reklama

Social media w działaniach PR? Agencja PR podpowiada, jak zrobić to dobrze.

W ramach działań public relations mieści się utrzymanie kontaktu z konsumentami oraz nawiązanie z nimi relacji w celu budowania pozytywnego wizerunku. Do osiągnięcia tych celów wykorzystuje się m.in. media społecznościowe. Social media w działaniach PR mają ogromne znaczenie. Na czym dokładnie polegają i czy każda firma powinna je wdrożyć?

Użytkownicy sieci coraz częściej szukają reklam

Z badań eyetrackingowych przeprowadzonych przez Google wynika, że internauci coraz częściej poszukując konkretnych informacji zerkają na reklamy. Jeszcze 7 lat temu najchętniej spoglądaliśmy na szczyt wyników w wyszukiwarce, skąd też wzięła się nazwa “złoty trójkąt Google’a”.

Content marketing fundamentem promocji w turystyce

Content Marketing cały czas gromadzi coraz szersze grono zwolenników. To bardzo praktyczne narzędzie, które stosunkowo niewielkim kosztem pozwala zwiększyć wartość działań promocyjnych firmy i przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów. Jak można go wykorzystać
w turystyce? Okazuje się, że jest w tej branży wręcz niezbędny.

Usługi turystyczne stanowią już 18 proc. transakcji zawieranych w internecie

Szacuje się, że już co piąty kupujący usługi turystyczne robi to za pośrednictwem sieci. Jednak znalezienie atrakcyjnej oferty nie jest wcale takie łatwe. Według badań IATA, przeciętny internauta w USA, aby dotrzeć do najkorzystniejszej oferty biletu lotniczego musi przejrzeć aż 22 serwisy. Ten problem w coraz większym stopniu zaczyna dotykać również polskie firmy.

Mixed Media – kompleksowa promocja, najlepsze rezultaty

Agencja reklamowa i marketingowa Mixed Media w swojej niezwykle bogatej ofercie posiada szereg propozycji, dzięki którym promocja w internecie staje się skuteczna i wydajna. Wykwalifikowani specjaliści zajmują się procesem reklamowym od podstaw – gruntownie analizują potrzeby każdej firmy, starannie wybierają grupę docelową, budują indywidualny wizerunek w sieci opierając się na zróżnicowanych metodach, korzystają z wielu zaawansowanych narzędzi i portali, zajmują się także analizą statystyk dotyczących wydajności kampanii i na ich podstawie opracowują dalszą strategię.

Konstrukcja dowcipu = skuteczna reklama?

Dzisiaj specjalistą od reklamy czuje się każdy – nic dziwnego, wszyscy jesteśmy kompetentnymi odbiorcami treści marketingowych (choć czasami z przymusu). Potrafimy jasno określić jakie filmy promocyjne nam odpowiadają, a które nie, doceniamy humor, dostrzegamy sztampowość w reklamach pewnych ustandaryzowanych produktów jak proszek czy pasta do zębów.

Artykuł sponsorowany w serwisach Grupy Kafito za 3 zł

1 sierpnia 2012 roku rusza akcja promocyjna dotycząca artykułów sponsorowanych w serwisach tematycznych Grupy Kafito. Oferta skierowana jest do wszystkich tych, którzy chcą wypromować działalność swojej firmy oraz zwiększyć liczbę odwiedzin strony internetowej.

Wakacyjna kampania reklamowa Małopolski

Z końcem czerwca ruszyła wakacyjna kampania Małopolski, pod hasłem „Małopolska. Wykrzesane Wakacje!”. Kampania realizowana jest w ramach działań Samorządu Województwa Małopolskiego. Kreacją zajęła się Agencja Reklamowa Wizard.