marketing

Jak promować turystykę w Polsce?

Wzrost liczby obiektów w Polsce powoduje, że znacznie trudniej dotrzeć do turystów i sprawić, żeby wybrali właśnie Twój obiekt, a nie konkurencję

Content marketing fundamentem promocji w turystyce

Content Marketing cały czas gromadzi coraz szersze grono zwolenników. To bardzo praktyczne narzędzie, które stosunkowo niewielkim kosztem pozwala zwiększyć wartość działań promocyjnych firmy i przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów. Jak można go wykorzystać
w turystyce? Okazuje się, że jest w tej branży wręcz niezbędny.

Mixed Media – kompleksowa promocja, najlepsze rezultaty

Agencja reklamowa i marketingowa Mixed Media w swojej niezwykle bogatej ofercie posiada szereg propozycji, dzięki którym promocja w internecie staje się skuteczna i wydajna. Wykwalifikowani specjaliści zajmują się procesem reklamowym od podstaw – gruntownie analizują potrzeby każdej firmy, starannie wybierają grupę docelową, budują indywidualny wizerunek w sieci opierając się na zróżnicowanych metodach, korzystają z wielu zaawansowanych narzędzi i portali, zajmują się także analizą statystyk dotyczących wydajności kampanii i na ich podstawie opracowują dalszą strategię.

Ogólnopolska Konferencja: Sponsoring kultury i sztuki czyli jak znaleźć sponsora – praktyczne podpowiedzi

Działasz w stowarzyszeniu? Jesteś instytucją kultury? Prowadzisz działalność fundacyjną? Szukasz wsparcia na cele statutowe, ale nie wiesz jak się za to zabrać? Chcesz skutecznie pozyskiwać sponsorów i stałych partnerów? Jak stworzyć ofertę i reklamę by pozyskać kontrahentów? Co jest dozwolone w sponsoringu (problem kryptoreklamy)? Jak się mają uwarunkowania prawne mecenatu, darowizny? Jak prowadzić skuteczny fundraising?

TravelCamp tym razem w Krakowie

W Krakowie spotkają się praktycy i eksperci, by rozmawiać na temat efektywnego wykorzystania strategii marketingowych w turystyce i hotelarstwie. W czwartek, 20 stycznia, w hotelu Orient rusza kolejna, trzecia już edycja spotkania TravelCamp.

e-TRAVEL FORUM 2009 – Międzynarodowa Konferencja 27-28 stycznia 2009, Warszawa

To już druga edycja konferencji poświęconej zagadnieniom e-commerce dla branży turystycznej. e-Travel Forum 2009 dzieli się spostrzeżeniami, prezentuje osiągnięcia największych graczy na środkowoeuropejskim rynku i skupia uwagę wszystkich zainteresowanych marketingiem internetowym w turystyce. Zapoznaj się z najlepszymi praktykami z branży, posłuchaj przedstawicieli międzynarodowych firm, którzy podzielą się z uczestnikami konferencji swoją wiedzą i doświadczeniem. Skorzystaj z okazji wzięcia udziału w międzynarodowym forum dla profesjonalistów zajmujących się turystyką.