Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.
Amadeus Polska udostępnia e-Support Centre, internetowy system pomocy technicznej dla biur podróży Turystyka noclegi
     Amadeus Polska udostępnia e-Support Centre, internetowy system pomocy technicznej dla biur podróży

turystyka24h.pl - turystyka i wypoczynekTurystyka24h.pl - turystyka i wypoczynek




» Polecane obiekty noclegowe

Biuro prasowe: Amadeus

Mazowieckie
Kontakt: elzbieta.wieckiewicz@sigma.com.pl

Amadeus Polska udostępnia e-Support Centre, internetowy system pomocy technicznej dla biur podróży

2011-05-10

Firma Amadeus, światowy lider w dziedzinie rozwiązań technologicznych i usług przetwarzania danych dla branży turystycznej, udostępniła Amadeus e-Support Centre – internetowy system pomocy technicznej dla biur podróży. Narzędzie umożliwia agentom biur podróży przeglądanie informacji przydatnych w rozwiązywaniu problemów oraz ich zgłaszanie do Działu Obsługi Klienta (Amadeus Help Desk). Internetowy portal wykorzystywany jest obecnie w Australii, Austrii, krajach Beneluksu, Danii, Egipcie, Finlandii, Francji, Niemczech, krajach Zatoki Perskiej, Hongkongu, Irlandii, Malezji, Nowej Zelandii, Norwegii, Filipinach, Portugalii, Arabii Saudyjskiej, Singapurze, Republice Południowej Afryki, Hiszpanii, Szwecji, Szwajcarii, Wielkiej Brytanii i USA, a od teraz również Polsce.

Amadeus e-Support Centre udostępnia w tej chwili już ponad tysiąc rozwiązań problemów, porad i zaleceń. Szeroką gamę zasobów i materiałów edukacyjnych można przeszukiwać według słów kluczowych i tematów, a także komunikatów o błędach. Wszystko to dostępne jest dla klientów bez dodatkowych opłat, pozwalając im zwiększyć produktywność, a jednocześnie zmniejszyć koszty rachunków telefonicznych. Biura podróży mogą również zgłaszać problemy przez Internet – zgłoszenia są automatycznie przetwarzane przez Dział Obsługi Klienta firmy Amadeus (Amadeus Help Desk), a zgłaszający mają możliwość monitorowania statusu zgłoszenia, etapu jego realizacji, a także zamknięcia sprawy.

Amadeus e-Support Centre jest dostępny w sześciu językach i dostarcza informacje przygotowane specjalnie dla agentów biur podróży działających na konkretnych rynkach.

Rozwiązanie jest nieustannie doskonalone i wkrótce zostanie wzbogacone o narzędzie Format Finder, ułatwiające agentom odnalezienie właściwych dokumentów, a także mechanizmy usprawniające dystrybucję informacji o wykrytych problemach.

– Wyszukiwanie informacji w Internecie i rozwiązania samoobsługowe stały się częścią codziennego życia. Działając w ścisłej współpracy z klientami, firma Amadeus stworzyła nowe, internetowe narzędzia pomocy technicznej, które zdecydowanie ułatwią im pracę. Ta inwestycja w nowe technologie zapewni klientom lepszy dostęp do informacji oraz nowe, innowacyjne sposoby uzyskiwania wsparcia we właściwym czasie i miejscu – powiedział Krzysztof Kuc, Dyrektor Generalny firmy Amadeus Polska.

Rozwiązanie, wyposażone w przyjazny i wygodny w użyciu interfejs użytkownika, zapewni biurom podróży, które są klientami firmy Amadeus, najwyższą jakość wielokanałowych usług pomocy technicznej.

Aby zachęcić swoich klientów do korzystania z nowego narzędzia, firma Amadeus organizuje konkurs składający się z dwóch kategorii. Pierwszych 10 osób, które zarejestrują się w e-Support Centre oraz 10 kolejnych, które zgłoszą jakąkolwiek sprawę w internetowym portalu, zostanie nagrodzonych atrakcyjnymi nagrodami ufundowanymi przez firmę Amadeus. Konkurs rozpocznie się 10 maja i trwać będzie do momentu wyczerpania puli nagród. Więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej www.amadeus.com.pl.

***

Informacje o firmie Amadeus

Amadeus to wiodący dostawca zaawansowanych rozwiązań technologicznych i usług przetwarzania danych dla światowej branży turystycznej.

Docelowe grupy klientów firmy to dostawcy usług turystycznych (np. linie lotnicze, hotele, przewoźnicy kolejowi, przewoźnicy promowi), sprzedawcy usług turystycznych (biura podróży, w tym online) i odbiorcy (firmy jak i turyści indywidualni).

Amadeus opiera swoją działalność na modelu biznesowym bazującym na transakcjach. W 2010 roku system Amadeus przetworzył ponad 850 milionów transakcji.

Amadeus ma swoje placówki w Madrycie (siedziba główna firmy i dział marketingu), Nicei (dział rozwoju) i Erding (dział operacyjny – centrum przetwarzania danych) oraz biura regionalne w Miami, Buenos Aires, Bangkoku i Dubaju. Firma Amadeus świadczy usługi dla klientów za pośrednictwem 73 lokalnych Organizacji Handlowych Amadeus obejmujących swoją działalnością 195 krajów.

Spółka jest notowana na giełdach w Madrycie, Barcelonie, Bilbao i Walencji pod symbolem „AMS.MC”. W 2010 roku firma odnotowała zysk w wysokości 2,683 mln euro oraz EBITDA w wysokości 1,015 mln euro. Amadeus zatrudnia na całym świecie ponad 10 130 pracowników, reprezentujących 123 narodowości.

Więcej informacji o firmie Amadeus można znaleźć na stronie internetowej www.amadeus.com.pl

Więcej informacji na temat działań firmy Amadeus w zakresie finansów i inwestycji można znaleźć na stronie www.investors.amadeus.com

 

Kontakt dla mediów

Joanna Parasiewicz

Account Director

Dział Nowych Technologii

Sigma International (Poland) LTD

tel: +48 22 628 04 88, 628 05 93 wew. 140

e-mail: joanna.parasiewicz@sigma.com.pl

www.sigma.com.pl

 

Elżbieta Więckiewicz

Account Manager

Dział Nowych Technologii

Sigma International (Poland) LTD

tel: +48 22 628 04 88, 628 05 93 wew. 108

e-mail: elzbieta.wieckiewicz@sigma.com.pl

www.sigma.com.pl

Wersja tekstowa



hotele turystyka linie lotnicze branża turystyczna prom Amadeus przewoźnicy kolej rozwiązania technologiczne


Zapisz się na Newsletter

Dopisz się do naszego newslettera dzięki czemu będziesz uzyskiwał informacje na Swojego maila o aktualnościach turystycznych, ciekawych ofertach firm oraz konkursach i promocjach turystycznych.

Dołącz do nas.

Zobacz także...

Planujesz pobyt we Wrocławiu? Oto 3 wskazówki, jak znaleźć najlepszy hotel w mieście

2021-11-22

Planujesz pobyt we Wrocławiu? Oto 3 wskazówki, jak znaleźć najlepszy hotel w mieście

Wrocław to miasto zdecydowanie warte odwiedzenia. Stolica Dolnego Śląska to idealne miejsce zwłaszcza na rodzinną eskapadę czy romantyczny wypad, ale nawet jeśli podróż ma charakter służbowy, warto przeznaczyć trochę czasu na bliższe poznanie miasta. Jednak niezależnie od celu wizyty, przed przyjazdem konieczne będzie zarezerwowanie hotelu we Wrocławiu. Jak wybrać ten, który spełni nasze oczekiwania? Czym kierować się przy wyborze, aby wypoczynek był komfortowy i zapewniał dostęp do najważniejszych atrakcji miasta? Przygotowaliśmy 3 ważne wskazówki dla wszystkich planujących wizytę we Wrocławiu. więcej...

Jak zaplanować podróż, aby przebiegła bezproblemowo? Podpowiadamy!

2021-11-22

Jak zaplanować podróż, aby przebiegła bezproblemowo? Podpowiadamy!

Jeśli właśnie planujesz podróż służbową lub wylot na wczasy, pewnie zastanawiasz się, w jaki sposób dotrzeć na lotnisko. Co będzie lepszym rozwiązaniem - własny samochód, środki komunikacji miejskiej, taksówka, a może ktoś z rodziny lub znajomych podrzuci cię pod terminal? Rozważając wszystkie "za i przeciw" okazuje się, że dojazd do portu lotniczego własnym autem, a następnie pozostawienie pojazdu na pobliskim parkingu strzeżonym to najdogodniejsza opcja. Jednak przeanalizowaliśmy także pozostałe. więcej...

Czy warto odkamieniać urządzenia AGD?

2021-10-04

Czy warto odkamieniać urządzenia AGD?

Niewielu z nas zdaje sobie sprawę z tego, jak ważną rolę pełni odkamienianie urządzeń AGD, takich jak czajnik czy ekspres do kawy. Niestety praktyka pokazuje, że zaniedbując ten czynnik, znacząco skracamy żywotność tych urządzeń. Jednocześnie zagotowanie w nich wody z biegiem czasu zajmuje coraz więcej czasu. Jak zatem skutecznie odkamienić czajnik lub ekspres do kawy? Sprawdzimy to w dzisiejszym artykule. więcej...

Wodospad Szklarki - dlaczego warto go odwiedzić?

2021-09-27

Wodospad Szklarki - dlaczego warto go odwiedzić?

Wśród największych atrakcji Karkonoskiego Parku Narodowego można wymienić Wodospad Szklarki. Warto dowiedzieć się na jego temat nieco więcej oraz poznać praktyczne informacje. więcej...

Mazury - kraina tysiąca jezior i zabytków historii.

2021-08-16

Mazury - kraina tysiąca jezior i zabytków historii.

"Cudze chwalicie, swego nie znacie. Sami nie wiecie co posiadacie" - pisał niegdyś Stanisław Jachowicz. Stwierdzenie to jest bardzo prawdziwe. Można zachwycić się pięknymi zagranicznymi podróżami, podziwiać piękno przyrody, zabytków w obcych stronach więcej...