Feel Invited Polskiej Organizacji Turystycznej na CNN

Polska Organizacja Turystyczna w dniu 11.10.2012 r. podpisała umowę z telewizją CNN na emisję spotu „Polska – Feel Invited” i bilbordu reklamowego. Koszt emisji wyniesie łącznie 485 tysięcy dolarów amerykańskich.

Grupa docelowa odbiorców CNN  pokrywa się z grupą docelową, do której POT kieruje przekaz promocyjny. Spot wyemitowany zostanie 225 razy w wersji 30 sekundowej i 275 razy w wersji 10 sekundowej przed prognozą pogody.  44% emisji spotu „Polska – Feel Invited” emitowanych będzie  w PRIME TIME!, czyli w najlepszym czasie antenowym o największej oglądalności.  Kampania będzie realizowana w dniach od 15 października do 9 grudnia 2012 r. Czas kampanii uwzględnia okres wyborów prezydenckich w USA, które zapewne zwiększą zainteresowanie odbiorców kanałami informacyjnymi do których należy także telewizja CNN.

 

FILM

 

 

Źródło: www.msport.gov.pl

Wynajem busa 9-osobowego – dlaczego warto się zdecydować?
Planując podróż ze swoimi przyjaciółmi lub organizując wyjazd służbowy, warto pomyśleć o wygodnym transporcie....
Kluczowe porady dla perfekcyjnych wakacji
Planowanie wakacji to ekscytujące doświadczenie, które może jednak przysporzyć wielu wyzwań. Aby zapewnić,...
Czy muszę znać hiszpański wybierając się do Hiszpanii?
Wybierając do Hiszpanii, pytanie o konieczność znajomości języka hiszpańskiego często się pojawia. Odpowiedź...
Wycieczka na Islandię - Co warto zobaczyć?
Islandia, kraj ognia i lodu, jest miejscem, które zachwyca swoją niezwykłą przyrodą i krajobrazami, jakich...
Jak wybrać odpowiednią pojemność plecaka turystycznego?
Podróżowanie to pasja, która pozwala nam odkrywać nowe miejsca, poznawać różne kultury i tworzyć niezapomniane...
Nie tylko na kajak – torba wodoszczelna
W co spakować swoje rzeczy, aby pozostały one suche podczas kajakowe spływu czy żeglowania? Wszechobecna...