eHotelarstwo.com – nowoczesny marketing i skuteczna reklama hotelu, motelu, pensjonatu!

eHotelarstwo.com to nowy serwis dla hotelarzy zainteresowanych nowoczesnym marketingiem i skuteczną reklamą hotelu, motelu, pensjonatu.

Marketing zmienia się! Dzisiaj wybieramy inne narzędzia i środki do promocji usług, aniżeli to było kilka czy kilkanaście lat temu. Zmiany zachodzą dynamicznie, jednak  nadmiar codziennych obowiązków sprawia, że hotelarze skupiają się na realizacji swoich podstawowych zadań w obiektach i nie zawsze mają czas i możliwości, by śledzić i zauważać nowe szanse i okazje, które pojawiają się w zakresie promocji usług noclegowych.

Najważniejszym celem serwisu eHotelarstwo.com jest wspieranie rozwoju nowoczesnego marketingu w hotelarstwie – przedstawienie szans i możliwości, jakie stoją przed obiektem hotelarskim i które pozwalają budować przewagę na rynku – nad konkurencją. To praktyczna wiedza podana na tacy!

Wychodząc naprzeciw różnym potrzebom w zakresie poznawania unikalnej wiedzy, serwis eHotelarstwo.com już na start udostępnił trzy dogodne sposoby pozwalające na zdobycie praktycznej wiedzy. Są to indywidualne szkolenia online, e-poradniki hotelarskie wydane w formie ebooka oraz tradycyjne szkolenia wewnętrzne.  Kolejne opcje pojawią się już wkrótce.

Wszystkie formy łączą praktykę, doświadczenie i wiedzę z zakresu marketingu w hotelarstwie, marketingu internetowego, specyfikę branży, w tym działalność biznesową małych i średnich hoteli, moteli i pensjonatów oraz dużych obiektów, również należących do sieci hotelowych. Tylko wzajemne połączenie wymienionych elementów pozwala przekazać hotelarzom kompletną i kompleksową wiedzę, którą mogą wykorzystać samodzielnie w codziennej pracy. Serwis eHotelarstwo.com w naturalny sposób skierowany jest w szczególności do specjalistów działów marketingu, sprzedaży, jak również kadry decyzyjnej (właścicieli, dyrektorów, kierowników) odpowiedzialnych za marketing, promocję i reklamę obiektu hotelarskiego.

„Innowacyjne i elastyczne podejście do metod dzielenia się praktyczną wiedzą nawiązuje również do dzisiejszego kierunku rozwoju hotelarstwa w internecie, coraz częściej określanego jako eHotelarstwo” – mówi dr Rafał Marek, autor projektu i ekspert z wieloletnią praktyką i doświadczeniem w zakresie marketingu i reklamy internetowej. „Jestem przekonany, że o sukcesie każdego biznesu, małego jak i dużego, decyduje kapitał ludzki – wiedza, doświadczenie i praktyka. Serwis, dostępny pod adresem www.eHotelarstwo.com, ma służyć branży hotelarskiej, wpierać jej rozwój oraz inspirować do działania”- dodaje autor.

Źródło: PR


Wysowa-Zdrój. Urokliwe uzdrowisko w Beskidzie Niskim
Wysowa-Zdrój to niewielka, ale niezwykle malownicza miejscowość uzdrowiskowa położona w sercu Beskidu...
Idealny samochód dla Twojego hotelu? Postaw na Mercedes-Benz!
Świat luksusowego doświadczenia w podróżowaniu stale ewoluuje, a branża hotelarska wciąż stawia sobie...
Stronie Śląskie Atrakcje - Krótki przewodnik po najbardziej dziewiczym fragmencie ziemi kłodzkiej.
Stronie Śląskie, położone w malowniczym sercu Gór, stanowi jedno z tych miejsc na mapie Polski, które...
Nowa oaza luksusu w sercu Bieszczadów
– Czy kiedykolwiek marzyłeś o luksusowych wakacjach w malowniczych Bieszczadach? – Czy...
Ferie z rodziną w hotelu z basenem - gdzie warto się wybrać?
Zimowe ferie z rodziną mogą być niezapomniane, zwłaszcza jeśli zdecydujecie się na pobyt w atrakcyjnym...
Z czego znane jest miasto Tarnów? Gdzie warto nocować w Tarnowie?
Tarnów przez lata reklamował się jako “polski biegun ciepła”. Faktycznie, miasto to ma specyficzny...