursu.