Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.
eSKY.pl liczy się z opinią Klientów Turystyka noclegi
     eSKY.pl liczy się z opinią Klientów

turystyka24h.pl - turystyka i wypoczynekTurystyka24h.pl - turystyka i wypoczynek




» Polecane obiekty noclegowe

eSKY.pl liczy się z opinią Klientów

2010-04-01
 

Nowa zakładka na stronie eSKY.pl pozwala ocenić linie i porty lotnicze

Na początku marca strona Internetowego Centrum Podróży eSKY.pl została wzbogacona o nową zakładkę „opinie”. Dzięki niej Klienci mają szansę podzielić się swoim zdaniem na temat linii i portów lotniczych. Jest to pierwszy w Polsce serwis stwarzający taką możliwość.

Zakładka „opinie” od początku cieszy się dużym zainteresowaniem Klientów. Przez pierwszy miesiąc ponad 1000 osób poświęciło swój czas i zostawiło komentarze dotyczące linii i portów lotniczych. W przypadku lotnisk ocenie podlegają nie tylko takie czynniki jak dojazd, oznakowanie czy czystość. Ważna jest także baza hotelowa oraz to jaka jest jakość sklepów zlokalizowanych w strefie wolnocłowej. Skala oceny jest pięciostopniowa. Dodatkowo, jest również możliwość dodania komentarza wyjaśniającego jakimi kryteriami kierował się Klient wydający opinię. Według pasażerów najlepszy polski port lotniczy to warszawskie Okęcie. Natomiast za granicą sympatią cieszą się: port lotniczy im. Johna F. Kennedyego w Nowym Jorku, Schiphol w Amsterdamie i port lotniczy im. Charlesa de Gaulla w Paryżu.

Ważne z punktu widzenia Klienta jest również to, że w zakładce umożliwiającej ocenę można znaleźć szereg informacji dodatkowych na temat wybranego lotniska. Gdzie jest zlokalizowane, jakie linie lotnicze obsługuje, jakie parkingi i hotele zaliczają się do jego infrastruktury oraz pod jakimi numerami telefonu można uzyskać informacje na temat lotów czy zaginionego bagażu.

Kryteria oceny w przypadku linii lotniczych to: punktualność lotów, profesjonalizm personelu, sieć połączeń, cena biletu, komfort podróży, przewóz bagażu i jakość posiłków serwowanych na pokładzie samolotu. Tu również można dodać komentarz uzasadniający wystawioną ocenę. Wśród linii regularnych najwięcej oczekiwań pasażerów spełnia Air France i Malev Hungarian Airlines, natomiast ulubione tanie linie to Germanwings i Norwegian. Wchodząc w formularz oceny danej linii pasażerowie mają okazję zapoznać się z jej historią oraz z promocyjnymi cenami biletów, które w danej chwili znajdują się w jej ofercie.

Szczegółowe informacje można znaleźć pod adresem: http://www.esky.pl/opinie

***

Internetowe Centrum Podróży eSKY.pl (www.esky.pl) to największy polski serwis internetowy sprzedający bilety lotnicze i miejsca hotelowe. Prowadzony jest przez spółkę eSKY Sp. z o.o. z siedzibą w Radomiu. Poprzez stronę internetową oraz telefoniczne biuro obsługi klienta, eSKY.pl umożliwia łatwy i wygodny zakup biletu lotniczego, rezerwację miejsca w hotelu oraz wykupienie ubezpieczenia turystycznego. eSKY.pl to najnowocześniejsza technologia wyszukiwania oraz wysokiej jakości obsługa klienta. eSKY.pl jest członkiem elitarnej grupy agentów International Air Transport Association (IATA). Partnerem eSKY.pl jest wiodące na świecie internetowe biuro podróży Expedia Inc.

Źródło: PR



turystyka turystyka krajowa turystyka zagraniczna biuro podróży eSky


Zapisz się na Newsletter

Dopisz się do naszego newslettera dzięki czemu będziesz uzyskiwał informacje na Swojego maila o aktualnościach turystycznych, ciekawych ofertach firm oraz konkursach i promocjach turystycznych.

Dołącz do nas.

Zobacz także...

Planujesz podróż do Norwegii? Sprawdź, jakie środki transportu są obecnie najbezpieczniejsze w kraju fiordów

2020-09-18

Planujesz podróż do Norwegii? Sprawdź, jakie środki transportu są obecnie najbezpieczniejsze w kraju fiordów

Na chwilę obecną osoby przyjeżdżające do Norwegii z Polski, nie muszą poddawać się kwarantannie związanej z COVID-19. Sytuacja jest jednak dynamiczna i trudno zawyrokować, czy stan ten się nie zmieni. Jak natomiast wygląda podróżowanie po samej Norwegii? Sprawdzamy dostępne środki transportu i wybieramy najbezpieczniejszy w dobie panującej pandemii. więcej...

Jesienny urlop nad morzem tylko we dwoje

2020-09-14

Jesienny urlop nad morzem tylko we dwoje

Nadal wiele osób kojarzy czas wypoczynku głównie z wakacjami. Rzeczywiście lipiec i sierpień są najcieplejszymi miesiącami w roku, ale nie oznacza to, że urlop po sezonie wysokim jest pozbawiony zalet. więcej...

Typy hoteli - rodzaje

2020-08-06

Typy hoteli - rodzaje

Wśród kategoryzacji dotyczących hoteli, jedną spośród najważniejszych, będzie podział tychże obiektów z uwagi na ich lokalizację i pełnione przez nie funkcje. Możemy wyróżnić chociażby hotele uzdrowiskowe, hotele-kasyna, apartamentowe, rezydencyjne, miejskie, kongresowe, czy tranzytowe. więcej...

Blisko połowa gości hotelowych już płaci bonem turystycznym

2020-08-06

Blisko połowa gości hotelowych już płaci bonem turystycznym

Pierwsze dwa dni działania Polskiego Bonu Turystycznego za nami. Czy turyści już korzystają z tej formy płatności za wypoczynek? Okazuje się że tak. I to bardzo chętnie. więcej...

Hotele, miejsca, obiekty na konferencje i szkolenia, czyli centra konferencyjne

2020-07-20

Hotele, miejsca, obiekty na konferencje i szkolenia, czyli centra konferencyjne

Firmy szukają doskonałych miejsce na szkolenia więcej...