rezerwacja noclegu

Ocena stosunku ceny do jakości usług hotel.info: chętnie zapłacimy czy wrócimy z niesmakiem?

Norymberga, 25 października 2010 r. – Jakie były wrażenia gości z pobytu w hotelu? Czy większość gości wyjeżdżała z hotelu w Polsce lub zagranicą zadowolona czy z rozgoryczeniem? Na to pytanie postanowił ponownie odpowiedzieć hotel.info (www.hotel.info), bezpłatny internetowy serwis rezerwacji, posiadający w swej bazie ponad 210 tys. hoteli na całym świecie, badając proporcję stosunku ceny do jakości usług.

Jak internauci oceniają hotele – podsumowanie sezonu 2009

Serwis Hotele.Oceniacz.pl dokonał podsumowania sezonu lato 2009 r. i sprawdził, jak internauci ocenili hotele oferowane im przez polskie biura podróży w najbardziej popularnych obecnie krajach: Egipcie, Turcji i Tunezji. Najczęściej opiniowanymi hotelami w serwisie są: Hilton Long Beach, Sunny Days El Palacio w Egipcie, w mieście Hurghada oraz Club Santana na Riwierze Tureckiej. Na koniec sierpnia w serwisie dodano ponad 12 tys. opinii o ponad 7,6 tys. hoteli zlokalizowanych w Polsce i na świecie.

Rezerwacja noclegów on-line

Dzisiaj podróż zaczyna się w internecie: szukanie oferty wycieczki, zabukowanie biletu, wreszcie rezerwacja hotelu. Wszystko bez konieczności wychodzenia z domu i ze sporymi oszczędnościami, czasu i pieniędzy.