Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.
Amadeus wzmacnia ofertę usług dodatkowych Turystyka noclegi
     Amadeus wzmacnia ofertę usług dodatkowych

turystyka24h.pl - turystyka i wypoczynekTurystyka24h.pl - turystyka i wypoczynek




» Polecane obiekty noclegowe

Amadeus wzmacnia ofertę usług dodatkowych

2010-07-19
Inicjatywa firmy Amadeus pozwoli liniom lotniczym, korzystającym z rozwiązania, na sprzedaż usług dodatkowych i – co za tym idzie – na zwiększanie dochodów oraz podniesienie jakości obsługi klientów.
 
Amadeus, wiodący dostawca rozwiązań technologicznych i usług przetwarzania danych dla światowej branży turystycznej, przedstawił szereg narzędzi pozwalających na uzupełnienie oferty linii lotniczych o kompleksowe usługi dodatkowe, które umożliwią zwiększenie dochodów oraz podwyższenie jakości obsługi klientów. 
 
Linia Corsairfly rozpoczęła pilotażową eksploatację rozwiązania Amadeus Ancillary Services do sprzedaży usług dodatkowych zarówno poprzez witrynę internetową linii lotniczej jak i za pośrednictwem biur podróży. Ponadto, 1 czerwca br. firma Amadeus wdrożyła w linii Finnair serwer EMD (Electronic Miscellaneous Document Server), służący do wystawiania, przechowywania, zarządzania i dystrybuowania powiązanych i niezależnych dokumentów EMD (Electronic Miscellaneous Documents), stanowiących branżowy standard przy efektywnej sprzedaży i zarządzaniu usługami dodatkowymi.
 
Rozwiązanie Amadeus Ancillary Services pozwala linii Corsairfly oferować podróżnym możliwość rezerwowania zezwoleń na nadbagaż, dzięki którym mogą oni zabrać większą niż przewidziana ilość bagażu. Corsairfly przekazuje informacje o opłatach za te usługi do ATPCo, które dostarcza danych o opłatach odpowiednim wyszukiwarkom cen, używanych przy rezerwacji i sprzedaży biletów lotniczych.
 
Sprzedaż usług dodatkowych dostosowana jest do wymagań biur podróży oraz do sposobu ich pracy
 
Firma Amadeus opracowała katalog graficzny, umożliwiający biurom podróży łatwe przeglądanie aktualnych ofert dodatkowych usług linii lotniczych. Katalog ten automatycznie oblicza łączną cenę wszystkich wybranych usług, znacznie ułatwiając ich sprzedaż.
 
– Głównym czynnikiem, który skłonił Corsairfly do wdrożenia usług dodatkowych było oczywiście przewidywane zwiększenie dochodów, ale także możliwość zapewnienia klientom korzyści w sposób postrzegany przez nich jako wartość dodana – mówi Damien Paries, wicedyrektor ds. zarządzania potencjałem w Corsairfly. – W przypadku nadbagażu uważamy to za korzyści obopólne. Zarządzanie nadbagażem na etapie rezerwacji usprawnia obsługę pasażerów na lotniskach i zmniejsza obciążenie personelu portów lotniczych sprawami związanymi z dodatkowym bagażem.
 
W ramach innej ważnej inicjatywy, mającej ułatwić liniom lotniczym zarządzanie sprzedażą usług dodatkowych, firma Amadeus dokonała wdrożenia kompleksowego rozwiązania EMD w linii Finnair. EMD (Electronic Miscellaneous Documents) to będące branżowym standardem rozwiązanie, umożliwiające liniom lotniczym i biurom podróży sprzedaż oraz kontrolę wykorzystania wszelkich usług dodatkowych, zarówno powiązanych z biletem, takich jak nadbagaż, czy też takich jak dostęp do wydzielonych poczekalni oraz opłaty za zmianę rezerwacji.
 
Serwer Amadeus EMD zostanie w pełni zintegrowany z rozwiązaniem Amadeus Altéa Customer Management. Będzie posiadał pełną zgodność z niezależnymi systemami rezerwacji, zarządzania zasobami i odlotami, w celu umożliwienia liniom lotniczym zarządzania sprzedażą i realizacją usług dodatkowych we wszystkich obszarach obsługi klienta, od rezerwacji, przez odprawę przed lotem, po obsługę posprzedażną.
 
Firma Amadeus będzie dalej rozwijać możliwości związane z EMD, obejmując nimi również biura podróży używające systemu Amadeus oraz rozpoczynając programy pilotażowe na rynku fińskim z udziałem Finnair jeszcze w tym roku. Na rok bieżący przewiduje się również rozszerzenie możliwości EMD w sposób zapewniający obsługę współpracy linii lotniczych korzystających z serwera Amadeus EMD.
 
– Realizowane wdrożenia pilotażowe są ważnymi osiągnięciami w procesie wprowadzania przez firmę Amadeus kompleksowego zestawu rozwiązań do obsługi usług dodatkowych, które pozwolą liniom lotniczym zapewnić klientom bezprecedensowe korzyści, zaś biurom podróży szybko i efektywnie wyszukiwać, rezerwować i sprzedawać usługi dodatkowe – podsumowuje Philippe Chérèque, wiceprezes firmy Amadeus ds. handlowych.
 
***
Informacje o firmie Amadeus
Amadeus to wiodący dostawca zaawansowanych rozwiązań technologicznych i usług przetwarzania danych dla światowej branży turystycznej.
 
Docelowe grupy klientów firmy to dostawcy usług turystycznych (np. linie lotnicze, hotele, przewoźnicy kolejowi, przewoźnicy promowi), sprzedawcy usług turystycznych (biura podróży, w tym online) i odbiorcy (firmy jak i turyści indywidualni).
 
Amadeus opiera swoją działalność na modelu biznesowym bazującym na transakcjach.
W 2009 roku system Amadeus przetworzył ponad 670 milionów transakcji.
 
Amadeus ma swoje placówki w Madrycie (siedziba główna firmy i dział marketingu), Nicei (dział rozwoju) i Erding (dział operacyjny – centrum przetwarzania danych) oraz biura regionalne w Miami, Buenos Aires, Bangkoku i Dubaju. Firma Amadeus świadczy usługi dla klientów za pośrednictwem 72 lokalnych Organizacji Handlowych Amadeus obejmujących swoją działalnością 195 krajów.
 
Spółka jest notowana na giełdach w Madrycie, Barcelonie, Bilbao i Walencji pod symbolem „AMS.MC”. W 2009 roku firma odnotowała zysk w wysokości 2,461 mln euro oraz EBITDA w wysokości 894 mln euro. Amadeus zatrudnia na całym świecie ponad 9 300 pracowników, reprezentujących 123 narodowości.
 
Więcej informacji o firmie Amadeus można znaleźć na stronie internetowej www.amadeus.com.pl  

Źródło: www.amadeus.com.pl  



hotele linie lotnicze biura podróży Amadeus nowoczesne technologie przewoźnicy touroperatorzy


Zapisz się na Newsletter

Dopisz się do naszego newslettera dzięki czemu będziesz uzyskiwał informacje na Swojego maila o aktualnościach turystycznych, ciekawych ofertach firm oraz konkursach i promocjach turystycznych.

Dołącz do nas.

Zobacz także...

Busy do Niemiec - Zetbus dowiezie szybko i bezpiecznie

2019-10-08

Busy do Niemiec - Zetbus dowiezie szybko i bezpiecznie

Reprezentujemy firmę, która powstała na bazie wieloletniego doświadczenia w pokonywaniu wielo kilometrowych europejskich tras. Kilkoro naszych znajomych miało problem z szybkim dotarciem z Poznania do Stuttgartu. Busy do Niemiec rzadko kursowały na trasach łączących północno-zachodnią Polskę z południowymi landami. Postanowiliśmy to zmienić, stąd firma Zetbus i specjalizacja w obsłudze pasażerów zainteresowanych przejazdem w tym kierunku. Aktualnie zabieramy klientów z województwa kujawsko-pomorskiego, wielkopolskiego, lubuskiego, zachodniopomorskiego i pomorskiego. więcej...

Co zjeść w Polsce?

2019-10-08

Co zjeść w Polsce?

Polska to kraj o wieloletniej tradycji kulinarnej. Kuchnia polska jest niezwykle bogata, i każdy znajdzie tutaj coś dla siebie. Ostatnimi czasy coraz więcej polskich restauracji wraca do tradycyjnej kuchni polskiej, szczególnie w obrębie starówki. więcej...

Jak wybrać parking przy lotnisku? Kilka istotnych informacji

2019-10-01

Jak wybrać parking przy lotnisku? Kilka istotnych informacji

Lotnisko Katowice to bez dwóch zdań jeden z najpopularniejszych międzynarodowych portów lotniczych w Polsce. więcej...

Wycieczki do Chin

2019-09-30

Wycieczki do Chin

Zainteresowanie turystyką nigdy nie słabnie. Cyklicznie zmienia się jednak popularność najchętniej odwiedzanych miejsc. W ostatnim czasie coraz większym zainteresowaniem cieszą się wycieczki do Chin. Czym przyciąga to najludniejsze państwo świata? więcej...

Cenne wskazówki dla wynajmujących auta

2019-09-30

Cenne wskazówki dla wynajmujących auta

Wynajem auta to nic trudnego. Jest to wygodne rozwiązanie dla osoby prywatnej, turysty czy przedsiębiorcy. Jeżeli tylko orientujemy się jak postępować przed podpisaniem umowy wypożyczenia samochodu sporo zyskamy. więcej...