Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.
Aktualizacja atraveo: Planares Design i wielkoformatowe pomysły na podróże Turystyka noclegi
     Aktualizacja atraveo: Planares Design i wielkoformatowe pomysły na podróże

turystyka24h.pl - turystyka i wypoczynekTurystyka24h.pl - turystyka i wypoczynek




» Polecane obiekty noclegowe

Aktualizacja atraveo: Planares Design i wielkoformatowe pomysły na podróże

2013-05-28

Wraz z kompletną aktualizacją, atraveo prezentuje się na nowo: Ponad pięć lat po ostatnim dużym odnowieniu wglądu strony ten pośrednik online prezentuje stworzoną całkowicie na nowo stronę web. Ze starego wyglądu nie pozostanie wiele oprócz mocnego koloru czerwonego i niezmiennego logo. Rzucającymi się w oczy nowościami są planar design (płaski design) i prezentowane w dużym formacie pomysły na podróże. Nowa strona web jest jednocześnie wprowadzona w dziesięciu wersjach językowych.

W ciągu dziesięciu miesięcy prac wszystkie elementy strony internetowej były przeanalizowane i zaprojektowane na nowo. „Naszym celem był projekt, który jest przyjazny dla użytkownika i ogranicza się do podstawowych funkcji, jednocześnie jednak stawia na scenę, wokół której wszystko się kręci: domy wakacyjne”, mówi dyrektor Dirk Froelje. Rezultatem jest zupełnie nowa strona internetowa, która rezygnuje z typowego "folkloru internetowego", jak cienie, błyszczący wygląd i żywiołowe animacje, a zamiast tego opiera się na prostej bogatej konstrukcji dwuwymiarowej.

Tym samym na znaczeniu zyskują przede wszystkim widocznie umieszczone pomysły na podróż, które są jednocześnie nową funkcją. Dopasowane do poszczególnych regionów turystycznych lub państw propozycje na urlop w domu wakacyjnym powinny być dla klienta zarówno inspiracją jak i pomocą przy wyszukiwaniu odpowiedniego domu wakacyjnego, na przykład: winnice we Francji, designerskie domy w Danii lub autentyczne budynki, jak tradycyjne trullo w Apulii. „Inspiracje dopasowane do danego kraju“ to motto obowiązujące przy tworzeniu pomysłów na podróże, dla których przeszukana została oferta atraveo z ponad 220.000 obiektami. W przyszłości zbiór pomysłów na podróż powinien ciągle wzrastać, przy czym atraveo chciałoby nadal wzmacniać swoją kompetencję będąc specjalistą i doradcą w zakresie wynajmu domów wakacyjnych.

Ale nawet jeśli strona internetowa stworzona została całkiem na nowo, mocny czerwony i wyraziste logo firmy pozostają. Kolor i logo powinny podkreślić emocjonalność produktu i są jedynym w swoim rodzaju elementem marki w pionowym terminalu na lewym brzegu na stronie. Terminal ten zawiera nawigację i wiele wiele potrzebnych funkcji i jest myślą przewodnią przy korzystaniu ze strony.

PR



podróże serwis internetowy atraveo


Zapisz się na Newsletter

Dopisz się do naszego newslettera dzięki czemu będziesz uzyskiwał informacje na Swojego maila o aktualnościach turystycznych, ciekawych ofertach firm oraz konkursach i promocjach turystycznych.

Dołącz do nas.

Zobacz także...

Multimedialna mozaika krajobrazów Polski na TT Warsaw

2016-09-27

Multimedialna mozaika krajobrazów Polski na TT Warsaw

Jedną z atrakcji 24. Międzynarodowych Targów Turystycznych TT Warsaw będzie multimedialna strefa turystyczna "Odkryj Polskę!". Polska Organizacja Turystyczna oraz MT Targi Polska, organizator targów, zapraszają w podróż śladami barw i dźwięków do różnych zakątków naszego kraju. więcej...

Uzdrowiska z portfela KGHM TFI kończą wakacje na plusie

2016-09-23

   Uzdrowiska z portfela KGHM TFI kończą wakacje na plusie

Polska Grupa Uzdrowisk, wchodząca w skład portfela KGHM TFI, osiągnęła w okresie wakacyjnym przychód w wysokości ponad 39,7 mln zł. To o niemal 3,5 mln zł więcej niż w analogicznym okresie w roku poprzednim. - Wypracowane zyski chcemy przeznaczyć na inwestycje, które pozwolą nam na oferowanie usług na coraz wyższym poziomie - mówi Rafał Czepil, wiceprezes KGHM TFI. więcej...

Dlaczego warto zwiedzić Paryż

2016-09-22

Dlaczego warto zwiedzić Paryż

Miłość, moda, kultura... Jak się okazuje Paryż, to dla wielu nie tylko stolica Francji. Jego medialność na przestrzeni lat (a nawet wieków) ustanowiły między innymi liczne ekranizacje filmowe, czy serialowe, gdzie Paryż ukazuje się tam nam z najpiękniejszej strony. Według wielu odwiedzających to miasto rzeczywistość jest identyczna. Ci mniej entuzjastyczni są nieco bardziej sceptyczni, a dowodem na to może być chociażby tak zwany ,,syndrom paryski", gdzie jest to nic innego jak zawód, że obraz tego miasta nie jest zgody z oczekiwaniami. więcej...

Niemiecki w branży turystycznej- raport Preply.com

2016-09-21

Niemiecki w branży turystycznej- raport Preply.com

Turystyka to ważna branża na rynku usług. Dotyczy zarówno turystyki weekendowej, wypoczynkowej, jak i klasyki, do której zaliczyć należy zwiedzanie miejsc naznaczonych historią. Wiele krajów utrzymuje się przede wszystkim z turystyki, do takich należy chociażby Tunezja. Turystyka zapewnia dochody, jak i miejsca pracy. Dostosowanie się do rynku i potrzeb odbiorców jest istotne. Język niemiecki jest jednym z elementów, które są ważne dla rozwoju turystyki. Jeśli chcesz pracować w branży turystycznej nie możesz zapomnieć o nauce jeżyków obcych, zwłaszcza niemieckiego. Nie chodzi tu bynajmniej o podstawy ale płynna komunikację w języku niemieckim. Największymi odbiorcami branży turystycznej w Europie, ale nie tylko w Europie są Niemcy. więcej...

Biuro Podróży Reklamy przygotuje dla austria.info kampanię regionu Serfaus-Fiss-Ladis.

2016-09-20

Biuro Podróży Reklamy przygotuje dla austria.info kampanię regionu Serfaus-Fiss-Ladis.

Agencja Biuro Podróży Reklamy po raz 4. podjęła współpracę z austria.info. Agencja jest odpowiedzialna za przygotowanie kampanii promującej austriacki region turystyczny Serfaus-Fiss-Ladis wśród polskich użytkowników internetu. więcej...