Brązowe Effie dla Rainbow Tours

14 października podczas uroczystej gali w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej, Rainbow Tours odebrał brązową statuetkę w konkursie Effie Awards 2013 za kampanię „ Plażowanie i zwiedzanie”. Jest to kolejne wyróżnienie dla touroperatora w konkursie, w którym nagradzane są najbardziej efektywne kampanie reklamowe.

Kampania reklamowa „Plażowanie i zwiedzanie” obecna była w mediach od 23 listopada 2012 roku. Celami kampanii było zwiększenie liczby osób rezerwujących ofertę First Minute Lato 2013 o 10% w stosunku do analogicznego okresu w roku 2011 oraz wzrost przychodu z oferty First Minute Lato 2013 o 10% w porównaniu z rokiem 2011. Działania promocyjne obejmowały: ogólnopolską telewizję, internet, radio, materiały BTL w oddziałach Rainbow Tours, oraz biurach agencyjnych, narzędzia direct mail oraz działania ambientowe. Kampania prowadzona była na poziomie ogólnopolskim oraz lokalnym z uwzględnieniem elastycznego dostosowania przekazu do bieżącej sytuacji na rynku. Strategię komunikacji Rainbow Tours, kreację dla wszystkich kanałów komunikacji, a także projekty graficzne przygotowała agencja Fat Baby, media zaplanował i zakupił dom mediowy Bi Fri Marketing Consulting. To już kolejne wyróżnienie dla touroperatora w konkursie. W ubiegłym roku doceniona i ukoronowana Brązowym Effie została kampania reklamowa Taryfy- „Dzieciaki górą” oraz „Plaża pod nosem” z 2011 roku.

Do tegorocznej edycji Effie Awards reklamodawcy zgłosili 154 kampanie w 20 kategoriach. Effie to jedyny tak prestiżowy konkurs marketingowy na świecie, zorganizowany po raz pierwszy w 1968 roku w Nowym Yorku przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu. Idea konkursu dopuszcza tylko te projekty, w których wszystkie kluczowe narzędzia marketingu oraz współpraca pomiędzy agencją reklamową a klientem osiągają najlepszą efektywność komunikacyjną oraz wysokie wyniki biznesowe.

Agencja Fat Baby pracuje m. in. dla Rainbow Tours, dla marki Rossmann, Bakalland, Blue Cash, Echo Investment (wprowadzenie na rynek nowego biurowca Q22)

Bi Fri Marketing Consulting realizuje cykliczne kampanie w mediach dla firm: Rossmann, Atlas oraz Cubus. Od roku współpracuje z Rainbow Tours. Dom mediowy współpracował również ze SKOK-iem Ubezpieczenia oraz Ecco Holiday.

REKLAMA PLAŻOWANIE I ZWIEDZANIE:

 

 

PR

Doskonały towarzysz podczas przygód na świeżym powietrzu: Plecak nieprzemakalny
Jeśli uwielbiasz spędzać czas na łonie natury, wiesz jak ważne jest odpowiednie wyposażenie, które zapewni...
Odkryj tajemnice Transylwanii – wycieczka objazdowa po krainie Drakuli
Transylwania, serce Rumunii, jest regionem o bogatej historii, przepięknych krajobrazach i niezliczonych...
Na wycieczki wybierz hostel!
Podróżowanie otwiera na nowe doświadczenia, pozwala poznać różne kultury i ludzi. Wybór odpowiedniego...
Turystyka górska: sposób na krótszy i dłuższy wyjazd
Wędrówki piesze to nie tylko sposób na zdrowy tryb życia, ale także fantastyczna okazja do odkrywania...
Męska kurtka przejściowa? Czym się wyróżnia?
Powrót ciepłych czasów zbliża się coraz większymi krokami, przez co niejedna osoba zastanawia się, jak...
Przyciągający magnetyzm gór? Celebrowanie górskich wędrówek po odpowiednim przygotowaniu
Góry od zarania dziejów były symbolem niedostępności i wyjątkowości. Przyciągają wędrowców szukających...