internet

Użytkownicy sieci coraz częściej szukają reklam

Z badań eyetrackingowych przeprowadzonych przez Google wynika, że internauci coraz częściej poszukując konkretnych informacji zerkają na reklamy. Jeszcze 7 lat temu najchętniej spoglądaliśmy na szczyt wyników w wyszukiwarce, skąd też wzięła się nazwa “złoty trójkąt Google’a”.

Internet w promocji turystycznej regionu

Urzędy gmin nadal w niewielkim stopniu wykorzystują potencjał marketingu internetowego do promocji turystyki własnych regionów. Strony internetowe urzędów, które mogłyby stanowić źródło informacji turystycznej ograniczają się do podstawowych komunikatów, mało przydatnych zwłaszcza dla turystów zagranicznych.

Biuro easygo.pl

easygo.pl jest najdynamiczniej rozwijającym się serwisem turystycznym w polskim Internecie. Pracownicy firmy zajmują się doradztwem, konsultacją i pośrednictwem w sprzedaży zintegrowanych pakietów turystycznych.

Internetowe biuro DobreWczasy.pl

Portal turystyczny DobreWczasy.pl prowadzi Biuro Podrózy Onyx Tour. DobreWczasy.pl jest nowoczesnym biurem podróży oferującym szeroki wybór wycieczek po bardzo konkurencyjnych cenach.

NetSprint pomaga zarobić serwisom turystycznym

NetSprint.pl wprowadza na rynek Information Access Platform eTravel ? dedykowane rozwiązanie dla branży turystycznej, które pozwala rozbudowanym serwisom turystycznym zwiększyć liczbę użytkowników i zyskać dodatkowe źródła przychodów.

Polscy turyści szukają informacji w sieci

Co drugi polski turysta wskazuje internet jako główne źródło informacji, niezbędnych do zaplanowania urlopu. W przypadku zakupu biletów lotniczych i kolejowych, Polacy preferują tradycyjną wizytę przy okienku.