Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.
„Marketingowa strategia Polski w sektorze turystyki na lata 2008- 2015” Turystyka noclegi
     „Marketingowa strategia Polski w sektorze turystyki na lata 2008- 2015”

turystyka24h.pl - turystyka i wypoczynekTurystyka24h.pl - turystyka i wypoczynek




» Polecane obiekty noclegowe

„Marketingowa strategia Polski w sektorze turystyki na lata 2008- 2015”

2009-01-21

Polska Organizacja Turystyczna przygotowała publikację „Marketingowa strategia Polski w sektorze turystyki na lata 2008- 2015”. Celem opracowania jest wskazanie najważniejszych kierunków i form działania, które powinny być podejmowane w tak ważnej dla promocji Polski dziedzinie, jaką jest turystyka. Efektem spójnego działania ma być wyraźna poprawa międzynarodowej rozpoznawalności Polski jako kraju atrakcyjnego dla turystów, posiadającego konkurencyjne produkty turystyczne wysokiej jakości.

„Dokument ma służyć także jako podstawa merytoryczna określania kierunków promocji z wykorzystaniem funduszy strukturalnych Unii Europejskiej, których beneficjentem jest bezpośrednio Polska Organizacja Turystyczna, a także poszczególne regiony Polski”.

Potrzeba przygotowania strategii marketingowej dla sektora turystyki wynika z wytycznych zawartych w dokumentach o charakterze nadrzędnym w stosunku do „Marketingowej strategii Polski w sektorze turystyki na lata 2008-2015”, tj.:

- Ramowej Strategii Promocji Polski do 2015 roku Ministerstwa Spraw Zagranicznych (MSZ)1,

- Kierunkach Rozwoju Turystyki do 2015 roku Ministerstwa Sportu i Turystyki (MSiT)2.

Przygotowana „Strategia” jest podstawą do opracowywania regionalnych dokumentów w zakresie promocji turystyki, takich jak strategie promocji turystycznej województw. Na bazie tych dokumentów są z kolei tworzone strategie promocji na szczeblu subregionalnym i dalej lokalnym.

„Cel strategiczny oraz cele operacyjne „Marketingowej strategii Polski w sektorze turystyki na lata 2008-2015” zostały sformułowane zgodnie z celami operacyjnymi określonymi w trzecim obszarze priorytetowym Kierunki Rozwoju Turystyki do 2015 roku — Wsparcie marketingowe, trzecim rozdziale Ramowej Strategii Promocji Polski do 2015 — Priorytety promocji Polski do 2015 roku w układzie dziedzinowym. Promocja turystyki przyjazdowej do Polski”.

Źródło: www.aktualnosciturystyczne.pl



turystyka turystyka krajowa turystyka w Polsce


Zapisz się na Newsletter

Dopisz się do naszego newslettera dzięki czemu będziesz uzyskiwał informacje na Swojego maila o aktualnościach turystycznych, ciekawych ofertach firm oraz konkursach i promocjach turystycznych.

Dołącz do nas.

Zobacz także...

Jak wybrać dobry namiot?

2019-05-17

Jak wybrać dobry namiot?

Decydując się na urlop pod namiotem, trzeba dobrze wybrać odpowiedni jego rodzaj. Przed zakupem namiotu, warto odpowiedzieć sobie na kilka pytań. Przede wszystkim ważna jest liczba osób jadących na wycieczkę. Poza tym, istotną sprawą jest klimat, w którym zamierzamy biwakować, dlatego, że namiot musi być dopasowany do warunków atmosferycznych. więcej...

Dla amatorów aktywności

2019-04-30

Dla amatorów aktywności

Odzież funkcyjna zadomowiła się już w wielu szafach. Przede wszystkim jest oczywiście kojarzona z uprawianiem różnych dyscyplin sportu, z aktywnością na siłowni lub też na świeżym powietrzu czy też górskimi wyprawami. więcej...

Kuba, Panama, Chile ? sprawdź, jak się przygotować do wyjazdu

2019-04-29

Kuba, Panama, Chile ? sprawdź, jak się przygotować do wyjazdu

Wybierasz się na urlop na wyspę lub w inne miejsce z dostępem do oceanu? Przeczytaj poradnik i sprawdź, jak przygotować się do wyjazdu. Wyrób odpowiednie dokumenty, spakuj najpotrzebniejsze rzeczy i wykup właściwe ubezpieczenie podróżne. Jakie? O wszystkim szczegółowo napisaliśmy w artykule ? zapraszamy do lektury! więcej...

Co posiada w swojej ofercie sklep żeglarski?

2019-04-29

Co posiada w swojej ofercie sklep żeglarski?

Żeglarstwo to ekscytująca i wyjątkowa odmiana sportów wodnych, stosowana zarówno przez początkujących marynarzy, jak i w formie turystycznej lub rekreacyjnej. Bez względu na okoliczności wymaga jednak profesjonalnego wyposażenia, gadżetów, a także elementów służących bezpieczeństwu. Co można znaleźć w specjalistycznym sklepie z tej kategorii? więcej...

Q Hotel Wrocław Plus

2019-04-11

Q Hotel Wrocław Plus

Q Hotel we Wrocławiu zlokalizowany jest przy jednej z głównych ulic miasta - ul. Powstańców Śląskich. Pomimo położenia w centrum miasta, hotel oferuje zaciszny wypoczynek w nowoczesnych wnętrzach pokoi i restauracji. Z łatwością można dostać się do wszystkich najważniejszych punktów w mieście, także na wrocławski Rynek. więcej...