Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.
All Nippon Airways (ANA) jako pierwsza japońska linia lotnicza wybiera rozwiązanie Amadeus Altéa Customer Management Turystyka noclegi
     All Nippon Airways (ANA) jako pierwsza japońska linia lotnicza wybiera rozwiązanie Amadeus Altéa Customer Management

turystyka24h.pl - turystyka i wypoczynekTurystyka24h.pl - turystyka i wypoczynek




» Polecane obiekty noclegowe

Biuro prasowe: Amadeus

Mazowieckie
Kontakt: elzbieta.wieckiewicz@sigma.com.pl

All Nippon Airways (ANA) jako pierwsza japońska linia lotnicza wybiera rozwiązanie Amadeus Altéa Customer Management

2011-06-14

Migracja ANA do Amadeus Altéa będzie istotnym krokiem w działaniach grupy mających na celu modernizację i konsolidację systemu obsługi pasażerów, obejmujących m. in. wymianę dotychczasowego systemu wykorzystywanego przez linię przez minionych dwadzieścia lat.

– Cieszymy się z zawarcia kontraktu z firmą Amadeus, jednym z najważniejszych graczy w branży zaawansowanych systemów technologicznych. Jesteśmy przekonani, że system firmy Amadeus pomoże nam rozwinąć nasz globalny marketing i zwiększyć efektywność – powiedział Keisuke Okada, wiceprezes linii ANA.

Po przejściu na nowy system, Altéa zautomatyzuje całość procesów zarządzania klientami linii ANA, usprawniając obsługę pasażerów na wszystkich etapach, włączając w to odprawę pasażerów. Linia ANA zyska również łatwy dostęp do alternatywnych lotów oraz do zmiany rezerwacji w przypadku pojawienia się problemów.

Migracja do systemu Altéa zapewni linii ANA istotne, wymierne korzyści, takie jak:

• Usprawnioną obsługę klientów: natychmiastowy dostęp do historii podróży umożliwi linii ANA nie tylko ustalanie preferencji pasażera w wyborze miejsca, ale i identyfikację jego kontaktów z linią. Na przykład, w przypadku stałych klientów pozwoli to zaoferować im preferencyjne warunki lub zaproponować spersonalizowaną ofertę.

• Prostsze i łatwiejsze procesy obsługi: intuicyjny interfejs użytkownika upraszcza złożone

i czasochłonne procedury, takie jak odprawy lotniskowe czy wymiana biletów.

• Technologię opartą na otwartej platformie: rozwiązanie firmy Amadeus bazuje na elastycznej, globalnej i otwartej platformie technologicznej.

– Naszym celem jest dostarczanie liniom lotniczym na całym świecie zaawansowanych rozwiązań technologicznych, które ułatwiają im dostosowywanie się do dynamicznych potrzeb branży oraz spełnianie oczekiwań pasażerów. Mając to na uwadze, z zadowoleniem witamy ANA jako pierwszą japońską linię lotniczą, która wybrała rozwiązanie Amadeus Altéa. Zarówno Japonia, jak i cały region Azji i Pacyfiku mają kluczowe znaczenie dla rozwoju firmy Amadeus. Rozwój bazy klientów w tym regionie jest dla nas priorytetem i dołożymy wszelkich starań, by współpraca z linią ANA i jej klientami przyniosła regionowi korzyści z naszych technologii – powiedziała Julia Sattel, wiceprezes Amadeus IT Group ds. informatyki dla linii lotniczych.

ANA jest 112 linią lotniczą na świecie, wykorzystującą rozwiązanie Amadeus Altéa Customer Management.

Proces pełnej migracji do wszystkich modułów pakietu Amadeus Altéa ma się zakończyć w 2015 roku.

***

Informacje o ANA Group

All Nippon Airways to ósma linia lotnicza świata i największa linia lotnicza w Japonii pod względem liczby przewożonych pasażerów. Utworzona w 1952 roku, w chwili obecnej wykorzystuje flotę 228 samolotów, obsługujących połączenia z 76 lotniskami krajowymi i zagranicznymi na 164 trasach. ANA zatrudnia 33 tysiące pracowników i wykonuje ponad 1000 lotów dziennie. W 2009 roku linia przewiozła 44 miliony pasażerów i wypracowała przychody w wysokości 13,7 mld jenów. ANA jest członkiem sojuszu Star Alliance od 1999 roku, zaś do jej programu Frequent Flyer (ANA Mileage Club) należy ponad 20 milionów członków. ANA jest pierwszym nabywcą najnowszego i najbardziej zaawansowanego technicznie samolotu świata, Boeinga 787 Dreamliner.

Informacje o firmie Amadeus

Amadeus to wiodący dostawca zaawansowanych rozwiązań technologicznych i usług przetwarzania danych dla światowej branży turystycznej.

Docelowe grupy klientów firmy to dostawcy usług turystycznych (np. linie lotnicze, hotele, przewoźnicy kolejowi, przewoźnicy promowi), sprzedawcy usług turystycznych (biura podróży, w tym online) i odbiorcy (firmy jak i turyści indywidualni).

Amadeus opiera swoją działalność na modelu biznesowym bazującym na transakcjach. W 2010 roku system Amadeus przetworzył ponad 850 milionów transakcji.

Amadeus ma swoje placówki w Madrycie (siedziba główna firmy i dział marketingu), Nicei (dział rozwoju) i Erding (dział operacyjny – centrum przetwarzania danych) oraz biura regionalne w Miami, Buenos Aires, Bangkoku i Dubaju. Firma Amadeus świadczy usługi dla klientów za pośrednictwem 73 lokalnych Organizacji Handlowych Amadeus obejmujących swoją działalnością 195 krajów.

Spółka jest notowana na giełdach w Madrycie, Barcelonie, Bilbao i Walencji pod symbolem „AMS.MC”.

W 2010 roku firma odnotowała zysk w wysokości 2,683 mln euro oraz EBITDA w wysokości 1,015 mln euro. Amadeus zatrudnia na całym świecie ponad 10 130 pracowników, reprezentujących 123 narodowości.

Więcej informacji o firmie Amadeus można znaleźć na stronie internetowej www.amadeus.com.pl

Więcej informacji na temat działań firmy Amadeus w zakresie finansów i inwestycji można znaleźć na stronie www.investors.amadeus.com

Kontakt dla mediów

Joanna Parasiewicz

Account Director

Dział Nowych Technologii

Sigma International (Poland) LTD

tel: +48 22 628 04 88, 628 05 93 wew. 140

e-mail: joanna.parasiewicz@sigma.com.pl

www.sigma.com.pl

 

Elżbieta Więckiewicz

Account Manager

Dział Nowych Technologii

Sigma International (Poland) LTD

tel: +48 22 628 04 88, 628 05 93 wew. 108

e-mail: elzbieta.wieckiewicz@sigma.com.pl

www.sigma.com.pl

 




Zapisz się na Newsletter

Dopisz się do naszego newslettera dzięki czemu będziesz uzyskiwał informacje na Swojego maila o aktualnościach turystycznych, ciekawych ofertach firm oraz konkursach i promocjach turystycznych.

Dołącz do nas.

Zobacz także...

Poradniki turystyczne: co oferują zwiedzającym?

2023-03-30

Poradniki turystyczne: co oferują zwiedzającym?

Poradniki turystyczne to niezawodny sposób na wygodne i sprawne organizowanie podróży. Są one świetnym źródłem informacji, jeśli chodzi o atrakcje, dojazd i noclegi. więcej...

Zanęty na ryby - Jakie wybrać i jak stosować zanęty wędkarskie?

2023-03-29

Zanęty na ryby - Jakie wybrać i jak stosować zanęty wędkarskie?

Różnego rodzaju przynęty naturalne i zanęty na ryby używane są przez wędkarzy do wabienia oraz łowienia ryb. Różni je rozmiar, ale także zapach zanęty, dzięki czemu doświadczeni wędkarze mogą wybrać najbardziej odpowiedni produkt do danego rodzaju łowienia. więcej...

Niebezpieczeństwa na trasie - jak uniknąć problemów z dętkami rowerowymi?

2023-03-22

Niebezpieczeństwa na trasie - jak uniknąć problemów z dętkami rowerowymi?

Turystyka rowerowa jest wspaniałym sposobem na aktywny wypoczynek i zwiedzanie pięknych okolic. więcej...

Miejsce gdzie tradycja miesza się z nowoczesnością - poznaj najlepszy hotel w Białce

2023-03-14

Miejsce gdzie tradycja miesza się z nowoczesnością - poznaj najlepszy hotel w Białce

Góry są dobrym miejscem na wypoczynek przez cały rok. Pobyt w górach ma działanie relaksujące, odprężające, wpływając kojąco na wszystkie zmysły. To one dają możliwość obcowania z naturą w czystej postaci. więcej...

Okulary Uvex - must-have dla każdego turysty i podróżnika

2023-03-12

Okulary Uvex - must-have dla każdego turysty i podróżnika

Jeśli planujesz wakacje pełne aktywności na świeżym powietrzu, wakacje pełne słońca i niezapomnianych wrażeń, musisz wyposażyć się w okulary Uvex. więcej...