Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.
E-marketing turystyczny wyznaczy liderów branży Turystyka noclegi
     E-marketing turystyczny wyznaczy liderów branży

turystyka24h.pl - turystyka i wypoczynekTurystyka24h.pl - turystyka i wypoczynek




» Polecane obiekty noclegowe

E-marketing turystyczny wyznaczy liderów branży

2009-09-22

                          

Trzy pierwsze, najczęściej kupowane usługi turystyczne w Polsce  to:  zakwaterowanie w hotelach, noclegi w domach wypoczynkowych oraz bilety i usługi kolejowe. Jednak w porównaniu do pozostałych  krajów europejskich wartość polskiego rynku e-turystyki jest niewielka. Nie oznacza to jednak, że nie warto inwestować w promocję w Internecie. Światowe trendy pokazują, że wraz z przyrostem liczby internautów w Polsce będzie rosnąć także liczba transakcji turystycznych w sieci.

-Trudno wyobrazić sobie obecnie ofertę hotelu, pensjonatu czy ośrodka SPA & Wellness,  które nie posiadają strony internetowej i nie korzystają z szerokiego zakresu możliwości reklamy w Internecie. Branża przez długi czas nie doceniała kanału komunikacji jakim jest Internet i myślę, że tak naprawdę dopiero otwierają się przed nami wirtualne drzwi  możliwości. O tym właśnie będziemy rozmawiać podczas tegorocznych targów TOUR-SALON – mówi Magdalena Halicka-Gołebiowska, dyrektor targów.

I rzeczywiście. Wielu właścicieli hoteli czy biur podróży poszukuje sposobu na efektywne wykorzystanie potencjału, jaki daje promocja w Internecie. Poprawa funkcjonalności i użyteczności serwisu, prezentowanie unikalnej treści, poprawa widoczności w wyszukiwarkach  –  to warunki, które musi spełniać dziś strona turystyczna, by być konkurencyjną i atrakcyjną na trudnym rynku e-turystycznym. I o tym będą dyskutować prelegenci wyjątkowego wydarzenia – Konferencji E-marketing w turystyce i hotelarstwie (Poznań, 22.10.2009), które jest wspólną inicjatywą Międzynarodowych Targów Poznańskich i portalu HotelNews.pl.

- Na konkurencyjnych rynkach obsługa klienta staje się jednym z decydujących czynników zakupowych. Gdy internauta ma do wyboru setki zbliżonych do siebie ofert, wybierze najwygodniejszą dla siebie opcję. Naszą rolą jest sprawić by poznanie warunków oferty i skorzystanie z niej było tak proste jak to tylko możliwe – zauważa Tomasz Karwatka, Prezes firmy Divante, jeden z prelegentów konferencji.

Konferencji będzie towarzyszyć cykl spotkań z profesjonalistami - praktykami z zakresu marketingu internetowego, którzy zaprezentują najnowsze badania i trendy w e-marketingu i pokażą jak je wykorzystać w branży turystyczno-hotelarskiej. W projekcie uczestniczą ważne w świecie polskiego Internetu firmy i osobistości m.in. GOOGLE POLSKA.

Partnerem merytorycznym projektu jest firma doradcza MaxRoy.com, która jako pierwsza w Polsce uzyskała możliwość  prowadzenia warsztatów z Google AdWords na poziomie zaawansowanym w ramach wdrożonego przez Google programu AdWords Seminar Leader. Partnerami branżowymi konferencji są IAB Polska oraz Polska Izba Turystyki.

Przeczytaj więcej: www.tour-salon.pl/pl/konferencja_e-fektywny_marketing



konferencja turystyczna Poznań targi tour salon targi turystyczne konferencje turystyczne tour salon Poznań


Zapisz się na Newsletter

Dopisz się do naszego newslettera dzięki czemu będziesz uzyskiwał informacje na Swojego maila o aktualnościach turystycznych, ciekawych ofertach firm oraz konkursach i promocjach turystycznych.

Dołącz do nas.

Zobacz także...

Planujesz podróż do Norwegii? Sprawdź, jakie środki transportu są obecnie najbezpieczniejsze w kraju fiordów

2020-09-18

Planujesz podróż do Norwegii? Sprawdź, jakie środki transportu są obecnie najbezpieczniejsze w kraju fiordów

Na chwilę obecną osoby przyjeżdżające do Norwegii z Polski, nie muszą poddawać się kwarantannie związanej z COVID-19. Sytuacja jest jednak dynamiczna i trudno zawyrokować, czy stan ten się nie zmieni. Jak natomiast wygląda podróżowanie po samej Norwegii? Sprawdzamy dostępne środki transportu i wybieramy najbezpieczniejszy w dobie panującej pandemii. więcej...

Jesienny urlop nad morzem tylko we dwoje

2020-09-14

Jesienny urlop nad morzem tylko we dwoje

Nadal wiele osób kojarzy czas wypoczynku głównie z wakacjami. Rzeczywiście lipiec i sierpień są najcieplejszymi miesiącami w roku, ale nie oznacza to, że urlop po sezonie wysokim jest pozbawiony zalet. więcej...

Typy hoteli - rodzaje

2020-08-06

Typy hoteli - rodzaje

Wśród kategoryzacji dotyczących hoteli, jedną spośród najważniejszych, będzie podział tychże obiektów z uwagi na ich lokalizację i pełnione przez nie funkcje. Możemy wyróżnić chociażby hotele uzdrowiskowe, hotele-kasyna, apartamentowe, rezydencyjne, miejskie, kongresowe, czy tranzytowe. więcej...

Blisko połowa gości hotelowych już płaci bonem turystycznym

2020-08-06

Blisko połowa gości hotelowych już płaci bonem turystycznym

Pierwsze dwa dni działania Polskiego Bonu Turystycznego za nami. Czy turyści już korzystają z tej formy płatności za wypoczynek? Okazuje się że tak. I to bardzo chętnie. więcej...

Hotele, miejsca, obiekty na konferencje i szkolenia, czyli centra konferencyjne

2020-07-20

Hotele, miejsca, obiekty na konferencje i szkolenia, czyli centra konferencyjne

Firmy szukają doskonałych miejsce na szkolenia więcej...