Marketing hoteli – teksty stron WWW do poprawki
Wiele hoteli nie postrzega tekstów na stronie WWW, jako sposobu na zwiększenie liczby rezerwacji. Ten błąd, bywa powodem niskiej skuteczności ich promocji w sieci.
Wiele hoteli nie postrzega tekstów na stronie WWW, jako sposobu na zwiększenie liczby rezerwacji. Ten błąd, bywa powodem niskiej skuteczności ich promocji w sieci.
Serwis Hotele.Oceniacz.pl dokonał podsumowania sezonu lato 2009 r. i sprawdził, jak internauci ocenili hotele oferowane im przez polskie biura podróży w najbardziej popularnych obecnie krajach: Egipcie, Turcji i Tunezji. Najczęściej opiniowanymi hotelami w serwisie są: Hilton Long Beach, Sunny Days El Palacio w Egipcie, w mieście Hurghada oraz Club Santana na Riwierze Tureckiej. Na koniec sierpnia w serwisie dodano ponad 12 tys. opinii o ponad 7,6 tys. hoteli zlokalizowanych w Polsce i na świecie.
Dzisiaj podróż zaczyna się w internecie: szukanie oferty wycieczki, zabukowanie biletu, wreszcie rezerwacja hotelu. Wszystko bez konieczności wychodzenia z domu i ze sporymi oszczędnościami, czasu i pieniędzy.
Niedawny raport z Forrester Research Online Travel USA Forecast, wykazał, że tendencje kupowania wycieczek on line ulegną zmianą i do roku 2013 nastąpią różnice w rezerwacji w sieci.