Trzy pierwsze, najczęściej kupowane usługi turystyczne w Polsce to: zakwaterowanie w hotelach, noclegi w domach wypoczynkowych oraz bilety i usługi kolejowe. Jednak w porównaniu do pozostałych krajów europejskich wartość polskiego rynku e-turystyki jest niewielka. Nie oznacza to jednak, że nie warto inwestować w promocję w Internecie. Światowe trendy pokazują, że wraz z przyrostem liczby internautów w Polsce będzie rosnąć także liczba transakcji turystycznych w sieci.
-Trudno wyobrazić sobie obecnie ofertę hotelu, pensjonatu czy ośrodka SPA & Wellness, które nie posiadają strony internetowej i nie korzystają z szerokiego zakresu możliwości reklamy w Internecie. Branża przez długi czas nie doceniała kanału komunikacji jakim jest Internet i myślę, że tak naprawdę dopiero otwierają się przed nami wirtualne drzwi możliwości. O tym właśnie będziemy rozmawiać podczas tegorocznych targów TOUR-SALON – mówi Magdalena Halicka-Gołebiowska, dyrektor targów.
I rzeczywiście. Wielu właścicieli hoteli czy biur podróży poszukuje sposobu na efektywne wykorzystanie potencjału, jaki daje promocja w Internecie. Poprawa funkcjonalności i użyteczności serwisu, prezentowanie unikalnej treści, poprawa widoczności w wyszukiwarkach – to warunki, które musi spełniać dziś strona turystyczna, by być konkurencyjną i atrakcyjną na trudnym rynku e-turystycznym. I o tym będą dyskutować prelegenci wyjątkowego wydarzenia – Konferencji E-marketing w turystyce i hotelarstwie (Poznań, 22.10.2009), które jest wspólną inicjatywą Międzynarodowych Targów Poznańskich i portalu HotelNews.pl.
- Na konkurencyjnych rynkach obsługa klienta staje się jednym z decydujących czynników zakupowych. Gdy internauta ma do wyboru setki zbliżonych do siebie ofert, wybierze najwygodniejszą dla siebie opcję. Naszą rolą jest sprawić by poznanie warunków oferty i skorzystanie z niej było tak proste jak to tylko możliwe – zauważa Tomasz Karwatka, Prezes firmy Divante, jeden z prelegentów konferencji.
Konferencji będzie towarzyszyć cykl spotkań z profesjonalistami - praktykami z zakresu marketingu internetowego, którzy zaprezentują najnowsze badania i trendy w e-marketingu i pokażą jak je wykorzystać w branży turystyczno-hotelarskiej. W projekcie uczestniczą ważne w świecie polskiego Internetu firmy i osobistości m.in. GOOGLE POLSKA.
Partnerem merytorycznym projektu jest firma doradcza MaxRoy.com, która jako pierwsza w Polsce uzyskała możliwość prowadzenia warsztatów z Google AdWords na poziomie zaawansowanym w ramach wdrożonego przez Google programu AdWords Seminar Leader. Partnerami branżowymi konferencji są IAB Polska oraz Polska Izba Turystyki.
Przeczytaj więcej: www.tour-salon.pl/pl/konferencja_e-fektywny_marketing
konferencja turystyczna Poznań targi tour salon targi turystyczne konferencje turystyczne tour salon Poznań
Fuerteventura to jedno z najbardziej popularnych miejsc należące do archipelagu Wysp kanaryjskich, które oferuje niezapomniane wakacje z melodyjnym językiem w tle, pysznym jedzeniem, zachwycającymi widokami, czystymi plażami oraz licznymi atrakcjami. więcej...
Polskie uzdrowiska to miejsca, które znane są ze swojej pięknej architektury, spokojnej atmosfery, dobroczynnego klimatu oraz mnóstwa bogactw naturalnych. Nie każdy zdaje sobie sprawę z tego, że w Polsce znajduje się aż 45 uzdrowisk - każde z nich cechuje się niepowtarzalnym, własnym klimatem. Dobrze wiedzieć, którą z miejscowości uzdrowiskowych warto odwiedzić. więcej...
Jastarnia to nadbałtycka miejscowość, która już od wielu lat cieszy się ogromnym zainteresowaniem turystów. Ten kurort położony na Mierzei Helskiej kusi przyjezdnych sześcioma bezpiecznymi kąpieliskami, portem morskim i pięcioma przystaniami. więcej...
Odpowiedź na to pytanie nie jest tak prosta, jak mogłoby się wydawać. To zależy od sytuacji finansowej danej osoby i tego, ile jest skłonna wydać na wakacje. więcej...
Wiosna i lato to sezon rowerowy. To idealny czas na rowerowe wycieczki poza miasto. Jak jednak można się domyślić, na taki dłuższy wypad wybrać należy się odpowiednim jednośladem. więcej...