8 czerwca rozpocznie się odliczanie 365 dni do największego europejskiego piłkarskiego show

Jak wynika z danych szacunkowych zagraniczni turyści wydają w Polsce rocznie ponad miliard euro tylko na żywność. Do tego trzeba doliczyć koszt za noclegi i atrakcje turystyczne. Osoby odpowiedzialne za reklamę produktów i usług turystycznych przygotowują się do startu.

W czerwcu nastąpi premierowa odsłona kampanii wizerunkowo-produktowej na rynkach zagranicznych realizowana przez Polską Organizację Turystyczną – podają Aktualności Turystyczne. Kampania ma zachęcić do przyjazdu do Polski w czasie imprezy piłkarskiej, oraz do poznania  walorów polskiej turystyki. POT skupi się także na promowaniu  marki dań polskiego stołu.

Restauracje gotowe do akcji Europejskiego Funduszu Rozwoju Wsi Polskiej, przyjmą zobowiązanie odpowiedniego doboru dań. A to oznacza, że polskie śniadanie oferowane turystom będzie musiało różnić się od kontynentalnego. Powinno, zatem składać z chleba pełnoziarnistego na zakwasie, twarogu ze szczypiorem, kabanosów, ogórka kiszonego, a nawet oscypka. Obiad natomiast powinien opierać się na produktach takich jak: pierogi, krupnik, barszcz biały, gołąbki, żeberka w miodzie, zrazy zawijane oraz szeroka paleta dań z dziczyzny oraz ryb. 

Czy paleta polskich dań przypadnie do gustu kibicom-turystom? Zobaczymy.

 

Źródło: Aktualności Turystyczne

Dla amatorów aktywności
Odzież funkcyjna zadomowiła się już w wielu szafach. Przede wszystkim jest oczywiście kojarzona z uprawianiem...
Targi LATO 2012 - bogata oferta wyjazdów wakacyjnych na każdą kieszeń oraz moc atrakcji
Podczas XVII edycji Targów Turystyki i Wypoczynku LATO zwiedzający będą mogli dokonać zakupu wakacji...
Czas na sandały!
Zbliża się lato - kolejny czas zmagań dla naszych stóp. Obcierane, deptane, narażone na zmienne warunki...
Orienteering, czyli imprezy na orientację - turystyka aktywna, kwalifikowana.
Imprezy na orientację to forma aktywnego odpoczynku, jedna z dyscyplin turystyki kwalifikowanej. Są formą...
Wpływ EURO 2012 na rozwój polskiej gospodarki
W 2012 roku Polskę odwiedzi 21,4 mln turystów (w 2006 r. - 15,7 mln), przygotowanie EURO 2012 oznaczać...