Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.
Amadeus Polska udostępnia e-Support Centre, internetowy system pomocy technicznej dla biur podróży Turystyka noclegi
     Amadeus Polska udostępnia e-Support Centre, internetowy system pomocy technicznej dla biur podróży

turystyka24h.pl - turystyka i wypoczynekTurystyka24h.pl - turystyka i wypoczynek




» Polecane obiekty noclegowe

Biuro prasowe: Amadeus

Mazowieckie
Kontakt: elzbieta.wieckiewicz@sigma.com.pl

Amadeus Polska udostępnia e-Support Centre, internetowy system pomocy technicznej dla biur podróży

2011-05-10

Firma Amadeus, światowy lider w dziedzinie rozwiązań technologicznych i usług przetwarzania danych dla branży turystycznej, udostępniła Amadeus e-Support Centre – internetowy system pomocy technicznej dla biur podróży. Narzędzie umożliwia agentom biur podróży przeglądanie informacji przydatnych w rozwiązywaniu problemów oraz ich zgłaszanie do Działu Obsługi Klienta (Amadeus Help Desk). Internetowy portal wykorzystywany jest obecnie w Australii, Austrii, krajach Beneluksu, Danii, Egipcie, Finlandii, Francji, Niemczech, krajach Zatoki Perskiej, Hongkongu, Irlandii, Malezji, Nowej Zelandii, Norwegii, Filipinach, Portugalii, Arabii Saudyjskiej, Singapurze, Republice Południowej Afryki, Hiszpanii, Szwecji, Szwajcarii, Wielkiej Brytanii i USA, a od teraz również Polsce.

Amadeus e-Support Centre udostępnia w tej chwili już ponad tysiąc rozwiązań problemów, porad i zaleceń. Szeroką gamę zasobów i materiałów edukacyjnych można przeszukiwać według słów kluczowych i tematów, a także komunikatów o błędach. Wszystko to dostępne jest dla klientów bez dodatkowych opłat, pozwalając im zwiększyć produktywność, a jednocześnie zmniejszyć koszty rachunków telefonicznych. Biura podróży mogą również zgłaszać problemy przez Internet – zgłoszenia są automatycznie przetwarzane przez Dział Obsługi Klienta firmy Amadeus (Amadeus Help Desk), a zgłaszający mają możliwość monitorowania statusu zgłoszenia, etapu jego realizacji, a także zamknięcia sprawy.

Amadeus e-Support Centre jest dostępny w sześciu językach i dostarcza informacje przygotowane specjalnie dla agentów biur podróży działających na konkretnych rynkach.

Rozwiązanie jest nieustannie doskonalone i wkrótce zostanie wzbogacone o narzędzie Format Finder, ułatwiające agentom odnalezienie właściwych dokumentów, a także mechanizmy usprawniające dystrybucję informacji o wykrytych problemach.

– Wyszukiwanie informacji w Internecie i rozwiązania samoobsługowe stały się częścią codziennego życia. Działając w ścisłej współpracy z klientami, firma Amadeus stworzyła nowe, internetowe narzędzia pomocy technicznej, które zdecydowanie ułatwią im pracę. Ta inwestycja w nowe technologie zapewni klientom lepszy dostęp do informacji oraz nowe, innowacyjne sposoby uzyskiwania wsparcia we właściwym czasie i miejscu – powiedział Krzysztof Kuc, Dyrektor Generalny firmy Amadeus Polska.

Rozwiązanie, wyposażone w przyjazny i wygodny w użyciu interfejs użytkownika, zapewni biurom podróży, które są klientami firmy Amadeus, najwyższą jakość wielokanałowych usług pomocy technicznej.

Aby zachęcić swoich klientów do korzystania z nowego narzędzia, firma Amadeus organizuje konkurs składający się z dwóch kategorii. Pierwszych 10 osób, które zarejestrują się w e-Support Centre oraz 10 kolejnych, które zgłoszą jakąkolwiek sprawę w internetowym portalu, zostanie nagrodzonych atrakcyjnymi nagrodami ufundowanymi przez firmę Amadeus. Konkurs rozpocznie się 10 maja i trwać będzie do momentu wyczerpania puli nagród. Więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej www.amadeus.com.pl.

***

Informacje o firmie Amadeus

Amadeus to wiodący dostawca zaawansowanych rozwiązań technologicznych i usług przetwarzania danych dla światowej branży turystycznej.

Docelowe grupy klientów firmy to dostawcy usług turystycznych (np. linie lotnicze, hotele, przewoźnicy kolejowi, przewoźnicy promowi), sprzedawcy usług turystycznych (biura podróży, w tym online) i odbiorcy (firmy jak i turyści indywidualni).

Amadeus opiera swoją działalność na modelu biznesowym bazującym na transakcjach. W 2010 roku system Amadeus przetworzył ponad 850 milionów transakcji.

Amadeus ma swoje placówki w Madrycie (siedziba główna firmy i dział marketingu), Nicei (dział rozwoju) i Erding (dział operacyjny – centrum przetwarzania danych) oraz biura regionalne w Miami, Buenos Aires, Bangkoku i Dubaju. Firma Amadeus świadczy usługi dla klientów za pośrednictwem 73 lokalnych Organizacji Handlowych Amadeus obejmujących swoją działalnością 195 krajów.

Spółka jest notowana na giełdach w Madrycie, Barcelonie, Bilbao i Walencji pod symbolem „AMS.MC”. W 2010 roku firma odnotowała zysk w wysokości 2,683 mln euro oraz EBITDA w wysokości 1,015 mln euro. Amadeus zatrudnia na całym świecie ponad 10 130 pracowników, reprezentujących 123 narodowości.

Więcej informacji o firmie Amadeus można znaleźć na stronie internetowej www.amadeus.com.pl

Więcej informacji na temat działań firmy Amadeus w zakresie finansów i inwestycji można znaleźć na stronie www.investors.amadeus.com

 

Kontakt dla mediów

Joanna Parasiewicz

Account Director

Dział Nowych Technologii

Sigma International (Poland) LTD

tel: +48 22 628 04 88, 628 05 93 wew. 140

e-mail: joanna.parasiewicz@sigma.com.pl

www.sigma.com.pl

 

Elżbieta Więckiewicz

Account Manager

Dział Nowych Technologii

Sigma International (Poland) LTD

tel: +48 22 628 04 88, 628 05 93 wew. 108

e-mail: elzbieta.wieckiewicz@sigma.com.pl

www.sigma.com.pl

Wersja tekstowa



hotele turystyka linie lotnicze branża turystyczna prom Amadeus przewoźnicy kolej rozwiązania technologiczne


Zapisz się na Newsletter

Dopisz się do naszego newslettera dzięki czemu będziesz uzyskiwał informacje na Swojego maila o aktualnościach turystycznych, ciekawych ofertach firm oraz konkursach i promocjach turystycznych.

Dołącz do nas.

Zobacz także...

Miejsce gdzie tradycja miesza się z nowoczesnością - poznaj najlepszy hotel w Białce

2023-03-14

Miejsce gdzie tradycja miesza się z nowoczesnością - poznaj najlepszy hotel w Białce

Góry są dobrym miejscem na wypoczynek przez cały rok. Pobyt w górach ma działanie relaksujące, odprężające, wpływając kojąco na wszystkie zmysły. To one dają możliwość obcowania z naturą w czystej postaci. więcej...

Okulary Uvex - must-have dla każdego turysty i podróżnika

2023-03-12

Okulary Uvex - must-have dla każdego turysty i podróżnika

Jeśli planujesz wakacje pełne aktywności na świeżym powietrzu, wakacje pełne słońca i niezapomnianych wrażeń, musisz wyposażyć się w okulary Uvex. więcej...

Niezawodne busy do Polski w niskiej cenie? To możliwe!

2023-03-09

Niezawodne busy do Polski w niskiej cenie? To możliwe!

Myślisz, że nie da się wyjechać za granicę, bez ponoszenia wysokich kosztów? Nic bardziej mylnego! Na rynku transportowym znajdziesz mnóstwo firm przewozowych, dysponujących o wiele korzystniejszymi cenami. więcej...

Zarezerwuj bus do Anglii i zapłać w dniu wyjazdu - to możliwe!

2023-03-08

Zarezerwuj bus do Anglii i zapłać w dniu wyjazdu - to możliwe!

Chciałbyś zarezerwować bus do Anglii, jednak nie masz wystarczającej ilości pieniędzy na ten moment lub po prostu nie chciałbyś robić przelewu w danej chwili? Spokojnie, w niektórych firmach przewozowych istnieje możliwość zapłaty bezpośrednio u kierowcy w dniu wyjazdu. więcej...

Piękny hotel w sercu Torunia

2023-03-07

Piękny hotel w sercu Torunia

Wybierając się do Torunia, warto zawczasu zarezerwować hotel położony w centrum miasta, bo dzięki temu będzie można łatwo dotrzeć do wszystkich najważniejszych zabytków, atrakcji i innych ciekawych miejsc. więcej...