Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.
„Marketingowa strategia Polski w sektorze turystyki na lata 2008- 2015” Turystyka noclegi
     „Marketingowa strategia Polski w sektorze turystyki na lata 2008- 2015”

turystyka24h.pl - turystyka i wypoczynekTurystyka24h.pl - turystyka i wypoczynek




» Polecane obiekty noclegowe

„Marketingowa strategia Polski w sektorze turystyki na lata 2008- 2015”

2009-01-21

Polska Organizacja Turystyczna przygotowała publikację „Marketingowa strategia Polski w sektorze turystyki na lata 2008- 2015”. Celem opracowania jest wskazanie najważniejszych kierunków i form działania, które powinny być podejmowane w tak ważnej dla promocji Polski dziedzinie, jaką jest turystyka. Efektem spójnego działania ma być wyraźna poprawa międzynarodowej rozpoznawalności Polski jako kraju atrakcyjnego dla turystów, posiadającego konkurencyjne produkty turystyczne wysokiej jakości.

„Dokument ma służyć także jako podstawa merytoryczna określania kierunków promocji z wykorzystaniem funduszy strukturalnych Unii Europejskiej, których beneficjentem jest bezpośrednio Polska Organizacja Turystyczna, a także poszczególne regiony Polski”.

Potrzeba przygotowania strategii marketingowej dla sektora turystyki wynika z wytycznych zawartych w dokumentach o charakterze nadrzędnym w stosunku do „Marketingowej strategii Polski w sektorze turystyki na lata 2008-2015”, tj.:

- Ramowej Strategii Promocji Polski do 2015 roku Ministerstwa Spraw Zagranicznych (MSZ)1,

- Kierunkach Rozwoju Turystyki do 2015 roku Ministerstwa Sportu i Turystyki (MSiT)2.

Przygotowana „Strategia” jest podstawą do opracowywania regionalnych dokumentów w zakresie promocji turystyki, takich jak strategie promocji turystycznej województw. Na bazie tych dokumentów są z kolei tworzone strategie promocji na szczeblu subregionalnym i dalej lokalnym.

„Cel strategiczny oraz cele operacyjne „Marketingowej strategii Polski w sektorze turystyki na lata 2008-2015” zostały sformułowane zgodnie z celami operacyjnymi określonymi w trzecim obszarze priorytetowym Kierunki Rozwoju Turystyki do 2015 roku — Wsparcie marketingowe, trzecim rozdziale Ramowej Strategii Promocji Polski do 2015 — Priorytety promocji Polski do 2015 roku w układzie dziedzinowym. Promocja turystyki przyjazdowej do Polski”.

Źródło: www.aktualnosciturystyczne.pl



turystyka turystyka krajowa turystyka w Polsce


Zapisz się na Newsletter

Dopisz się do naszego newslettera dzięki czemu będziesz uzyskiwał informacje na Swojego maila o aktualnościach turystycznych, ciekawych ofertach firm oraz konkursach i promocjach turystycznych.

Dołącz do nas.

Zobacz także...

2 w 1 w czasie wakacji, czyli atrakcyjna praca sezonowa i tanie podróżowanie

2018-07-13

2 w 1 w czasie wakacji, czyli atrakcyjna praca sezonowa i tanie podróżowanie

Czy studenci podczas wakacji mogą tylko wypoczywać? Nie! Mogą także podjąć pracę sezonową, np. w charakterze opiekuna osób starszych. Czy taka praca jest bezpieczna i dlaczego warto ją podjąć? więcej...

Ekwipunek dla podróżnika

2018-07-04

Ekwipunek dla podróżnika

Podróżowanie jest niezwykłą pasją, która pozostawia wspomnienia na całe życie. Aby było ono jeszcze bardziej przyjemne, warto dobrze się do niego przygotować. Nawet jeżeli jest to klasyczna podróż turystyczna to i tak dobrze jest zadbać o własny ubiór tak, aby żadne warunki atmosferyczne nie popsuły nam wyjazdu. Dowiedz się, w jaki sposób wybrać odpowiednią kurtkę, buty oraz plecak idealne na całodzienne wędrówki. więcej...

Z dzieckiem nad morze. Te sposoby umilą urlop

2018-06-20

Z dzieckiem nad morze. Te sposoby umilą urlop

Zaplanowanie wypoczynku z dzieckiem, to wyzwanie dla każdego rodzica. Wybierając się nad Bałtyk, warto zapewnić swoim pociechom odpowiednie atrakcje, aby się nie nudziły. Jak sprawić, żeby dzieci były zadowolone, a rodzic wypoczęty? więcej...

Wakacje w Trójmieście

2018-06-05

Wakacje w Trójmieście

Miłośnicy wakacji nad morzem dzielą się na tych, którzy lubią korzystać z mało uczęszczanych plaż w niewielkich miejscowościach oraz na tych, którzy oprócz plażowania mają w planie zwiedzanie lub imprezowanie. Ci pierwsi wybierają przede wszystkim mało popularne nadmorskie wsie i miasta. Drudzy często decydują się na wyjazd do Trójmiasta, a zwłaszcza Sopotu. Daje on wiele różnych możliwości spędzania czasu, od pływania w Bałtyku, przez poznawanie historycznych zabytków, aż po szalone imprezy w klubach i relaks w Spa. Polecamy przyjazd tutaj bez względu na porę roku - Morze Bałtyckie sprzyja zdrowiu i dobremu samopoczuciu bez względu na temperaturę, a lokalne atrakcje nigdy nie nudzą i nie wymagają wcale stroju plażowego. więcej...

Idealny pomysł na wakacje - to wakacje w last minute!

2018-06-05

Idealny pomysł na wakacje - to wakacje w last minute!

Już czas zacząć sezon urlopowy i pomyśleć, gdzie chcemy się wybrać i gdzie będziemy mieli pewność na super pogodę. Idealnym pomysłem na wakacje jest właśnie oferta last minute ? dzięki niej nie musimy długo przed wyjazdem planować wypoczynku, możemy spontanicznie wybrać kraj i termin swojego wyjazdu a do tego też zyskamy aż 33% zniżki! więcej...