Epson i Wielki Konkurs Fotograficzny National Geographic

Ośmioosobowe Jury przyzna Grand Prix oraz nagrody i wyróżnienia w każdej kategorii. Laureaci dostaną cenne nagrody rzeczowe ufundowane przez firmy Epson i Nikon, będą to m.in. aparaty Nikon D800, Nikon1 V1 i Coolpix 7100 oraz projektor Epson MG-850HD ze stacją dokującą do iPoda, drukarka Epson Stylus Photo R3000, drukarki Epson L800 z systemem stałego zasilania w atrament i drukarki Epson Stylus Photo P50.

regulamin konkursu: http://wkf.national-geographic.pl/

Konkurs organizowany jest od 2005 roku i uczestniczyło w nim dotychczas 50,5 tys. uczestników nadsyłając łącznie 343,5 tys. fotografii. Zainspirowane polskim konkursem, Towarzystwo National Geographic organizuje od 2006 r. międzynarodowy konkurs fotograficzny, w którym może wziąć udział każda lokalna edycja magazynu.

W Jury tegorocznej, ósmej już edycji konkursu zasiądą: Tomasz Tomaszewski, Piotr Andrews, Wojciech Franus, Tomasz Lazar, Grzegorz Leśniewski, Wiktor Sobolewski, Witold Jaworski i Martyna Wojciechowska, redaktor naczelna National Geographic Polska.

W tegorocznej edycji zdjęcia będzie można nadsyłać do 30 września 2012 r. w pięciu kategoriach: KRAJOBRAZ, LUDZIE, ZWIERZĘTA, FOTOREPORTAŻ oraz ŻYCIE NA 100% – nowej kategorii, której patronuje sponsor konkursu – firma PZU.

Laureaci konkursu otrzymają nagrody w postaci najwyższej jakości sprzętu fotograficznego, ufundowane przez firmy Epson i Nikon.

Nagroda dla zdobywcy GRAND PRIX: aparat Nikon D800 z obiektywem AF-S Nikkor 24-70 mm f/2,8G ED, projektor EPSON MG-850HD 3LCD do kina domowego ze stacją dokującą iPoda oraz profesjonalna drukarka fotograficzna A3+ Epson R3000.

Nagrody dla zdobywców PIERWSZEGO MIEJSCA w każdej kategorii: aparat Nikon 1V1 z obiektywem 1 Nikkor VR 10-30 MM F/3,5-5,6 oraz najnowsza drukarka fotograficzna EPSON L800 z unikalnym systemem stałego zasilania w atrament.

Nagrody za wyróżnione prace: aparat kompaktowy COOLPIX P7100 oraz drukarka fotograficzna EPSON P50.

Sponsorem konkursu i Patronem kategorii Życie na 100% jest firma PZU, zaś sponsorami nagród: EPSON i Nikon. Patroni medialni to National Geographic Channel, Radio Zet, Onet.pl, miesięcznik Foto i Empik. Partnerem technologicznym jest Visuality.

 

Informacje o firmie Epson

Epson jest globalnym liderem w dziedzinie obrazowania i innowacji. Epson dąży do tego, by przekraczać oczekiwania klientów, tworząc kompaktowe, energooszczędne i precyzyjne technologie. Oferta produktów firmy obejmuje drukarki oraz projektory 3LCD do zastosowań biznesowych i domowych, a także inne urządzenia elektroniczne i ciekłokrystaliczne.

Grupa Epson, kierowana przez Seiko Epson Corporation z Japonii, zatrudnia na świecie prawie 78 tys. pracowników w 99 spółkach. Epson szczyci się stałym wkładem w glo¬¬balną ochronę środowiska, a także w funkcjonowanie społeczności, w których działa. http://global.epson.com

Epson Europe

Epson Europe BV z Amsterdamu to regionalna centrala grupy odpowiedzialna za Europę, Środkowy Wschód, Rosję i Afrykę. Zatrudniający 1.594 pracowników oddział Epson Europe w roku fiskalnym 2010 osiągnął sprzedaż 1.583 mln euro www.epson.eu

Wizja środowiskowa 2050 – http://eco.epson.com

 

Dodatkowych informacji udzielają:

 

Epson Europe BV

Oddział w Polsce

Dorota Wódka-Kot

tel. (22) 375 75 16

e-mail: dorota.kot@epson.pl

Internet: www.epson.pl

Dorota Wódka-Kot

Obsługa Prasowa i PR:

INDALO Public Relations, ul. Grochowska 341/281A, 03-822 Warszawa

komórka: 501 772 619 zbigniew.blewonski@indalo.pl

Źródło: www.otwarty.pl

MORDERCZA GÓRA (premiera 12 sierpnia 2015)
PAT FAVLEY, PEMBA GYALJE SHERPA MORDERCZA GÓRA(premiera 12 sierpnia 2015) Wyczerpująca interpretacja...
Zagraj a przy odrobinie szczęścia wygrasz weekend w Wiedniu dla 2 osób
Zagraj w naszym quizie o winie, a przy odrobinie szczęścia wygrasz weekend w Wiedniu dla 2 osób,