touroperatorzy

Własne biuro podróży – marzenie czy utrapienie?

Współczesna gospodarka nie należy do sprzyjających małym przedsiębiorstwom. Niestety, niezależnie od segmentu rynku, to giganci i korporacje mają zazwyczaj najwięcej do powiedzenia. A jak to jest w branży turystycznej?

Rok 2010 okresem dynamicznych zmian w branży hotelarskiej

Jakość obsługi klientów, globalizacja, wartość marki i tempo reagowania na potrzeby rynku to cztery główne czynniki wpływające na przyszłość hoteli – oto wnioski z raportu przygotowanego na zlecenie firmy Amadeus

Amadeus i Deutsche Bahn zacieśniają współpracę

Warszawa, 6 września 2010 – Amadeus, wiodący dostawca rozwiązań technologicznych i usług przetwarzania danych dla globalnej branży turystycznej oraz Deutsche Bahn, niemieckie linie kolejowe, ogłosiły otwarcie pierwszego biura w Chinach, wykorzystującego technologię rezerwacji Amadeus. W oddziale Bizhub International Travel nabyć będzie można nie tylko bilety niemieckich linii kolejowych, ale także innych przewoźników europejskich. Biuro zlokalizowane w Pekinie będzie obsługiwać zarówno klientów indywidualnych jak i biznesowych, zapewniając dostęp do pełnej oferty Deutsche Bahn.

Amadeus przedstawia najnowszą wersję e-Travel Management

Amadeus udostępnia nową wersję praktycznego narzędzia przeznaczonego dla firm do przeprowadzania rezerwacji

– Najnowsza wersja Amadeus e-Travel Management umożliwia nową funkcję mapowania, w oparciu o technologię Microsoft BING

– Innowacje obejmują natychmiastową funkcję “BookNow!”, bardziej przejrzysty układ strony i uproszczony proces rezerwacji

Amadeus wzmacnia ofertę usług dodatkowych

Inicjatywa firmy Amadeus pozwoli liniom lotniczym, korzystającym z rozwiązania, na sprzedaż usług dodatkowych i – co za tym idzie – na zwiększanie dochodów oraz podniesienie jakości obsługi klientów

Amadeus Cars Plus

Amadeus wprowadza Cars Plus – najnowszej generacji narzędzie do rezerwacji samochodów