Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.
Amadeus, Micrososft i American Express Global Business Travel jako Zespół Turystyczny Roku Turystyka noclegi
     Amadeus, Micrososft i American Express Global Business Travel jako Zespół Turystyczny Roku

turystyka24h.pl - turystyka i wypoczynekTurystyka24h.pl - turystyka i wypoczynek




» Polecane obiekty noclegowe

Amadeus, Micrososft i American Express Global Business Travel jako Zespół Turystyczny Roku

2011-03-09

Amadeus, American Express Global Business Travel oraz Microsoft otrzymały prestiżową nagrodę w kategorii  „Zespół Turystyczny Roku” (ang. Travel Team of the Year)

To już druga nagroda zdobyta przez Amadeus w tym roku – firma odebrała wcześniej statuetkę dla najlepszego dostawcy rozwiązań technologicznych podczas Travel Weekly Globe Awards

Firma Amadeus, wiodący dostawca rozwiązań technologicznych i usług przetwarzania danych dla globalnej branży turystycznej, wspólnie ze swoimi partnerami – firmą Microsoft i American Express Global Business Travel – została nagrodzona w kategorii „Zespół Turystyczny Roku” (ang. Travel Team of the Year) w konkursie zorganizowanym przez Business Travel Awards.

Amadeus, Microsoft i American Express Global Business Travel podjęły współpracę, aby sprostać przeciwnościom, przed którymi stanął Microsoft ze swoją inicjatywą podróżowania online, stworzyć nową wizję turystyki online w Europie oraz nowe kanały dostarczania usług turystycznych podróżnym. Znakomita współpraca pomiędzy trzema partnerami oraz odpowiedni podział obowiązków stały się najważniejszymi czynnikami tego sukcesu. Kreatywna praca zespołów pozwoliła przezwyciężyć wszelkie ograniczenia organizacyjne i stworzyć partnerskie relacje pomiędzy dostawcą usług turystycznych, klientem oraz dostawcą rozwiązań technologicznych. Nowy rodzaj współpracy zniwelował różnice pomiędzy firmami. Opierając się na doświadczeniach w branży turystycznej, współpracującym firmom udało się wypracować rozwiązanie technologiczne na miarę XXI wieku.

W ciągu kilku miesięcy współpracy partnerzy zajmowali się nie tylko wdrażaniem technologii, lecz także kontynuowali działania związane z uzyskaniem coraz lepszych wyników biznesowych, udowadniając efektywność współpracy w modelu hybrydowym. Do tej pory Microsoft osiągnął znaczne oszczędności dzięki zastosowaniu narzędzia do rezerwacji online oraz zwiększył o 30% adaptację systemu w regionie EMEA.

– Nagroda stanowi dowód, że wspólnie wypracowana i spójna wizja może przynieść zdumiewające efekty. Wsparcie naszych partnerów oraz wielkie zaangażowanie wszystkich stron były kluczem do osiągnięcia wspólnego sukcesu. Z wielką przyjemnością mogę pochwalić się wynikiem znakomitej współpracy, która odniosła zwycięstwo nad tradycyjnym modelem obsługi klienta. Autorami tego sukcesu są prawdziwi profesjonaliści w dziedzinie turystyki – skomentowała Julia Heesterman, Head of Travel Services EMEA w firmie Microsoft.

Natomiast John Lyons, Vice President Business Development, American Express Global Business Travel, powiedział: Jest to jeden z przykładów jak American Express Global Business Travel zmienia sposób myślenia swoich klientów dotyczący podróżowania oraz osiąga znacznie lepsze wyniki, decydując się na tak kreatywne pomysły. Cieszę się, że wspólna praca z naszymi partnerami została doceniona i liczę na dalszą możliwość osiągania tak znakomitych wyników.

Kiedy zwycięzcy otrzymali nagrodę, prowadzący uroczystość powiedział: Wielkie gratulacje! Jury doceniło innowacyjną współpracę, łączącą różne technologie i opartą na   wspólnych celach realizowanych w ramach jednego zespołu. Stanowicie świetny przykład jak stworzyć nową kulturę i model pracy, które pozwalają na poprawę  doświadczeń podróżnych.

W tym roku przyznanie nagrody było wyjątkowo trudne dla sędziów – managerów wiodących firm branży turystycznej, jak i zespołu redakcyjnego Buying Business Travel.

Albert Pozo, VP Multinational Business & Corporate Travel, Amadeus skomentował: Amadeus jest zachwycony tak znakomitą współpracą z dwoma kluczowymi graczami w branży, która przynosi obopólne korzyści. Praca zespołowa w takiej formie wymaga czasu i zaangażowania wszystkich stron, ale osiągnięte korzyści i oszczędności mówią same za siebie. Liczymy na kontynuację współpracy i możliwość tworzenia nowych relacji z kluczowymi partnerami w przyszłości. Uważamy bowiem, że połączenie naszych doświadczeń, wiedzy i umiejętności pozwoli osiągnąć wyniki, których nie moglibyśmy osiągnąć indywidualnie.

Jest to druga nagroda branżowa dla Amadeus w tym roku. Pierwszą było uzyskanie tytułu najlepszego dostawcy rozwiązań technologicznych podczas Travel Weekly Globe Awards. Jest to już trzeci rok pod rząd, w którym firma Amadeus zostaje nagrodzona za nieustanny rozwój i oferowanie najlepszych usług i produktów firmom turystycznym.

***

 

Informacje o firmie Amadeus

Amadeus to wiodący dostawca zaawansowanych rozwiązań technologicznych i usług przetwarzania danych dla światowej branży turystycznej.

Docelowe grupy klientów firmy to dostawcy usług turystycznych (np. linie lotnicze, hotele, przewoźnicy kolejowi, przewoźnicy promowi), sprzedawcy usług turystycznych (biura podróży, w tym online) i odbiorcy (firmy jak i turyści indywidualni).

Amadeus opiera swoją działalność na modelu biznesowym bazującym na transakcjach.
W 2010 roku system Amadeus przetworzył ponad 850 milionów transakcji.

Amadeus ma swoje placówki w Madrycie (siedziba główna firmy i dział marketingu), Nicei (dział rozwoju) i Erding (dział operacyjny – centrum przetwarzania danych) oraz biura regionalne
w Miami, Buenos Aires, Bangkoku i Dubaju. Firma
Amadeus świadczy usługi dla klientów za pośrednictwem 73 lokalnych Organizacji Handlowych Amadeus obejmujących swoją działalnością 195 krajów.

Spółka jest notowana na giełdach w Madrycie, Barcelonie, Bilbao i Walencji pod symbolem „AMS.MC”. W 2010 roku firma odnotowała zysk w wysokości 2,683 mln euro oraz EBITDA
w wysokości 1,015 mln euro. Amadeus zatrudnia na całym świecie ponad 10 270 pracowników, reprezentujących 123 narodowości.

Więcej informacji o firmie Amadeus można znaleźć na stronie internetowej www.amadeus.com.pl

Więcej informacji na temat działań firmy Amadeus w zakresie finansów i inwestycji można znaleźć na stronie www.investors.amadeus.com  

Źródło: PR



hotele turystyka linie lotnicze branża turystyczna prom Amadeus przewoźnicy kolej rozwiązania technologiczne


Zapisz się na Newsletter

Dopisz się do naszego newslettera dzięki czemu będziesz uzyskiwał informacje na Swojego maila o aktualnościach turystycznych, ciekawych ofertach firm oraz konkursach i promocjach turystycznych.

Dołącz do nas.

Zobacz także...

Warszawa jako biznesowe centrum kraju. Miejsca na eventy szkoleniowe w Stolicy

2020-05-19

Warszawa jako biznesowe centrum kraju. Miejsca na eventy szkoleniowe w Stolicy

Warszawa jest miastem, w którym po zakończonych zajęciach uczestnicy konferencji lub szkoleń mogą znaleźć chwilę wytchnienia zwiedzając przepiękne Stare Miasto, Barbakan, lub spacerując po Mariensztacie. Stamtąd już tylko parę kroków na równie urokliwy rynek Nowego Miasta. więcej...

Kraków - perła małopolski magnesem dla biznesu. Wynajem sal w tym mieście

2020-05-19

Kraków - perła małopolski magnesem dla biznesu.  Wynajem sal w tym mieście

Nie potrzeb nikogo przekonywać, że Kraków to jedno z największych polskich miast. Jest ono także jednym z najpiękniejszych miast w całej Europie. Pełniło niegdyś bardzo ważną funkcję w naszym kraju. Ponadto Kraków jest przykładem niesamowitej mieszanki architektonicznej. więcej...

Uroki województwa Świętokrzyskiego - nocleg w Górach Świętokrzyskich

2020-05-19

Uroki województwa Świętokrzyskiego - nocleg w Górach Świętokrzyskich

Pobyt w tak malowniczych i pięknych miejscowościach nie może potrwać jednego dnia. Można spokojnie w Świętokrzyskiem spędzić cały urlop. więcej...

Wypoczynek 2020: wcale nie na odludziu, ale na pewno w miejscu z potwierdzonym poziomem bezpieczeństwa

2020-05-14

Wypoczynek 2020: wcale nie na odludziu,  ale na pewno w miejscu z potwierdzonym poziomem bezpieczeństwa

Koronawirus wbrew przypuszczeniom wcale nie zmienił nastawienia Polaków do wypoczynku. Nadal ponad połowa chce wypoczywać w hotelach (55%), nieznacznie więcej osób niż w poprzednich latach planuje wyjazd do apartamentów (16%), za to nie widać znaczącego skoku jeśli chodzi o wypoczynek w odosobnieniu. Wyraźnie za to turyści oczekują nowego podejścia do bezpieczeństwa ? blisko 60% badanych chce, by miejsca noclegowe były certyfikowane pod tym kątem. Takie wnioski płyną z badania ?Nowe oczekiwania gości hotelowych w czasach COVID-19? zrealizowanego na grupie ponad 3,4 tys. osób. więcej...

Kamerki Gdańsk ? zobacz miasto nie ruszając się z domu.

2020-05-11

Kamerki Gdańsk ? zobacz miasto nie ruszając się z domu.

Zapewne nie raz marzy nam się żeby gdzieś pojechać, a niejednokrotnie chcieli byśmy już gdzieś tam być. W domu ciągłe obowiązki , praca i nieustanna gonitwa, chciało by się zrobić jakiś miły przerywnik, znaleźć jakąś odskocznie od tej codzienności. więcej...