SZANGHAJ, 24 czerwca 2015 r. /PRNewswire/ - Dnia 24 czerwca organizacja UnionPay International opublikowała raport na temat trendów turystyki wyjazdowej w sezonie letnim w roku 2015. Z raportu wynika, że wyjazdy chińskich turystów charakteryzuje większa skala brutto, większa częstotliwość transakcji, bardziej rozproszone miejsca docelowe oraz bardziej racjonalne wydatki. więcej...
Obecnie nowy sposób obdarowywania prezentami w postaci przeżyć to najszybciej rozwijająca się gałąź branży turystyczno - rozrywkowej w Polsce więcej...
Zapraszamy do przeglądu kilku ciekawych obiektów, gdzie szkolenie powinno być prawdziwą przyjemnością. Wyposażone w nowoczesny sprzęt sale plus interesująca okolica to połączenie, które przynosi najlepsze efekty. więcej...
Już 17 marca na Stadionie Narodowym odbędzie się konferencja Poland Meetings Destination poświęcona turystyce biznesowej. Pracujemy nad tym, aby uczynić Polskę szczególnie atrakcyjnym i popularnym miejscem międzynarodowych konferencji i kongresów. Przyłącz się do nas! więcej...
Jak wynika z raportu Światowej Organizacja Turystyki (UNTWO)międzynarodowe przyjazdy turystów wzrosły o 5% w pierwszym półroczu 2013 roku w porównaniu do analogicznego okresu 2012 roku, osiągając niemal 500 mln przychód. więcej...
W dniach 21 - 23 maja 2013r. we Frankfurcie, Gdańsk i Gdynia wystawiły się wspólnie na międzynarodowych targach turystyki motywacyjnej, spotkań biznesowych i wydarzeń IMEX. więcej...
Historyczna stolica Śląska, a obecnie usytuowanego na południowym zachodzie kraju województwa dolnośląskiego, stanowi centrum aglomeracji wrocławskiej i czwarte pod względem liczby ludności (ponad 630 tys, mieszkańców) polskie miasto. więcej...
Coraz bardziej widoczne tendencje do ograniczania kosztów w zakresie podróży służbowych powodują, że firmy coraz częściej zwracają się o wsparcie do wyspecjalizowanych doradców. Ma na to wpływ także dynamika prowadzenia biznesu i często konieczność organizacji podróży w ostatniej chwili. więcej...
Gdańsk Convention Bureau zmienia stronę internetową. Nowa wersja witryny gdanskconvention.pl będzie teraz łatwiejsza w obsłudze, bardziej nowoczesna i interaktywna. Intuicyjny layout pozwala szybko poruszać się po stronie i znaleźć wszystkie informacje potrzebne do zorganizowania spotkania biznesowego. więcej...
Mimo niezadowalającego stanu polskich dróg, najczęściej wybieranym środkiem transportu w podróżach prywatnych (70%) i służbowych (54%) po Polsce pozostaje samochód. Co więcej, uznawany jest on za najbardziej komfortowy sposób podróżowania (68%). Mimo coraz atrakcyjniejszej oferty linii lotniczych, samolot na razie wybiera niewielu respondentów - niezależnie, czy jest to podróż prywatna (1%) czy służbowa (4%) - wynika z badania ARC Rynek i Opinia. więcej...
Firma "Deloitte" opublikowała raport "Podróże służbowe w 2012 - Business Travels Survey". Badania zostały przeprowadzone online na grupie 1000 podróżujących służbowo we wrześniu 2011 roku. więcej...
Michał Maziarczyk, student III roku Turystyki i Rekreacji Uczelni Vistula oraz członek Koła Naukowego Turystyki został zwycięzcą tegorocznej edycji konkursu University Challenge oraz laureatem prestiżowej nagrody MPI Foundation Youth Award. To pierwszy student z Polski wyróżniony tak ważną nagrodą w dziedzinie turystyki biznesowej. więcej...
Początki turystyki sięgają okresu starożytności, kiedy to odbywały się wędrówki ludów w celach religijnych. Na przestrzeni czasu turystyka uległa szeregowi przemian. Zmieniły się jej rodzaje, funkcje oraz cele. Chociaż obok atutów podróży ludzkość zaczęła dostrzegać także wady z nimi związane, nadal wyjazdy turystyczne są przede wszystkim wielką, ekscytującą przygodą. Dla wielu turystyka i podróże w nieznane, urastają do rangi hobby do tego stopnia, że ciągle chcą zobaczyć więcej świata, nie bacząc na środki finansowe. więcej...
Początki turystyki sięgają okresu starożytności, kiedy to odbywały się wędrówki ludów w celach religijnych. Na przestrzeni czasu rodzaje, rola oraz cele podróży ewoluowały. Dzisiaj, dzięki eksploracji nowych, nieznanych, w tym także egzotycznych terenów oraz dostosowaniu ich do potrzeb turystycznych, podróżuje się częściej i dalej, niekoniecznie dłużej, niejednokrotnie przeznaczając na ten cel ogromne sumy pieniędzy. więcej...
MPI Poland Club, organizacja zrzeszająca profesjonalnych organizatorów spotkań oraz Gdańsk Convention Bureau zapraszają na pierwszą konferencję organizowaną w Gdańsku MPI Autumn Meeting, która odbędzie się 19 listopada 2009r.pt.: więcej...
Stocznia Gdańska jest rezerwuarem pamięci zbiorowej i pamięci indywidualnych. Pamięć historyczna wizualizuje się w postaci wystawy Drogi Do Wolności i realizacji monumentalnych w postaci Pomnika Trzech Krzyży oraz Bram, w przyszłości będzie to Europejskie Centrum Solidarności. Pamięci subiektywne są praktycznie nieobecne, niejednokrotnie postrzegane jako niepoprawne, zmarginalizowane. więcej...
Gdańska Organizacja Turystyczna (GOT) otrzymała fundusze na kampanię promocyjną turystyki biznesowej Gdańska i Pomorza z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013 (RPO WP), Oś priorytetowa 6 - Turystyka i dziedzictwo kulturowe, działanie 6.2 - Promocja i informacja turystyczna. więcej...
Obecnie turystyka biznesowa jest najbardziej dochodową gałęzią turystki. Klient tej branży wydaje około 400 razy więcej niż zwykły turysta. Dlatego też prężnie rozwijającym się rynkiem związanym z turystyką są różnego rodzaju imprezy integracyjne, konferencje, szkolenia, bankiety, wyjazdy motywacyjne, branżowe zjazdy, czy pikniki oraz inne wydarzenia turystyczne. Choć w Polsce turystyka biznesowa, to dziedzina jeszcze młoda, już widać jak ważna jest ona dla rodzimej gospodarki turystycznej. Beneficjentami turystyki są instytucje, firmy publiczne i prywatne odpowiedzialne za zlecanie realizacji wykonania usługi turystycznej. więcej...
Ponad 2 mln zł unijnej dotacji przyznano Gdańskiej Organizacji Turystycznej na realizację zadań dotyczacych promocji turystyki biznesowej Gdańska i Pomorza. Projekt będzie realizowany przez trzy lata i według jego twórców przyczyni się do wzrostu liczby imprez biznesowych organizowanych w regionie oraz wzrostu liczby turystów, przybywających do Gdańska w celach biznesowych. więcej...
Nowa kampania promocyjna Krakowa Jedyny w Polsce koncert Lenny'ego Kravitza, 2. Festiwal Muzyki Filmowej oraz Festiwal Sztuk Audiowizualnych Art Boom to trzy wydarzenia promujące Kraków w najnowszej ogólnopolskiej kampanii pod hasłem "Kraków wart jest zaliczenia!" Kampania, organizowana przez Krakowskie Biuro Festiwalowe, potrwa do końca czerwca i obejmie outdoor oraz działania z zakresu BTL. więcej...
W nocy przypadającej z 15 na 16 maja odbędzie się Krakowska Noc Muzeów, podczas której 27 krakowskich muzeów i galerii odsłoni dla zwiedzających skrywane na co dzień tajemnice. Noc zainauguruje na dziedzińcu Muzeum Inżynierii Miejskiej Prezydent Krakowa Jacek Majchrowski, który patronuje przedsięwzięciu. więcej...
Jak podaje Gazeta Kraków mimo kryzysu turystyka biznesowa kwitnie, co oczywiście wykorzystują hotele. Uruchamiają nawet specjalne pakiety usług skierowane dla tej grupy gości. więcej...
Dobre sale biznesowe to obecnie domena zdecydowanej większości hoteli, czy ośrodków rekreacyjno ? wypoczynkowych. Posiadanie sal biznesowych gwarantuje bowiem całoroczny napływ klientów, bez względu na aktualną porę roku. więcej...
Answering the rising demand of highest-class business service, Polish hotels proposes you a modern, well equipped with all European standards conference centers and beautifully renovated, luxury castles, palaces and manor houses. więcej...
Codziennie na całym świecie odbywa się wiele tysięcy, a może milionów formalnych spotkań w centrach konferencyjnych, hotelach i na targach. Mimo coraz większego rozwoju technologii, która sprawia, że spotkania stają się coraz mniej konieczne, zapotrzebowanie na nie wciąż rośnie. Coraz częściej ludzie po prostu wolą się ze sobą spotykać zamiast wymieniać e-maile. więcej...
Na Dolnym Śląsku spotkania biznesowe są bardzo owocne. Bogata baza noclegowa, różnorodność obiektów konferencyjnych i szkoleniowych, turystyczna atrakcyjność regionu – wszystko to sprawia, że Dolny Śląsk stał się ulubionym miejscem spotkań biznesowych. więcej...
Turystyka w Bieszczadach staje się bardziej popularna, a województwo podkarpackie coraz częściej wybierane przez turystów. więcej...