Wzrost liczby obiektów w Polsce powoduje, że znacznie trudniej dotrzeć do turystów i sprawić, żeby wybrali właśnie Twój obiekt, a nie konkurencję więcej...
Jeden z najpopularniejszych portali szkoleniowych w Polsce prezentuje dwa szkolenia dla branży turystycznej. więcej...
Rynek hotelarski w Polsce ewoluuje, a w najbliższym czasie czekają go jeszcze większe zmiany. Ich zapowiedzią jest powiększanie się strefy usług konsultingowych, rosnące zainteresowanie w tej dziedzinie i powstanie nowej firmy w branży - Z-Factor. Wojciech Liszka, jej CEO i założyciel jest przekonany, że to przełomowy moment na rynku. więcej...
Content Marketing cały czas gromadzi coraz szersze grono zwolenników. To bardzo praktyczne narzędzie, które stosunkowo niewielkim kosztem pozwala zwiększyć wartość działań promocyjnych firmy i przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów. Jak można go wykorzystać w turystyce? Okazuje się, że jest w tej branży wręcz niezbędny. więcej...
Agencja reklamowa i marketingowa Mixed Media w swojej niezwykle bogatej ofercie posiada szereg propozycji, dzięki którym promocja w internecie staje się skuteczna i wydajna. Wykwalifikowani specjaliści zajmują się procesem reklamowym od podstaw - gruntownie analizują potrzeby każdej firmy, starannie wybierają grupę docelową, budują indywidualny wizerunek w sieci opierając się na zróżnicowanych metodach, korzystają z wielu zaawansowanych narzędzi i portali, zajmują się także analizą statystyk dotyczących wydajności kampanii i na ich podstawie opracowują dalszą strategię. więcej...
15 maja 2013 roku w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej we Wrocławiu zorganizowano konferencję Marketing Miejsc: Trendy 2013. Blisko 100 uczestników wysłuchało prelekcji poświęconych współczesnym formom promocji turystyki oraz roli marki lokalnej w promocji regionu. więcej...
Konferencja "Marketing miejsc - Trendy 2013" odbędzie się 15 maja 2013 roku w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego we Wrocławiu. więcej...
Działasz w stowarzyszeniu? Jesteś instytucją kultury? Prowadzisz działalność fundacyjną? Szukasz wsparcia na cele statutowe, ale nie wiesz jak się za to zabrać? Chcesz skutecznie pozyskiwać sponsorów i stałych partnerów? Jak stworzyć ofertę i reklamę by pozyskać kontrahentów? Co jest dozwolone w sponsoringu (problem kryptoreklamy)? Jak się mają uwarunkowania prawne mecenatu, darowizny? Jak prowadzić skuteczny fundraising? więcej...
W Krakowie spotkają się praktycy i eksperci, by rozmawiać na temat efektywnego wykorzystania strategii marketingowych w turystyce i hotelarstwie. W czwartek, 20 stycznia, w hotelu Orient rusza kolejna, trzecia już edycja spotkania TravelCamp. więcej...
Już po raz trzeci Grupa Ströer organizuje Festiwal Promocji Miast i Regionów. Co roku konferencja przyciąga ponad 400 osób na co dzień zajmujących się promocją oraz marketingiem terytorialnym. W tegorocznym Festiwalu szczególne miejsce zajmą zagadnienia związane z marketingiem sportowym oraz marketingiem kultury. więcej...
Nowe metody wizualizacji obiektów hotelowych dają doskonałe możliwości do ich prezentowania w Internecie. Taką nową, zyskującą popularność metodą jest prezentacja obiektów w formie wirtualnej wycieczki po obiekcie. więcej...
To już druga edycja konferencji poświęconej zagadnieniom e-commerce dla branży turystycznej. e-Travel Forum 2009 dzieli się spostrzeżeniami, prezentuje osiągnięcia największych graczy na środkowoeuropejskim rynku i skupia uwagę wszystkich zainteresowanych marketingiem internetowym w turystyce. Zapoznaj się z najlepszymi praktykami z branży, posłuchaj przedstawicieli międzynarodowych firm, którzy podzielą się z uczestnikami konferencji swoją wiedzą i doświadczeniem. Skorzystaj z okazji wzięcia udziału w międzynarodowym forum dla profesjonalistów zajmujących się turystyką. więcej...