Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.
„Marketingowa strategia Polski w sektorze turystyki na lata 2008- 2015” Turystyka noclegi
     „Marketingowa strategia Polski w sektorze turystyki na lata 2008- 2015”

turystyka24h.pl - turystyka i wypoczynekTurystyka24h.pl - turystyka i wypoczynek




» Polecane obiekty noclegowe

„Marketingowa strategia Polski w sektorze turystyki na lata 2008- 2015”

2009-01-21

Polska Organizacja Turystyczna przygotowała publikację „Marketingowa strategia Polski w sektorze turystyki na lata 2008- 2015”. Celem opracowania jest wskazanie najważniejszych kierunków i form działania, które powinny być podejmowane w tak ważnej dla promocji Polski dziedzinie, jaką jest turystyka. Efektem spójnego działania ma być wyraźna poprawa międzynarodowej rozpoznawalności Polski jako kraju atrakcyjnego dla turystów, posiadającego konkurencyjne produkty turystyczne wysokiej jakości.

„Dokument ma służyć także jako podstawa merytoryczna określania kierunków promocji z wykorzystaniem funduszy strukturalnych Unii Europejskiej, których beneficjentem jest bezpośrednio Polska Organizacja Turystyczna, a także poszczególne regiony Polski”.

Potrzeba przygotowania strategii marketingowej dla sektora turystyki wynika z wytycznych zawartych w dokumentach o charakterze nadrzędnym w stosunku do „Marketingowej strategii Polski w sektorze turystyki na lata 2008-2015”, tj.:

- Ramowej Strategii Promocji Polski do 2015 roku Ministerstwa Spraw Zagranicznych (MSZ)1,

- Kierunkach Rozwoju Turystyki do 2015 roku Ministerstwa Sportu i Turystyki (MSiT)2.

Przygotowana „Strategia” jest podstawą do opracowywania regionalnych dokumentów w zakresie promocji turystyki, takich jak strategie promocji turystycznej województw. Na bazie tych dokumentów są z kolei tworzone strategie promocji na szczeblu subregionalnym i dalej lokalnym.

„Cel strategiczny oraz cele operacyjne „Marketingowej strategii Polski w sektorze turystyki na lata 2008-2015” zostały sformułowane zgodnie z celami operacyjnymi określonymi w trzecim obszarze priorytetowym Kierunki Rozwoju Turystyki do 2015 roku — Wsparcie marketingowe, trzecim rozdziale Ramowej Strategii Promocji Polski do 2015 — Priorytety promocji Polski do 2015 roku w układzie dziedzinowym. Promocja turystyki przyjazdowej do Polski”.

Źródło: www.aktualnosciturystyczne.pl



turystyka turystyka krajowa turystyka w Polsce


Zapisz się na Newsletter

Dopisz się do naszego newslettera dzięki czemu będziesz uzyskiwał informacje na Swojego maila o aktualnościach turystycznych, ciekawych ofertach firm oraz konkursach i promocjach turystycznych.

Dołącz do nas.

Zobacz także...

Jak promować turystykę w Polsce?

2018-10-19

Jak promować turystykę w Polsce?

Wzrost liczby obiektów w Polsce powoduje, że znacznie trudniej dotrzeć do turystów i sprawić, żeby wybrali właśnie Twój obiekt, a nie konkurencję więcej...

Złote barwy jesieni w domach i apartamentach wakacyjnych!

2018-10-09

Złote barwy jesieni w domach i apartamentach wakacyjnych!

Jesień to wręcz idealna pora roku na wyprawy poza szczytem sezonu. Nie ma już aż takich upalnych dni, a do długich zimowych zawirowań pogody jeszcze daleko. więcej...

Luksusowe wakacje na safari ? praktyczny poradnik, jak się przygotować!

2018-10-08

Luksusowe wakacje na safari ? praktyczny poradnik, jak się przygotować!

Wyprawa na safari jest Twoim marzeniem? Zanim je zrealizujesz, przeczytaj jak się przygotować do tej niezwykłej przygody! więcej...

Jesienne uroki Toskanii - idealne miejsce na wakacje!

2018-08-30

Jesienne uroki Toskanii - idealne miejsce na wakacje!

Każdy z nas chyba marzy, aby pojechać właśnie do Toskanii. Są wśród nas tacy, którzy już byli tu wiele razy i z radością wracają wciąż od nowa. Żaden region Włoch nie ma chyba tylu miłośników swojego piękna, jak właśnie Toskania. więcej...

Słoneczne wybrzeże Adriatyku czy Chorwacja? - idealne miejsca na wakacje!

2018-07-24

Słoneczne wybrzeże Adriatyku czy Chorwacja? - idealne miejsca na wakacje!

Jeśli macie poczucie, że mija już prawie połowa wakacji, a wy nadal nie jesteście pewni dokąd pojechać, to koniecznie musicie pomyśleć o wakacjach we Włoszech lub w Chorwacji. Doskonałym miejscem będzie z pewnością wybrzeże Adriatyku, które słynie nie tylko z pięknych, długich i piaszczystych plaż oraz turkusowego morza, ale również z urokliwych miasteczek, doskonałej infrastruktury turystycznej, restauracji i kawiarni w których można zasmakować wyjątkowych specjałów włoskiej kuchni lub wypić wyśmienite espresso przegryzając pysznym ciasteczkiem. więcej...