Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.
Cała Polska walczy o Złote Formaty Turystyka noclegi
     Cała Polska walczy o Złote Formaty

turystyka24h.pl - turystyka i wypoczynekTurystyka24h.pl - turystyka i wypoczynek




» Polecane obiekty noclegowe

Cała Polska walczy o Złote Formaty

2009-04-03
182 projekty promocyjne zgłoszone przez 91 miast i województw weźmie udział w Konkursie Złote Formaty. Stawka jest wysoka. Na zwycięzców czeka m.in. 5 ogólnopolskich kampanii reklamowych oraz kampanie w warszawskim metrze, na nowoczesnych nośnikach Infoscreen Grupy Ströer, organizatora Konkursu.

Konkurs Złote Formaty jest częścią Festiwalu Promocji Miast i Regionów - największego
w Europie wydarzenia dedykowanego szeroko pojętej promocji miejsc, organizowanego przez Grupę Ströer. Tegoroczna III edycja Konkursu wyłoni najlepsze projekty służące promocji miast i regionów zrealizowane w 2008 roku.

Miasta i regiony mogły zgłaszać swoje projekty do Konkursu Złote Formaty do 9 marca w pięciu odrębnych kategoriach: outdoorowa kampania reklamowa, event, wydawnictwo promocyjne, serwis internetowy oraz całokształt działalności promocyjnej – Grand Prix Festiwalu. W tegorocznej edycji 91 miast i regionów zgłosiło do konkursu 182 projekty: 49 w kategorii wydawnictwo promocyjne, 23 w kategorii kampania outdoorowa, 29 w kategorii serwis internetowy, 64 w kategorii event i 17 w kategorii całokształt działalności promocyjnej. Projekty napłynęły z każdego regionu Polski, przy czym rekordową liczbę 35 projektów zgłosiło województwo śląskie.

Ogromnie cieszy nas liczba projektów zgłoszonych do Konkursu. Na przykładzie Złotych Formatów wyraźnie widać, że cała Polska kwestię promocji traktuje niezwykle poważnie. W ciągu 3 lat trwania Festiwalu Promocji Miast i Regionów dokonał się w tym zakresie prawdziwy przełom.” komentuje Anna Proszowska-Sala, Dyrektor Festiwalu Promocji Miast i Regionów. „Wraz z profesjonalizacją działań promocyjnych rozwija się również sam Konkurs. Wprowadziliśmy nowe kategorie wymagające od miast i regionów bardziej kompleksowego podejścia. Wyższe były także wymagania dot. opisu merytorycznego zgłaszanych projektów.

Jedną z nowości tegorocznego Konkursu jest Grand Prix Festiwalu, przyznawana za ogół działań promocyjnych realizowanych przez miasta i regiony. Istotą tej kategorii jest ocena spójności całokształtu aktywności promocyjnej danego miasta lub regionu, strategiczne planowanie, adekwatność doboru instrumentów promocji do zakładanych celów i wyznaczonych grup docelowych oraz efektywności działań. W III edycji Konkursu Złote Formaty kategoria obejmować będzie całokształt działań promocyjnych podejmowanych i zrealizowanych przez samorządy miast i regionów od początku 2007 roku - do końca 2008 roku.

6 kwietnia poznamy 25 projektów, nominowanych do ścisłego finału Konkursu. Konkurencja w każdej kategorii jest duża. Już samo znalezienie się w gronie nominowanych projektów jest dla miast i regionów nie lada wyróżnieniem. Nominacja jest także szansą na zdobycie jednej z 18 cennych nagród, które mogą przyczynić się do dalszego rozwoju miasta. Na zwycięzców Konkursu czekają nagrody ufundowane przez Grupę Stroer, organizatora Festiwalu: 5 ogólnopolskich outdoorowych kampanii reklamowych oraz kampanie na nośnikach Infoscreen w Warszawskim Metrze. W tegorocznej edycji dodatkową nagrody w wysokości 10 000 zł. ufundował Związek Miast Polskich. Nagrody dla 12 miast w postaci 12 artykułów, poświęconych każdemu z nich, ufundował Magazyn Elle. Nagrodę specjalną przyzna także stacja TVP Info.

Laureatów konkursu poznamy 22 kwietnia podczas uroczystej Gali Festiwalu w hotelu Sheraton. Projekty oceni Jury, w którego skład weszli specjaliści gwarantujący fachowość i wysoki poziom w podejściu do ich oceny. Aby zapewnić bezstronność podejmowanych decyzji prace Jury nadzorować będzie niezależny audytor.

W zeszłym roku laureatami prestiżowego Konkursu Złotych Formatów zostali: Małopolska za plakat Kulturalna Małopolska, Szczecin za Światowy Zlot Żaglowców, Jarocin w kategorii wydawnictwo promocyjne za wydawnictwo Lustro czasu oraz Kielce w kategorii strona internetowa.

Więcej informacji:
Krystian Cieślak
Kcieslak@stroeer.pl
tel. 0 22 444 29 75
kom.0 607 400 255

Źródło: PR



turystyka krajowa promocja miast Festiwal Promocji Miast i Regionów Konkurs Złote Formaty Stroer


Zapisz się na Newsletter

Dopisz się do naszego newslettera dzięki czemu będziesz uzyskiwał informacje na Swojego maila o aktualnościach turystycznych, ciekawych ofertach firm oraz konkursach i promocjach turystycznych.

Dołącz do nas.

Zobacz także...

Wakacje - zamiast marzyć... zarezerwuj!

2017-12-13

Wakacje - zamiast marzyć... zarezerwuj!

W grudniu, kiedy dzień staje się coraz krótszy, robi się zimno, a za oknem plucha lub śnieżyca, lubimy sobie pomarzyć ...najchętniej o wakacjach. Słońce, długa piaszczysta plaża i przytulny domek nie muszą pozostawać tylko w sferze marzeń. Możemy wybierać wśród kilkudziesięciu kierunków nie tylko w Europie, ale również w bardziej odległych, egzotycznych krajach. więcej...

Najważniejsze miejsca do pielgrzymów

2017-12-06

Najważniejsze miejsca do pielgrzymów

Przedstawimy informacje jakie miejsca są często odwiedzane przez pielgrzymów. Poinformujemy gdzie warto pojechać oraz co zobaczyć. więcej...

Samolotem z Wrocławia na wczasy

2017-12-04

Samolotem z Wrocławia na wczasy

Starsi wrocławianie pamiętają jeszcze czasy, gdy na Strachowicach stacjonował pułk lotniczy, wyposażony w samoloty myśliwskie MiG-21. Co jakiś czas niebo nad miastem rozrywał wtedy huk generowany przez samolot, który przekraczał właśnie barierę dźwięku. Na tym samym betonowym pasie startowym, z którego korzystały myśliwce, lądowały systematycznie, ale bardzo rzadko, samoloty pasażerskie, obsługujące połączenie z Warszawą. Były to jeszcze czasy samolotów Ił-14, An-24b czy Ił-18. Czasem latały też do Krakowa, Rzeszowa, Gdańska, Szczecina i Koszalina. Podróżnych odprawiano w niewielkim, żałosnym baraczku. więcej...

Czy organizator może zmienić warunki wycieczki przed wyjazdem?

2017-11-29

Czy organizator może zmienić warunki wycieczki przed wyjazdem?

To pytanie zadają sobie rok rocznie klienci najróżniejszych biur podróży, tak dzieje się i teraz, gdy ruszyła lawina przedsprzedaży wyjazdów wakacyjnych. Jeżeli również i Ciebie kusi oferta wyjazdu na przykład na Dominikanę, do Tajlandii, czy do Meksyku w sezonie wakacyjnym 2018 i to w niskiej cenie sprawdź, jakie masz prawa, gdy warunki wyjazdu zmienią się tuż przed wyjazdem. więcej...

Domki w górach na sylwestra 2017/2018

2017-11-27

Domki w górach na sylwestra 2017/2018

Marzenia o spędzeniu Sylwestra w domku w górach są na wyciągnięcie ręki dla każdego. A nawet można znaleźć wolne miejsca noclegowe w wysokogórskich schroniskach, aby podziwiać ze szczytu miasta bawiące się w rytm sylwestrowej muzyki i mieć widok na wystrzeliwane fajerwerki z góry. Aczkolwiek wiele osób wybiera spędzenie tego dnia w górach ze względu na klimat, ciszę i spokój oraz możliwość pojeżdżenia na nartach. Wiele wyciągów, m.in. w Świeradowie Zdroju organizuje nocne zjeżdżanie na nartach po oświetlonych stokach właśnie w Sylwestra. Gdzie więc warto wynająć domek na Sylwestra 2017/18? więcej...