Polska obecnie jest często odwiedzanym przez turystów krajem w Europie Środkowej. Wiele atrakcji turystycznych na terenie naszego kraju nadal powiązanych jest z zabytkami historycznymi lub wydarzeniami kulturalnymi, które corocznie przyciągają tysiące turystów z wielu zakątków świata. Oczywiście tej sytuacji trudno się dziwić, ponieważ większość turystów z zagranicy nie wyobraża sobie zwiedzania Polski z pominięciem Krakowa, Wieliczki czy Oświęcimia.
Tendencja ta utrzymuje się także, jeśli chodzi o organizacje kongresów, konferencji, czy imprez integracyjnych na terenie naszego kraju. Podczas planowania tego typu imprez na pierwszy plan zawsze zostają wysunięte strategiczne miejsca turystyczne takie jak: Warszawa, Wrocław, Gdańsk oraz Zakopane i tereny Mazur.
Z jednej strony trudno się dziwić takiej sytuacji, gdyż podczas planowania na przykład imprez integracyjnych czy konferencji bierze się pod uwagę przede wszystkim dogodną lokalizację miejsca, dostęp do hoteli, restauracji, ośrodków rekreacyjno - sportowych, czyli wszystkiego tego, co najważniejsze w tego typu przedsięwzięciach.
Z drugiej natomiast strony jest to niepokojące zjawisko i zarazem smutne, iż innym regionom w Polsce tak ciężko jest się wypromować i uzyskać renomę a przez to powiększyć ilość turystów. Trzeba także wziąć pod uwagę to, że miasta i obszary obecnie nagminnie odwiedzane przez turystów w końcu staną się na tyle obeznane, iż stracą na swojej atrakcyjności. A wtedy turyści zechcą zwiedzać lub odpoczywać w innych regionach kraju. Czy będziemy mieli już wypromowane inne zakątki Polski, czy w tej dziedzinie przyjdzie nam się także wstydzić? Oby nie, ponieważ oprócz straty turystów z zagranicy możemy stracić także naszych krajowych urlopowiczów. A odbywające się szkolenia, konferencje czy spotkania integracyjne przeniosą się na tereny sąsiadujących z nami krajów.
Polska to przecież kraj o bardzo zróżnicowanej przyrodzie i nie brakuje nam miejsc wartościowych pod względem walorów turystycznych, które warto poznawać, odwiedzać i polecać, aby atrakcje turystyczne Polski zmieniły swoje obszary i stawały się atrakcyjne dla gości zagranicznych, organizatorów turystyki biznesowej na konferencje, szkolenia, spotkania biznesowe.
M-S-M Przewodnik turystyczny - zapraszamy.
turystyka polska walory turystyczne regiony
Giżycko to jedna z najbardziej urokliwych miejscowości na Mazurach. Bezpośredni kontakt z przyrodą to dla osób zmęczonych hałasem i betonozą wielkich miast wspaniała okazja do złapania oddechu i zmiany otoczenia. Poznaj najciekawsze atrakcje Giżycka i okolic, które musisz odwiedzić z drugą połówką. więcej...
Wybór miejsca na urlop nie jest takim prostym zadaniem, jak mogłoby się wydawać. Wszystko zależy od naszych indywidualnych potrzeb, a także oczekiwań w zakresie formy wypoczynku. więcej...
Akumulator iPhone 11 Pro to ta wyjątkowa część urządzenia, która w ogromnym stopniu zadecydowała o sukcesie tego modelu, lecz nawet ona podlega prawom chemii. więcej...
W ramach działań public relations mieści się utrzymanie kontaktu z konsumentami oraz nawiązanie z nimi relacji w celu budowania pozytywnego wizerunku. Do osiągnięcia tych celów wykorzystuje się m.in. media społecznościowe. Social media w działaniach PR mają ogromne znaczenie. Na czym dokładnie polegają i czy każda firma powinna je wdrożyć? więcej...
Imprezy firmowe to w ostatnich latach coraz częściej wybierana przez pracodawców forma pogłębiania relacji z pracownikami i klientami. Event firmowy to nie tylko okazja do spędzenia wspólnie czasu poza biurem i zabawy. To także doskonałe narzędzie wspomagające rozwój i osiąganie celów zespołowych. Warto je wykorzystać. więcej...