Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.
„Marketingowa strategia Polski w sektorze turystyki na lata 2008- 2015” Turystyka noclegi
     „Marketingowa strategia Polski w sektorze turystyki na lata 2008- 2015”

turystyka24h.pl - turystyka i wypoczynekTurystyka24h.pl - turystyka i wypoczynek




» Polecane obiekty noclegowe

„Marketingowa strategia Polski w sektorze turystyki na lata 2008- 2015”

2009-01-21

Polska Organizacja Turystyczna przygotowała publikację „Marketingowa strategia Polski w sektorze turystyki na lata 2008- 2015”. Celem opracowania jest wskazanie najważniejszych kierunków i form działania, które powinny być podejmowane w tak ważnej dla promocji Polski dziedzinie, jaką jest turystyka. Efektem spójnego działania ma być wyraźna poprawa międzynarodowej rozpoznawalności Polski jako kraju atrakcyjnego dla turystów, posiadającego konkurencyjne produkty turystyczne wysokiej jakości.

„Dokument ma służyć także jako podstawa merytoryczna określania kierunków promocji z wykorzystaniem funduszy strukturalnych Unii Europejskiej, których beneficjentem jest bezpośrednio Polska Organizacja Turystyczna, a także poszczególne regiony Polski”.

Potrzeba przygotowania strategii marketingowej dla sektora turystyki wynika z wytycznych zawartych w dokumentach o charakterze nadrzędnym w stosunku do „Marketingowej strategii Polski w sektorze turystyki na lata 2008-2015”, tj.:

- Ramowej Strategii Promocji Polski do 2015 roku Ministerstwa Spraw Zagranicznych (MSZ)1,

- Kierunkach Rozwoju Turystyki do 2015 roku Ministerstwa Sportu i Turystyki (MSiT)2.

Przygotowana „Strategia” jest podstawą do opracowywania regionalnych dokumentów w zakresie promocji turystyki, takich jak strategie promocji turystycznej województw. Na bazie tych dokumentów są z kolei tworzone strategie promocji na szczeblu subregionalnym i dalej lokalnym.

„Cel strategiczny oraz cele operacyjne „Marketingowej strategii Polski w sektorze turystyki na lata 2008-2015” zostały sformułowane zgodnie z celami operacyjnymi określonymi w trzecim obszarze priorytetowym Kierunki Rozwoju Turystyki do 2015 roku — Wsparcie marketingowe, trzecim rozdziale Ramowej Strategii Promocji Polski do 2015 — Priorytety promocji Polski do 2015 roku w układzie dziedzinowym. Promocja turystyki przyjazdowej do Polski”.

Źródło: www.aktualnosciturystyczne.pl



turystyka turystyka krajowa turystyka w Polsce


Zapisz się na Newsletter

Dopisz się do naszego newslettera dzięki czemu będziesz uzyskiwał informacje na Swojego maila o aktualnościach turystycznych, ciekawych ofertach firm oraz konkursach i promocjach turystycznych.

Dołącz do nas.

Zobacz także...

6 atrakcji zimą w Szczecinie

2022-12-01

6 atrakcji zimą w Szczecinie

Jak spędzić zimowe dni w Szczecinie? Zobacz listę zawierającą 6 ciekawych atrakcji w Szczecinie o tej porze roku! więcej...

Hajfa - poznaj miasto Bahaitów

2022-11-20

Hajfa - poznaj miasto Bahaitów

Synkretyzm religijny, wielokulturowość, malownicza okolica i bogactwo atrakcji turystycznych. To wszystko charakteryzuje Hajfę, trzecie co do wielkości miasto położone w Izraelu. więcej...

Apartamenty na sprzedaż Meksyk, w które warto zainwestować!

2022-11-09

Apartamenty na sprzedaż Meksyk, w które warto zainwestować!

W związku z nieustannym wzrostem inflacji w naszym kraju wiele osób zastanawia się, w co tak naprawdę warto zainwestować swoje pieniądze? więcej...

Atrakcje turystyczne w Świeradowie-Zdroju

2022-11-07

Atrakcje turystyczne w Świeradowie-Zdroju

Świeradów-Zdrój to dość niewielka miejscowość położona na Dolnym Śląsku, która przyciąga do siebie wielu turystów choćby przez fakt posiadania statusu uzdrowiska. więcej...

Wakacje - wybierz agroturystykę na Podlasiu

2022-10-30

Wakacje - wybierz agroturystykę na Podlasiu

Szukanie doskonałych miejsc na wakacje to przede wszystkim wybór takiego sposobu wypoczynku, który będzie nam odpowiadał i sprawi, że będzie można wypocząć. więcej...