Aktywna promocja turystyki aktywnej

Międzynarodowe Targi Poznańskie w dniach 21-22 października 2009 roku, podczas największych w Polsce targów turystycznych Tour Salon, będą promować polską turystykę aktywną. Polscy przedsiębiorcy będą mieli niepowtarzalną okazję zaprezentowania swojej oferty touroperatorom z całego świata podczas specjalnie zaaranżowanych spotkań i pokazać zagranicy nieznane oblicze polskiej turystyki. Wszystko w ramach nowatorskiego projektu Discover Poland.

Pokazanie oferty na dużej, branżowej imprezie wystawienniczej to niezmiennie jedno z najważniejszych narzędzi marketingowych i okazja do nawiązania nowych kontaktów. Specjaliści do spraw spotkań biznesowych z Międzynarodowych Targów Poznańskich rozwinęli tradycyjną formułę targów o matchmaking (z ang. swatanie), dając wystawcom i zwiedzającym możliwość bezpośredniego spotkania w kameralnych warunkach ze zwiedzającymi zainteresowanymi ich rodzajem oferty. Ani sprzedający, ani kupujący usługi czy towary nie muszą tracić czasu na pracochłonne poszukiwania partnerów do rozmów ani organizowanie spotkań. Tym wszystkim zajmują się organizatorzy targów. Wystarczy zgłosić chęć uczestnictwa w projekcie i o określonej godzinie pojawić się w określonym miejscu, by zapoczątkować nowy biznesowy kontakt.

Biznesowe „swatanie” będzie miało miejsce także podczas zbliżających się Targów Regionów i Produktów Turystycznych Tour Salon, którym towarzyszyć będą warsztaty turystyki przyjazdowej Discover Poland. Ich organizatorzy postawili sobie za cel takie dobranie partnerów rozmów, by owocowały one późniejszą współpracą i lukratywnymi kontraktami.

Spływ kajakowy zamiast Wawelu

Warsztaty Discover Poland dedykowane są turystyce kwalifikowanej. Organizatorzy mają nadzieję, że pozwolą one na zaprezentowanie zagranicznym turystom polskiego potencjału turystycznego od strony im jeszcze nieznanej. – Większość turystów zagranicznych przyjeżdżających do Polski zna Kraków czy Warszawę, podczas gdy Polska ma przecież do zaoferowania o wiele więcej! – mówi dyrektor Discover Poland Ewa Bartkowiak. – W Bieszczadach można jeździć konno po połoninach, godzinami nie spotykając nikogo; podczas spływu kajakowego przez kilka dni można nie zobaczyć cywilizacji, choć jesteśmy w centrum Europy. To są formy aktywnego wypoczynku, które bardzo trudno zrealizować gdziekolwiek indziej – podkreśla. Discover Poland ma być okazją do bezpośredniej promocji Polski jako miejsca unikatowych możliwości spędzania wolnego czasu wśród zagranicznych organizatorów wypoczynku. W tym roku z produktami turystycznymi oferowanymi przez polskich sprzedających zapoznają się podczas Discover Poland touroperatorzy m.in. z Niemiec, Białorusi, Włoch, Holandii, Ukrainy, Wielkiej Brytanii, Gruzji czy Australii.

Źródło: Międzynarodowe Targi Poznańskie

Co warto zwiedzić na Mazowszu?
Mazowsze – serce Polski, to kraina niezwykłych kontrastów, gdzie nowoczesność spleciona jest z historią,...
Czym kierować się wybierając apartamenty na doby w Warszawie?
Wybór noclegu nie jest łatwy, tym bardziej, gdy dostępnych opcji jest bardzo wiele. Zawsze warto dokładnie...
Hotel Warszawa centrum ? Apartamenty hotelowe w sercu miasta
Apartament hotelowy zapewnia komfortowy wypoczynek w warunkach zbliżonych do domowych. Goście mają do...
Szalony weekend w Warszawie
Już 14 grudnia 2013 roku po raz pierwszy w historii naszego kraju zawita do stolicy spektakularne show...
Internetowe inspiracje na długi weekend i wakacje
Długi weekend majowy tuż tuż, pogoda powinna być sprzyjająca, dlatego już teraz większość z nas poszukuje...
Targi LATO już w najbliższy weekend
Już jutro rozpoczną się XVIII Targi Turystyki i Wypoczynku LATO 2013. Wyczekiwany Wielki Kiermasz Turystyczny...