22 edycja Tour Salonu – lidera wśród targów turystycznych w Polsce rusza 19 października 2011.
Tour Salon 2011: Cztery gorące dni dla turystyki i biznesu
Wzorem ubiegłorocznego spotkania Tour Salon 2011 będzie wydarzeniem silnie nastawionym na promocję produktów turystycznych i tradycyjnie obfitym w dużą liczbę spotkań biznesowych. Licznie zgromadzone „gwiazdy”, pasjonujące wydarzenia i spotkania staną się smakowitym kąskiem dla poszukiwaczy nowych destynacji i podróżniczych inspiracji.
Odkryj Maroko z Tour Salonem!
Tegorocznym krajem partnerskim Tour Salonu będzie Królestwo Maroka - kraj zachodzącego słońca. Dla Europy to brama do Afryki, oddalona od niej zaledwie 14 km. Maroko jak mozaika jest połączeniem przenikających się różnych tradycji i kultur. Społeczeństwo Maroka to mieszanka ludów arabskich i rdzennych północnoafrykańskich plemion berberyjskich. Przybyszów z Europy ujmuje naturalna serdeczność mieszkańców i zarazem niezwykłe spotkanie z egzotyką ich zwyczajów. Maroko zaprasza nad ciepłe wybrzeże Morza Śródziemnego i szerokie, piaszczyste, miejscami klifowe plaże Oceanu Atlantyckiego, gdzie spragnieni ciepła upoją się afrykańskim słońcem, a zwolennicy aktywnego wypoczynku mogą oddawać się takim sportom jak windsurfing, kitesurfing, narty wodne, golf czy wędkarstwo.
„Wszystkie Regiony Nasze Są!” czyli szeroka akcja promocyjna Tour Salonu
Poznańskie targi turystyczne to z jednej strony miejsce efektywnego (i efektownego!) promowania wszystkich polskich regionów, a z drugiej promowania walorów naszego kraju za granicą.
Tour Salon to także zgromadzenie w jednym miejscu wielu zagranicznych regionów, biur podróży, touroperatorów, usług w turystyce, przewoźników, linii lotniczych, portali internetowych i wydawnictw, które skupiają się m.in. na ekspozycjach specjalnych: „WySPA Zdrowia”, „Turystyka Biznesowa”, „Turystyka Aktywna - EXTREME”, „Ekspozycja Autokarów” i „Port Lotniczy TOUR SALON”.
Tegoroczna edycja Tour Salonu będzie doskonałą okazją do promocji produktów turystycznych wszystkich polskich regionów. Organizatorzy planują szczególnie skupić się na tym, aby o produktach było głośno, przed, podczas oraz po targach. Szerokie zainteresowanie mediów to potwierdzenie, że istnieje realne zapotrzebowanie na zaistnienie w świadomości społecznej całego spektrum obiektów, z których utkana jest turystyczna mapa naszego kraju.
Biznes dla turystyki. Turystyka dla biznesu – niezmiennie od 22 lat na Tour Salonie
Tour Salon to doskonałe miejsce dla podejmowania nowych wyzwań biznesowych. Wiedzą o tym ci, którzy korzystają z Bussines Plannera Tour Salonu - systemu aranżowania spotkań. Na targach rokrocznie nawiązywane są intratne kontakty, a liczni profesjonalni zwiedzający podejmują dziesiątki rozmów biznesowych z wystawcami. Podczas Tour Salon 2010 liczba 15 tysięcy profesjonalistów przełożyła się na ilość podpisywanych kontraktów, a pawilony tętniły od rozmów biznesowych – w tym roku organizatorzy spodziewają się podobnego zainteresowania Bussines Plannerem oraz licznych, efektywnych rozmów biznesowych zakończonych uściskiem dłoni.
Inspirujące Gwiazdy i zintensyfikowany program wydarzeń
Targi Tour Salon to także niezliczona liczba konferencji, odczytów i spotkań podejmujących aktualne tematy branży – to doskonała możliwość rozwiania swoich wątpliwości.
Poznańskie targi turystyczne to idealna okazja aby posłuchać, popatrzeć i porozmawiać z niewątpliwymi gwiazdami polskiej turystyki. Marek Kamiński, Martyna Wojciechowska, Anna Lichota, Jacek Pałkiewicz – goście ostatniej edycji Tour Salonu chętnie opowiadali o swoich podróżach, podpisywali książki, tym samym pobudzając do odkrywania nowych destynacji i nabierania chęci do podejmowania wydawałoby się niemożliwych wyzwań. W tym roku organizatorzy spodziewają się niemniejszej plejady inspirujących postaci.
Sprawdzona formuła targów
Targi turystyczne podobnie jak w ubiegłym roku potrwają cztery dni. Dwa pierwsze dni przeznaczone będą dla profesjonalistów, a kolejne dwa dla szerokiej publiczności. Taka formuła gwarantuje wszystkim zgromadzonym skorzystanie z tego, co ich najbardziej interesuje: nawiązania intratnych kontaktów biznesowych, spotkania się z branżą, zobaczenia nowości czy najnowszych trendów
w turystyce.
Dla wystawców termin zgłoszeń na targi upływa 23 maja 2011.
Przesłanie formularzy do tej daty zagwarantuje możliwość wyboru najlepszych lokalizacji.
22 edycja Targów Regionów i Produktów Turystycznych TOUR SALON odbędzie się na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich, w dniach 19-22 października 2011 razem z Targami Wyposażenia Hoteli INVEST HOTEL (19-21 października).
Źródło: PR
Poznań targi turystyczne targi w Poznaniu Tour Salon 2011 Invest Hotel
Różnego rodzaju przynęty naturalne i zanęty na ryby używane są przez wędkarzy do wabienia oraz łowienia ryb. Różni je rozmiar, ale także zapach zanęty, dzięki czemu doświadczeni wędkarze mogą wybrać najbardziej odpowiedni produkt do danego rodzaju łowienia. więcej...
Turystyka rowerowa jest wspaniałym sposobem na aktywny wypoczynek i zwiedzanie pięknych okolic. więcej...
Góry są dobrym miejscem na wypoczynek przez cały rok. Pobyt w górach ma działanie relaksujące, odprężające, wpływając kojąco na wszystkie zmysły. To one dają możliwość obcowania z naturą w czystej postaci. więcej...
Jeśli planujesz wakacje pełne aktywności na świeżym powietrzu, wakacje pełne słońca i niezapomnianych wrażeń, musisz wyposażyć się w okulary Uvex. więcej...
Myślisz, że nie da się wyjechać za granicę, bez ponoszenia wysokich kosztów? Nic bardziej mylnego! Na rynku transportowym znajdziesz mnóstwo firm przewozowych, dysponujących o wiele korzystniejszymi cenami. więcej...