Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.
„Marketingowa strategia Polski w sektorze turystyki na lata 2008- 2015” Turystyka noclegi
     „Marketingowa strategia Polski w sektorze turystyki na lata 2008- 2015”

turystyka24h.pl - turystyka i wypoczynekTurystyka24h.pl - turystyka i wypoczynek




» Polecane obiekty noclegowe

„Marketingowa strategia Polski w sektorze turystyki na lata 2008- 2015”

2009-01-21

Polska Organizacja Turystyczna przygotowała publikację „Marketingowa strategia Polski w sektorze turystyki na lata 2008- 2015”. Celem opracowania jest wskazanie najważniejszych kierunków i form działania, które powinny być podejmowane w tak ważnej dla promocji Polski dziedzinie, jaką jest turystyka. Efektem spójnego działania ma być wyraźna poprawa międzynarodowej rozpoznawalności Polski jako kraju atrakcyjnego dla turystów, posiadającego konkurencyjne produkty turystyczne wysokiej jakości.

„Dokument ma służyć także jako podstawa merytoryczna określania kierunków promocji z wykorzystaniem funduszy strukturalnych Unii Europejskiej, których beneficjentem jest bezpośrednio Polska Organizacja Turystyczna, a także poszczególne regiony Polski”.

Potrzeba przygotowania strategii marketingowej dla sektora turystyki wynika z wytycznych zawartych w dokumentach o charakterze nadrzędnym w stosunku do „Marketingowej strategii Polski w sektorze turystyki na lata 2008-2015”, tj.:

- Ramowej Strategii Promocji Polski do 2015 roku Ministerstwa Spraw Zagranicznych (MSZ)1,

- Kierunkach Rozwoju Turystyki do 2015 roku Ministerstwa Sportu i Turystyki (MSiT)2.

Przygotowana „Strategia” jest podstawą do opracowywania regionalnych dokumentów w zakresie promocji turystyki, takich jak strategie promocji turystycznej województw. Na bazie tych dokumentów są z kolei tworzone strategie promocji na szczeblu subregionalnym i dalej lokalnym.

„Cel strategiczny oraz cele operacyjne „Marketingowej strategii Polski w sektorze turystyki na lata 2008-2015” zostały sformułowane zgodnie z celami operacyjnymi określonymi w trzecim obszarze priorytetowym Kierunki Rozwoju Turystyki do 2015 roku — Wsparcie marketingowe, trzecim rozdziale Ramowej Strategii Promocji Polski do 2015 — Priorytety promocji Polski do 2015 roku w układzie dziedzinowym. Promocja turystyki przyjazdowej do Polski”.

Źródło: www.aktualnosciturystyczne.pl



turystyka turystyka krajowa turystyka w Polsce


Zapisz się na Newsletter

Dopisz się do naszego newslettera dzięki czemu będziesz uzyskiwał informacje na Swojego maila o aktualnościach turystycznych, ciekawych ofertach firm oraz konkursach i promocjach turystycznych.

Dołącz do nas.

Zobacz także...

Rower elektryczny na turystyczne wyprawy poza miasto

2021-06-08

Rower elektryczny na turystyczne wyprawy poza miasto

Podczas letnich i wiosennych wolnych dni czy weekendów bardzo chętnie sięgamy po różnego rodzaju aktywności fizyczne. więcej...

Dlaczego warto spędzić weekend w SPA nad morzem we dwoje?

2021-05-21

Dlaczego warto spędzić weekend w SPA nad morzem we dwoje?

Czasami zapominamy jak ważne jest poświęcanie czasu naszej drugiej połówce. więcej...

Czym jest apartament na wynajem?

2021-05-17

Czym jest apartament na wynajem?

Apartamenty na wynajem są budowane w różnych miejscach więcej...

Obóz na Kaszubach - recepta na udane lato dla dzieci

2021-05-05

Obóz na Kaszubach - recepta na udane lato dla dzieci

Kaszuby to przepiękne miejsce, w sam raz na odpoczynek. Region jest niezwykły ze względu na to, że łączy ze sobą góry, jeziora, pagórki, lasy i doliny. Klimat, który tam panuje jest nieporównywalny do innych wokół. więcej...

Eventy online, czyli jak zapewnić rozrywkę pracownikom w niepewnych czasach?

2021-05-04

Eventy online, czyli jak zapewnić rozrywkę pracownikom w niepewnych czasach?

Sytuacja pandemiczna w naszym kraju nie pozostawiła na żadnym przedsiębiorcy suchej nitki. Tak jak każdy kryzys, zweryfikowała siłę wielu biznesów. więcej...