mecz

Ze szkoleń Akademii Euro skorzystają nie tylko turyści

Polska, Czechy, Grecja i Rosja oraz Hiszpania, Włochy, Irlandia i Chorwacja – to dwie grupy narodowych reprezentacji piłkarskich, które zmierzą się w fazie grupowej Turnieju na stadionach w Polsce. Poza Czechami i Chorwatami, większość kibiców
i turystów przyleci do Polski samolotami, a przemieszczając się między miastami gospodarzami i w ich granicach nasi goście podróżować będą środkami komunikacji publicznej. Mając na uwadze zapewnienie kibicom jak najlepszego serwisu, w przygotowaniach do Turnieju szczególną rangę mają projekty podnoszące jakość obsługi klienta. Jednym z nich jest Akademia Euro, dzięki której swoje kompetencje podniesie 2,5 tysiąca osób mających w swojej pracy bezpośredni kontakt z turystami zagranicznymi.

Ponad 1500 osób może jeszcze skorzystać ze szkoleń Akademii Euro

Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2012 odbędą się już za 8 miesięcy.
O wrażeniach kibiców i turystów, którzy odwiedzą nasz kraj, a co za tym idzie,
o wizerunku Polski za granicą, zdecyduje przede wszystkim jakość obsługi gości. Wizerunek kraju będzie w dużej mierze zależał od jakości obsługi w kasie biletowej na dworcu kolejowym, uprzejmości recepcjonistki w hotelu oraz znajomości języka obcego przez osoby, które zawodowo będą miały kontakt z kibicami.

Z Kia już można wygrać w piłkarskich eliminacjach Euro 2012

Kia Motors Corporation jest oficjalnym sponsorem rozgrywek piłkarskich UEFA EURO 2012TM oraz UEFA EURO 2016TM. Zgodnie z podpisaną umową Kia otrzymała najważniejsze prawa sponsorskie na wszystkich imprezach UEFA EURO 2012TM, w tym prawo wykorzystywania logotypów, emblematów i firmowego oznakowania na stadionach piłkarskich. Samochody użytkowane na potrzeby obu edycji mistrzostw UEFA EURO 2012TM pochodzić będą z parku Kia i Hyundai. Marka będzie widoczna na biletach, w zakładce Euro 2012 na oficjalnej stronie internetowej UEFA i wydarzeniach poprzedzających mistrzostwa.

Polskie przygotowania do UEFA EURO 2012 tm

Polska znajduje się na dobrej drodze do sprawnej organizacji turnieju UEFA EURO 2012TM. Potwierdzają to cykliczne raporty UEFA, które dobrze oceniają przygotowania Polski. Wiele projektów ma jednak napięte harmonogramy. Zgodnie z przyjętą we wrześniu 2007 roku ustawą polskie przygotowania realizowane są w oparciu o precyzyjny model organizacyjny pozytywnie oceniany przez UEFA.

Nie zabraknie miejsc noclegowych na Euro 2012

Na niewiele ponad rok przed Euro 2012 wiadomo już, że Polska będzie dysponować bazą miejsc noclegowych nie tylko wystarczającą do obsługi kibiców, ale nawet większą niż wynika to z potrzeb turnieju. W trakcie trzech tygodni Euro 2012 do Polski przyjedzie łącznie około 1 miliona turystów. Według szacunków ekspertów, opartych
o analizy wykorzystania miejsc noclegowych w trakcie poprzednich turniejów
UEFA EURO, około połowa kibiców przebywających na stadionach oraz w strefach kibiców będzie korzystać z bazy noclegowej w obiektach różnego typu i standardu, czyli np. w hotelach, motelach, pensjonatach, kwaterach prywatnych, czy nawet na polach kempingowych.

4 lata od przyznania Polsce organizacji Euro 2012 – co się zmieniło do dziś?

Dokładnie 4 lata temu, 18 kwietnia 2007 roku w walijskim Cardiff w trakcie posiedzenia Komitetu Wykonawczego UEFA, Michel Platini ogłosił decyzję, że Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2012 zorganizują Polska i Ukraina. Wkrótce pojawiły się pytania, czy zdążymy z przygotowaniami, czy Polska podoła organizacji trzeciej co do wielkości imprezy sportowej na świecie, oglądanej przez ok.10 miliardów osób przed telewizorami na całym świecie. W 2007 roku, w miejscu flagowego na Euro 2012, Stadionu Narodowego w Warszawie, funkcjonował największy w Europie bazar “Jarmark Europa”.

Szpitale na Euro 2012

W których szpitalach będą leczeni kibice w trakcie Turnieju w Polsce?

Transport lotniczy w Polsce w trakcie Euro 2012

W trakcie trzech tygodni turnieju UEFA EURO 2012 Polskę odwiedzi od 800 tys. do 1 mln kibiców. Już dziś wiadomo, że przeważająca część ruchu turystycznego związanego z turniejem będzie się odbywać drogą lotniczą. Przed polskimi lotniskami stoi obecnie nie tylko duże wyzwanie, polegające na stworzeniu odpowiedniej infrastruktury. Niezwykle istotne jest również odpowiednie zarządzanie wzmożonym ruchem w przestrzeni powietrznej oraz dobra organizacja obsługi pasażerów na lotnisku. To właśnie od sprawności transportu lotniczego oraz obsługi pasażerów, w dużym stopniu będzie zależało to, czy i w jaki sposób, zmieni się postrzeganie Polski w Europie. Większość kibiców pierwsze i ostatnie wrażenie o Polsce z Euro 2012 wyniesie przecież właśnie z punktów wejścia i wyjścia, czyli lotnisk.