PGE ARENA GDAŃSK, dzięki systemowi optymalizacji zużycia energii, w pierwszym kwartale 2014 zmniejszyła koszty zużycia energii o ok. 20%. więcej...
Już 17 marca na Stadionie Narodowym odbędzie się konferencja Poland Meetings Destination poświęcona turystyce biznesowej. Pracujemy nad tym, aby uczynić Polskę szczególnie atrakcyjnym i popularnym miejscem międzynarodowych konferencji i kongresów. Przyłącz się do nas! więcej...
Już 14 grudnia 2013 roku po raz pierwszy w historii naszego kraju zawita do stolicy spektakularne show Nitro Circus Live. Warto w ten dzień przyjść na Stadion Narodowy, by zobaczyć na własne oczy najbardziej zakręcone ewolucje na motorach, rowerach czy deskorolce. więcej...
183 niedozwolone postanowienia - to rezultat pierwszej kontroli Prezes UOKiK dotyczącej wypożyczalni samochodów, przewoźników kolejowych i lotniczych. Najczęściej przedsiębiorcy całkowicie zwalniają się z odpowiedzialności za zniszczony samochód, bagaż, czy odwołanie pociągu. W toku jest 19 postępowań więcej...
W dniu 29 stycznia br., odbyła się impreza otwarcia Stadionu Narodowego - "Oto jestem". Przez kilka godzin, największą sportową arenę w Polsce odwiedziło ok. 75 tysięcy osób. więcej...
W dniu 24 lipca br. zapraszamy wszystkich na Niedzielny Spacer po Stadionie Narodowym w Warszawie. więcej...
Na zorganizowanej konferencji prasowej Miasto i operator Stadionu Miejskiego potwierdziły - 17 września br. George Michael wystąpi we Wrocławiu. więcej...
Piłka nożna tylko pozornie nie ma nic wspólnego z turystyką - jednak każdy kibic wie, że podróż na wyjazdowe mecze swojej drużyny to także okazja, by poznać odmienne kultury, zwyczaje innych narodów czy atrakcje turystyczne danej miejscowości. W poniższym tekście przedstawimy Państwu Świątynie Futbolu, które powinny być pozycją obowiązkową podczas urlopu czy wakacji. więcej...
20 września br., Minister Sportu i Turystyki Adam Giersz wziął udział w ceremonii otwarcia Stadionu Miejskiego w Poznaniu, zmodernizowanego z myślą o piłkarskich mistrzostwach Europy UEFA EURO 2012TM. więcej...
To jedno z głównych haseł kampanii wizerunkowo-sprzedażowej nowego Stadionu Legii przy ul. Łazienkowskiej 3. Jej celem przewodnim jest zachęcenie jak największej liczby osób do przyjścia na stadion i przekonanie ich, że jest to miejsce spełniające najwyższe standardy w dziedzinie bezpieczeństwa, gastronomii, obsługi sanitarnej i oczywiście gwarantujące nową, wspaniałą atmosferę z mnóstwem sportowych emocji. Najważniejsze i najczęściej wymieniane zalety nowego obiektu to: 31 tysięcy komfortowych miejsc, odpowiednia akustyka, nowoczesne oświetlenie i całkowite zadaszenie. więcej...