Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.
Amadeus e-Power - wsparcie strategii e-Commerce Turystyka noclegi
     Amadeus e-Power - wsparcie strategii e-Commerce

turystyka24h.pl - turystyka i wypoczynekTurystyka24h.pl - turystyka i wypoczynek




» Polecane obiekty noclegowe

Amadeus e-Power - wsparcie strategii e-Commerce

2010-06-21
Amadeus promuje na polskim rynku globalne rozwiązanie e-Power służące do tworzenia przyjaznych dla kupujących platform sprzedażowych
 
 
Amadeus, wiodący dostawca rozwiązań technologicznych i usług przetwarzania danych dla światowej branży turystycznej, zaprezentował podczas wtorkowej konferencji dedykowanej przedstawicielom biur podróży swoje sztandarowe rozwiązanie e-Commerce dla biur podróży – Amadeus e-Power.
 
Warsztaty zostały zorganizowane przez Amadeus Polska przy współudziale przedstawicieli z Centrum Rozwojowego Amadeus w Nicei oraz centrali firmy mieszczącej się w Madrycie. Spotkanie poprowadził Ireneusz Marganiec, Dyrektor Generalny Amadeus Polska. Podczas spotkania Anita Szabo, Business Solution Manager, opowiedziała o historii powstania aplikacji, Beata Łukomska, Business Solutions Developement Executive, oraz Michał Baniewicz, Marketing Communication Executive z polskiego oddziału firmy, poprowadzili część prezentacji dotyczącą funkcjonalności oraz przydatności rozwiązania dla firm sektora turystycznego, natomiast Philipp Quiel, Product Management E-Commerce Products For Travel Agencies oraz Sérgio Lopes, Selling Solutions On-line Integration Consultant, zaprezentowali demo produktu i przykłady wdrożeń oraz przedstawili przyszłościowe plany rozwoju aplikacji.
 
Amadeus e-Power jest znanym globalnie, stale udoskonalanym rozwiązaniem typu e-Commerce, które dzięki zaawansowanej technologii i bogatej treści umożliwia biurom podróży oferowanie sprawnej i profesjonalnej obsługi on-line swoim klientom.
 
Amadeus e-Power to nasze regionalne rozwiązanie dla biur podróży, które chcą zbudować lub zwiększyć strumień swoich przychodów za pośrednictwem e-Commerce. Rozwiązanie to umożliwia także opracowanie skutecznej strategii on-line – mówi Ireneusz Marganiec, Dyrektor Generalny Amadeus Polska. – Amadeus e-Power w połączeniu ze wsparciem, które zapewniamy lokalnie, bez wątpienia przyniesie wymierne korzyści naszym Klientom. Dobrze rozwinięta strategia wokół sprzedaży on-line jest obecnie jednym z istotnych czynników sukcesu na bardzo wymagającym rynku usług turystycznych – dodaje prezes Marganiec.
 
Narzędzie pozwala na szybkie wejście on-line z zaawansowanym i konfigurowalnym rozwiązaniem. Ponadto produkt oferuje możliwość indywidualnego dopasowania interfejsu użytkownika oraz łatwej integracji ze stroną www.
 
Amadeus e-Power oferuje użytkownikom funkcjonalność „koszyka”, czyli możliwość dodawania lub usuwania produktów. Pobrane do koszyka produkty rezerwuje się w bezpieczny i szybki sposób za pomocą jednego kliknięcia. Dzięki tej opcji można zorganizować całą podróż poprzez rezerwację pokoju w hotelu czy przelotu, wykup odpowiedniego ubezpieczenia czy wynajem samochodu. Owocuje to zaoszczędzeniem czasu klienta i większym zyskiem dla biura podróży. Za całość zamówionych produktów klient płaci jednorazowo. Taka forma transakcji stanowi znaczne ułatwienie uregulowania płatności.
 
Wszystkie połączenia lotnicze i propozycje hoteli widoczne są na jednym ekranie, niezależnie od tego, z jakiego źródła pochodzą dane produkty. Pozwala to na porównanie jakości oferowanych produktów i wybór najbardziej odpowiedniego względem indywidualnych oczekiwań użytkownika. Ponadto Amadeus e-Power zawiera przyjazny moduł promocji, umożliwiający łatwe tworzenie promocyjnych ofert pojedynczych usług, takich jak np. przeloty, na stronie internetowej. Amadeus e-Power oferuje również możliwość sprzedaży biletów elektronicznych.
 
Agenci biur podróży mają możliwość utworzenia prywatnej bazy danych taryf lotniczych, co pozwala na oferowanie promocji swoim klientom, zaś automatyczny e-ticketing stwarza możliwość oferowania profesjonalnego serwisu klientom, jednocześnie redukując koszty. Prosty w użytkowaniu moduł administracyjny umożliwia łatwe zarządzanie wyglądem strony, opłatami serwisowymi, profilami użytkowników, pozwala też definiować role w dostępie do panelu administracyjnego. Rozwiązanie oferuje również możliwość przeprowadzania transakcji za pośrednictwem bezpiecznych dostawców platform płatniczych on-line – Payment Service Providers (PSPs).
 
***
Informacje o firmie Amadeus
Amadeus to wiodący dostawca zaawansowanych rozwiązań technologicznych i usług przetwarzania danych dla światowej branży turystycznej.
 
Docelowe grupy klientów firmy to dostawcy usług turystycznych(np. linie lotnicze, hotele, przewoźnicy kolejowi, przewoźnicy promowi), sprzedawcy usług turystycznych (biura podróży, w tym online) i odbiorcy(firmy jak i turyści indywidualni).
 
Amadeus opiera swoją działalność na modelu biznesowym bazującym na transakcjach.
W 2009 roku system Amadeus przetworzył ponad 670 milionów transakcji.
 
Amadeus ma swoje placówki w Madrycie (siedziba główna firmy i dział marketingu), Nicei (dział rozwoju) i Erding (dział operacyjny – centrum przetwarzania danych) oraz biura regionalne w Miami, Buenos Aires, Bangkoku i Dubaju. Firma Amadeus świadczy usługi dla klientów za pośrednictwem 72 lokalnych Organizacji Handlowych Amadeus obejmujących swoją działalnością 195 krajów.
 
Spółka jest notowana na giełdach w Madrycie, Barcelonie, Bilbao i Walencji pod symbolem „AMS.MC”.
W 2009 roku firma odnotowała zysk w wysokości 2,461 mln euro oraz EBITDA w wysokości 894 mln euro. Amadeus zatrudnia na całym świecie ponad 9 300 pracowników, reprezentujących 123 narodowości.
 
Więcej informacji o firmie Amadeus można znaleźć na stronie internetowej www.amadeus.com.pl  



hotele linie lotnicze biura podróży Amadeus nowoczesne technologie przewoźnicy touroperatorzy


Zapisz się na Newsletter

Dopisz się do naszego newslettera dzięki czemu będziesz uzyskiwał informacje na Swojego maila o aktualnościach turystycznych, ciekawych ofertach firm oraz konkursach i promocjach turystycznych.

Dołącz do nas.

Zobacz także...

Wszystko, co należy wiedzieć o testamencie!

2020-10-19

Wszystko, co należy wiedzieć o testamencie!

Zapewne nie raz każdy z nas spotkał się ze słowem testament. Nie da się ukryć, że jest to wyjątkowy dokument, który najczęściej sporządzany jest przez osoby, które są już w podeszłym wieku. więcej...

Planujesz podróż do Norwegii? Sprawdź, jakie środki transportu są obecnie najbezpieczniejsze w kraju fiordów

2020-09-18

Planujesz podróż do Norwegii? Sprawdź, jakie środki transportu są obecnie najbezpieczniejsze w kraju fiordów

Na chwilę obecną osoby przyjeżdżające do Norwegii z Polski, nie muszą poddawać się kwarantannie związanej z COVID-19. Sytuacja jest jednak dynamiczna i trudno zawyrokować, czy stan ten się nie zmieni. Jak natomiast wygląda podróżowanie po samej Norwegii? Sprawdzamy dostępne środki transportu i wybieramy najbezpieczniejszy w dobie panującej pandemii. więcej...

Jesienny urlop nad morzem tylko we dwoje

2020-09-14

Jesienny urlop nad morzem tylko we dwoje

Nadal wiele osób kojarzy czas wypoczynku głównie z wakacjami. Rzeczywiście lipiec i sierpień są najcieplejszymi miesiącami w roku, ale nie oznacza to, że urlop po sezonie wysokim jest pozbawiony zalet. więcej...

Typy hoteli - rodzaje

2020-08-06

Typy hoteli - rodzaje

Wśród kategoryzacji dotyczących hoteli, jedną spośród najważniejszych, będzie podział tychże obiektów z uwagi na ich lokalizację i pełnione przez nie funkcje. Możemy wyróżnić chociażby hotele uzdrowiskowe, hotele-kasyna, apartamentowe, rezydencyjne, miejskie, kongresowe, czy tranzytowe. więcej...

Blisko połowa gości hotelowych już płaci bonem turystycznym

2020-08-06

Blisko połowa gości hotelowych już płaci bonem turystycznym

Pierwsze dwa dni działania Polskiego Bonu Turystycznego za nami. Czy turyści już korzystają z tej formy płatności za wypoczynek? Okazuje się że tak. I to bardzo chętnie. więcej...