Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.
Cała Polska walczy o Złote Formaty Turystyka noclegi
     Cała Polska walczy o Złote Formaty

turystyka24h.pl - turystyka i wypoczynekTurystyka24h.pl - turystyka i wypoczynek




» Polecane obiekty noclegowe

Cała Polska walczy o Złote Formaty

2009-04-03
182 projekty promocyjne zgłoszone przez 91 miast i województw weźmie udział w Konkursie Złote Formaty. Stawka jest wysoka. Na zwycięzców czeka m.in. 5 ogólnopolskich kampanii reklamowych oraz kampanie w warszawskim metrze, na nowoczesnych nośnikach Infoscreen Grupy Ströer, organizatora Konkursu.

Konkurs Złote Formaty jest częścią Festiwalu Promocji Miast i Regionów - największego
w Europie wydarzenia dedykowanego szeroko pojętej promocji miejsc, organizowanego przez Grupę Ströer. Tegoroczna III edycja Konkursu wyłoni najlepsze projekty służące promocji miast i regionów zrealizowane w 2008 roku.

Miasta i regiony mogły zgłaszać swoje projekty do Konkursu Złote Formaty do 9 marca w pięciu odrębnych kategoriach: outdoorowa kampania reklamowa, event, wydawnictwo promocyjne, serwis internetowy oraz całokształt działalności promocyjnej – Grand Prix Festiwalu. W tegorocznej edycji 91 miast i regionów zgłosiło do konkursu 182 projekty: 49 w kategorii wydawnictwo promocyjne, 23 w kategorii kampania outdoorowa, 29 w kategorii serwis internetowy, 64 w kategorii event i 17 w kategorii całokształt działalności promocyjnej. Projekty napłynęły z każdego regionu Polski, przy czym rekordową liczbę 35 projektów zgłosiło województwo śląskie.

Ogromnie cieszy nas liczba projektów zgłoszonych do Konkursu. Na przykładzie Złotych Formatów wyraźnie widać, że cała Polska kwestię promocji traktuje niezwykle poważnie. W ciągu 3 lat trwania Festiwalu Promocji Miast i Regionów dokonał się w tym zakresie prawdziwy przełom.” komentuje Anna Proszowska-Sala, Dyrektor Festiwalu Promocji Miast i Regionów. „Wraz z profesjonalizacją działań promocyjnych rozwija się również sam Konkurs. Wprowadziliśmy nowe kategorie wymagające od miast i regionów bardziej kompleksowego podejścia. Wyższe były także wymagania dot. opisu merytorycznego zgłaszanych projektów.

Jedną z nowości tegorocznego Konkursu jest Grand Prix Festiwalu, przyznawana za ogół działań promocyjnych realizowanych przez miasta i regiony. Istotą tej kategorii jest ocena spójności całokształtu aktywności promocyjnej danego miasta lub regionu, strategiczne planowanie, adekwatność doboru instrumentów promocji do zakładanych celów i wyznaczonych grup docelowych oraz efektywności działań. W III edycji Konkursu Złote Formaty kategoria obejmować będzie całokształt działań promocyjnych podejmowanych i zrealizowanych przez samorządy miast i regionów od początku 2007 roku - do końca 2008 roku.

6 kwietnia poznamy 25 projektów, nominowanych do ścisłego finału Konkursu. Konkurencja w każdej kategorii jest duża. Już samo znalezienie się w gronie nominowanych projektów jest dla miast i regionów nie lada wyróżnieniem. Nominacja jest także szansą na zdobycie jednej z 18 cennych nagród, które mogą przyczynić się do dalszego rozwoju miasta. Na zwycięzców Konkursu czekają nagrody ufundowane przez Grupę Stroer, organizatora Festiwalu: 5 ogólnopolskich outdoorowych kampanii reklamowych oraz kampanie na nośnikach Infoscreen w Warszawskim Metrze. W tegorocznej edycji dodatkową nagrody w wysokości 10 000 zł. ufundował Związek Miast Polskich. Nagrody dla 12 miast w postaci 12 artykułów, poświęconych każdemu z nich, ufundował Magazyn Elle. Nagrodę specjalną przyzna także stacja TVP Info.

Laureatów konkursu poznamy 22 kwietnia podczas uroczystej Gali Festiwalu w hotelu Sheraton. Projekty oceni Jury, w którego skład weszli specjaliści gwarantujący fachowość i wysoki poziom w podejściu do ich oceny. Aby zapewnić bezstronność podejmowanych decyzji prace Jury nadzorować będzie niezależny audytor.

W zeszłym roku laureatami prestiżowego Konkursu Złotych Formatów zostali: Małopolska za plakat Kulturalna Małopolska, Szczecin za Światowy Zlot Żaglowców, Jarocin w kategorii wydawnictwo promocyjne za wydawnictwo Lustro czasu oraz Kielce w kategorii strona internetowa.

Więcej informacji:
Krystian Cieślak
Kcieslak@stroeer.pl
tel. 0 22 444 29 75
kom.0 607 400 255

Źródło: PR



turystyka krajowa promocja miast Festiwal Promocji Miast i Regionów Konkurs Złote Formaty Stroer


Zapisz się na Newsletter

Dopisz się do naszego newslettera dzięki czemu będziesz uzyskiwał informacje na Swojego maila o aktualnościach turystycznych, ciekawych ofertach firm oraz konkursach i promocjach turystycznych.

Dołącz do nas.

Zobacz także...

Odpoczynek we dwoje w sercu Wielkich Jezior Mazurskich

2022-06-15

Odpoczynek we dwoje w sercu Wielkich Jezior Mazurskich

Giżycko to jedna z najbardziej urokliwych miejscowości na Mazurach. Bezpośredni kontakt z przyrodą to dla osób zmęczonych hałasem i betonozą wielkich miast wspaniała okazja do złapania oddechu i zmiany otoczenia. Poznaj najciekawsze atrakcje Giżycka i okolic, które musisz odwiedzić z drugą połówką. więcej...

Aktywny urlop na kajakach - zobacz, co oferują Kaszuby

2022-06-08

Aktywny urlop na kajakach - zobacz, co oferują Kaszuby

Wybór miejsca na urlop nie jest takim prostym zadaniem, jak mogłoby się wydawać. Wszystko zależy od naszych indywidualnych potrzeb, a także oczekiwań w zakresie formy wypoczynku. więcej...

Twój iPhone 11 Pro szybko się rozładowuje? Czas na wymianę baterii!

2022-05-31

Twój iPhone 11 Pro szybko się rozładowuje? Czas na wymianę baterii!

Akumulator iPhone 11 Pro to ta wyjątkowa część urządzenia, która w ogromnym stopniu zadecydowała o sukcesie tego modelu, lecz nawet ona podlega prawom chemii. więcej...

Social media w działaniach PR? Agencja PR podpowiada, jak zrobić to dobrze.

2022-05-25

Social media w działaniach PR? Agencja PR podpowiada, jak zrobić to dobrze.

W ramach działań public relations mieści się utrzymanie kontaktu z konsumentami oraz nawiązanie z nimi relacji w celu budowania pozytywnego wizerunku. Do osiągnięcia tych celów wykorzystuje się m.in. media społecznościowe. Social media w działaniach PR mają ogromne znaczenie. Na czym dokładnie polegają i czy każda firma powinna je wdrożyć? więcej...

Czy jest jeszcze ktoś, kto nie wierzy w moc eventów firmowych?

2022-05-25

Czy jest jeszcze ktoś, kto nie wierzy w moc eventów firmowych?

Imprezy firmowe to w ostatnich latach coraz częściej wybierana przez pracodawców forma pogłębiania relacji z pracownikami i klientami. Event firmowy to nie tylko okazja do spędzenia wspólnie czasu poza biurem i zabawy. To także doskonałe narzędzie wspomagające rozwój i osiąganie celów zespołowych. Warto je wykorzystać. więcej...