Turystyka biznesowa

Turystyka biznesowa to forma podróżowania, gdzie główną motywacją nie są wakacje czy relaks, ale cele zawodowe. To podróże z misją – od spotkań z klientami, przez uczestnictwo w konferencjach, aż po szkolenia i rozwijanie kontaktów handlowych. W tym kontekście, hotele, sale konferencyjne i środki transportu stają się nie tyle udogodnieniami, co narzędziami służącymi do efektywnego wykonywania obowiązków zawodowych. Ostatecznym celem jest nie tyle odkrywanie nowych miejsc, co raczej rozwijanie i umacnianie relacji biznesowych.

Organizacja UnionPay International publikuje raport na temat trendów turystyki wyjazdowej w sezonie letnim w roku 2015 (Centrum Prasowe PAP)

SZANGHAJ, 24 czerwca 2015 r. /PRNewswire/ – Dnia 24 czerwca organizacja UnionPay International opublikowała raport na temat trendów turystyki wyjazdowej w sezonie letnim w roku 2015. Z raportu wynika, że wyjazdy chińskich turystów charakteryzuje większa skala brutto, większa częstotliwość transakcji, bardziej rozproszone miejsca docelowe oraz bardziej racjonalne wydatki.

Nowy trend w turystyce biznesowej

Obecnie nowy sposób obdarowywania prezentami w postaci przeżyć to najszybciej rozwijająca się gałąź branży turystyczno – rozrywkowej w Polsce

Polecane miejsca na szkolenia

Zapraszamy do przeglądu kilku ciekawych obiektów, gdzie szkolenie powinno być prawdziwą przyjemnością. Wyposażone w nowoczesny sprzęt sale plus interesująca okolica to połączenie, które przynosi najlepsze efekty.

Konferencja Poland Meetings Destination – 17 marca na Stadionie Narodowym

Już 17 marca na Stadionie Narodowym odbędzie się konferencja Poland Meetings Destination poświęcona turystyce biznesowej. Pracujemy nad tym, aby uczynić Polskę szczególnie atrakcyjnym i popularnym miejscem międzynarodowych konferencji i kongresów. Przyłącz się do nas!

PODRÓŻE SŁUŻBOWE NA OSTATNIĄ CHWILĘ

Coraz bardziej widoczne tendencje do ograniczania kosztów w zakresie podróży służbowych powodują, że firmy coraz częściej zwracają się o wsparcie do wyspecjalizowanych doradców. Ma na to wpływ także dynamika prowadzenia biznesu i często konieczność organizacji podróży w ostatniej chwili.

Czas na zmiany

Gdańsk Convention Bureau zmienia stronę internetową. Nowa wersja witryny gdanskconvention.pl będzie teraz łatwiejsza w obsłudze, bardziej nowoczesna i interaktywna. Intuicyjny layout pozwala szybko poruszać się po stronie i znaleźć wszystkie informacje potrzebne do zorganizowania spotkania biznesowego.

Samochód wygodniejszy od samolotu?

Mimo niezadowalającego stanu polskich dróg, najczęściej wybieranym środkiem transportu w podróżach prywatnych (70%) i służbowych (54%) po Polsce pozostaje samochód. Co więcej, uznawany jest on za najbardziej komfortowy sposób podróżowania (68%). Mimo coraz atrakcyjniejszej oferty linii lotniczych, samolot na razie wybiera niewielu respondentów – niezależnie, czy jest to podróż prywatna (1%) czy służbowa (4%) – wynika z badania ARC Rynek i Opinia.

Delegacje będą napędzać branżę turystyczną w 2012

Firma “Deloitte” opublikowała raport “Podróże służbowe w 2012 – Business Travels Survey”. Badania zostały przeprowadzone online na grupie 1000 podróżujących służbowo we wrześniu 2011 roku.