Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.
15 lutego ruszyła kampania cenowa Lufthansy: Bezcenne chwile - Produkt Lufthansy Turystyka noclegi
     15 lutego ruszyła kampania cenowa Lufthansy: Bezcenne chwile - Produkt Lufthansy

turystyka24h.pl - turystyka i wypoczynekTurystyka24h.pl - turystyka i wypoczynek




» Polecane obiekty noclegowe

15 lutego ruszyła kampania cenowa Lufthansy: Bezcenne chwile - Produkt Lufthansy

2010-02-16

Podziwiaj Europę z Lufthansą za 399 PLN

15 lutego 2010 roku Lufthansa rozpoczęła nową odsłonę promocji cenowej podróży po Europie. W ramach kampanii „Podziwiaj Europę dzięki zaskakująco niskim cenom”, Lufthansa przygotowała kolejną atrakcyjną ofertę cenową na połączenia do najpopularniejszych miast starego kontynentu. Ceny biletów w obie strony do miast w Europie rozpoczynają się już od
399 złotych. Sprzedaż biletów w promocyjnych cenach trwać będzie do 15 kwietnia 2010 roku.

Lufthansa znana jest z wysokiej jakości produktów i usług, niezawodności i punktualności. Połączenie tych ważnych wartości, reprezentowanych przez Lufthansę z niską ceną przelotu, stanowi dla naszych pasażerów doskonałą ofertę, z której po prostu trzeba skorzystać. Poprzednie odsłony naszej kampanii pokazały, jak wielu polskich pasażerów jest zainteresowanych komfortowym przelotem w atrakcyjnie cenie.” – mówi Maria Kowalewska, Dyrektor Generalny Lufthansy w Polsce.

W ofercie znalazły się rejsy z Polski m.in. do: Amsterdamu, Barcelony, Brukseli, Dusseldorfu, Frankfurtu, Londynu, Madrytu, Monachium, Paryża, Rzymu czy Mediolanu.

Bezcenne chwile – produkt Lufthansy” to wiodące hasło kampanii cenowej Lufthansy. „Bezcenne chwile” nasi pasażerowie mogą przeżywać, udając się w podróż z Lufthansą
z siedmiu polskich miast -
Warszawy, Gdańska, Poznania, Katowic, Krakowa, Wrocławia i Rzeszowa.

Rezerwacji można dokonać na stronie www.lufthansa.com lub pod numerami infolinii: 0801 312 312 oraz 22 33 81 300, a także za pośrednictwem biur podróży. Wszystkie ceny uwzględniają przewóz bagażu oraz posiłek na pokładzie. Klienci mogą liczyć na wysoki standard obsługi naziemnej, a uczestnicy programu Miles & More gromadzą na swoim koncie cenne mile za przeloty. Polscy pasażerowie Lufthansy mogą samodzielnie odprawić się przez Internet już na 24 godziny przed wylotem.

Źródło: PR





podróże turystyka wyszukiwarka lotów Lufthansa


Zapisz się na Newsletter

Dopisz się do naszego newslettera dzięki czemu będziesz uzyskiwał informacje na Swojego maila o aktualnościach turystycznych, ciekawych ofertach firm oraz konkursach i promocjach turystycznych.

Dołącz do nas.

Zobacz także...

Rower elektryczny na turystyczne wyprawy poza miasto

2021-06-08

Rower elektryczny na turystyczne wyprawy poza miasto

Podczas letnich i wiosennych wolnych dni czy weekendów bardzo chętnie sięgamy po różnego rodzaju aktywności fizyczne. więcej...

Dlaczego warto spędzić weekend w SPA nad morzem we dwoje?

2021-05-21

Dlaczego warto spędzić weekend w SPA nad morzem we dwoje?

Czasami zapominamy jak ważne jest poświęcanie czasu naszej drugiej połówce. więcej...

Czym jest apartament na wynajem?

2021-05-17

Czym jest apartament na wynajem?

Apartamenty na wynajem są budowane w różnych miejscach więcej...

Obóz na Kaszubach - recepta na udane lato dla dzieci

2021-05-05

Obóz na Kaszubach - recepta na udane lato dla dzieci

Kaszuby to przepiękne miejsce, w sam raz na odpoczynek. Region jest niezwykły ze względu na to, że łączy ze sobą góry, jeziora, pagórki, lasy i doliny. Klimat, który tam panuje jest nieporównywalny do innych wokół. więcej...

Eventy online, czyli jak zapewnić rozrywkę pracownikom w niepewnych czasach?

2021-05-04

Eventy online, czyli jak zapewnić rozrywkę pracownikom w niepewnych czasach?

Sytuacja pandemiczna w naszym kraju nie pozostawiła na żadnym przedsiębiorcy suchej nitki. Tak jak każdy kryzys, zweryfikowała siłę wielu biznesów. więcej...