W czwartek,19 sierpnia, w biurach podróży TUI rozpoczęła się sprzedaż wyjazdów z oferty zimowej na rok 2010/2011. W trzech katalogach TUI zawarta jest bogata oferta zarówno dla zwolenników błogiego leniuchowania na najsłynniejszych plażach Świata, jak również współczesnych poszukiwaczy przygód, a także szukających mocnych wrażeń na górskich stokach. Wczesna rezerwacja gwarantuje atrakcyjne zniżki. Do 30 września na wyjazdy do bliskich i dalekich krajów z katalogu "Słoneczne strony świata" obowiązują rabaty aż do 1950 zł. Szaleństwo na górskim stoku w opcji z dojazdem własnym może być tańsze nawet o 1450 złotych. więcej...
Paryski Disneyland nawiązał współpracę w zakresie sprzedaży pakietów rodzinnych z wiodącym touroperatorem, TUI Poland, w portfolio którego znajdują się marki: Scan Holiday oraz TUI. Propozycje zabawy w magicznym świecie Myszki Miki umieszczono w specjalnym katalogu eksperta od rodzinnych wakacji - Scan Holiday. Oferta paryskiego Disneylandu dostępna jest od 4 lutego 2010. więcej...
Rusza ogólnopolska kampania reklamowa TUI na sezon lato 2010, prowadzona pod hasłem "TUI - jest co wspominać1" Telewizyjny spot marki, nakręcony w konwencji filmu amatorskiego, można oglądać na kanałach: TVN, TVN24, TVN Style, Polsat, TVP1 oraz TVP2. Kampania, która potrwa 2 miesiące, obejmie również radio (RMF, Zet, Trójka, ESKA oraz rozgłośnie lokalne), a także internet (portale onet.pl i wp.pl). więcej...
Ubezpieczenia podróży oraz dostęp do 60 tys. nowych obiektów hotelowych to kolejny krok w kierunku tworzenia silnej marki Internetowego Centrum Podróży więcej...
9 grudnia rozpoczęła się sprzedaż oferty TUI na sezon lato 2010. Atrakcyjne ceny, kalkulacje cen w złotówkach, nowy układ katalogów - to najważniejsze z wprowadzonych zmian. więcej...
Pachnąca choinka, pokrywa lekkiego puchu za oknem, wyczekiwanie wraz z rodziną na pierwszą gwiazdkę i wspólna Wigilia złożona z tradycyjnych dań - takie wyobrażenie Świąt Bożego Narodzenia towarzyszy nam niemal od dzieciństwa. Jednak w ostatnich latach coraz więcej Polaków postanawia na Święta wyjechać. więcej...
Traida - biuro podróży, dotychczasowy lider w wysokości przychodów straciła pierwszą pozycję na rzecz Itaki. W 2010 biura podróży będą walczyć o klientów i o miejsce w czołówce. Kto stanie na podium? Pewne jest, że do walki przystąpi Exim Tours - informuje "Dziennik Gazeta Prawna". więcej...
Mather Communications wygrało przetarg na obsługę kreatywną marki TUI. Agencja, która zdystansowała trzech rywali, będzie odpowiadać za obsługę kampanii Lato 2010. Efekty tych prac będzie można śledzić już od stycznia 2010. więcej...
Obie znajdujące się w portfolio TUI Poland marki - TUI oraz Scan Holiday - po raz drugi wyróżnione zostały prestiżowym tytułem Superbrands. Finałowa gala i wręczenie statuetek Superbrands 2009 odbyło się w poniedziałek, 23 listopada, w budynku Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. więcej...
"Tydzień egzotyczny" w TUI, między 16 a 22 października, to niepowtarzalna okazja na wykupienie egzotycznych wycieczek w bardzo atrakcyjnych cenach. Rabaty sięgające nawet 2 500 zł/os oferowane będą klientom w biurach TUI przez cały tydzień, między 16 a 22 października. Przez cały tydzień promocji towarzyszyć będzie specjalny wystrój biur. Kokosy i tajlandzkie storczyki pozwolą klientom poczuć klimat czekających na nich egzotycznych wakacji. więcej...
Biura podróży rozpoczęły sprzedaż wycieczek z oferty TUI na sezon zima 2009/2010. Osobom, którym bliska jest zasada "podróże kształcą" TUI proponuje niezapomniane orientalne wycieczki z polskim przewodnikiem m.in. do: Chin, Indii i Tajlandii. więcej...