W trakcie festiwalu przedstawione zostaną najnowsze trendy i innowacyjne techniki marketingowe stosowane w promocji miejsc na świecie: m.in.: set jetting, product placement, e-marketing, publicity.
Wykłady i prezentacje poprowadzą eksperci z Polski i zagranicy, m.in.:
Stefan Roesch (Niemcy) – doświadczony konsultant i ekspert z dziedziny marketingu turystycznego oraz turystyki i promocji filmowej
Marzena Bogdanowicz (Wielka Brytania), wysokiej klasy ekspert ds. marketingu sportowego, były Dyrektor Marketingu Brytyjskiego Komitetu Olimpijskiego, współodpowiedzialna za uzyskanie przez Londyn prawa do organizacji letnich Igrzysk Olimpijskich w roku 2012.
Ailisa Baley (Wirginia, USA) – Dyrektor Zarządzający Virginia Tourism Association, odpowiedzialna za całokształt oryginalnych i rozpoznawalnych na całym świecie działań promocyjnych stanu Wirginia.
Tegoroczny Festiwal Promocji Miast i Regionów odbędzie się w dniach 21-22 kwietnia 2009 roku w warszawskim Hotelu Sheraton. Udział w konferencji zapowiedział Minister Sportu i Turystyki - Mirosław Drzewiecki oraz Prezydenci Wrocławia, Gdańska, Katowic, Lublina i Rzeszowa.
Po raz pierwszy w historii konferencji oprócz Panelu Prezydentów i Marszałków odbędzie się także Panel Szefów Biur Promocji Urzędów miejskich i marszałkowskich.
Tradycyjnie podczas uroczystej Gali w drugim dniu Konferencji rozdane zostaną Nagrody w konkursie Złote Formaty za najlepsze projekty promocyjne zrealizowane przez polskie miasta i regiony w 2008 roku.
Wszystkie informacje związane z konferencją dostępne są na stronie internetowej: http://www.outdoordlamiast.pl/festiwal/
Patronat Honorowy nad Festiwalem objął Związek Miast Polskich, Związek Województw RP, Polska Organizacja Turystyczna oraz Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych.
Zdjęcia ilustrujące materiał:
http://www.outdoordlamiast.pl/festiwal/bank_zdjec.asp
Więcej informacji:
Krystian Cieślak
Kcieslak@stroeer.pl
tel. 0 22 444 29 75
kom. 0 607 400 255
Źródło: PR
promocja miast Festiwal Promocji Miast i Regionów marketing sportowy marketing kultury
Meczet to nazwa sakralnych obiektów kultu muzułmańskiego i oznacza dowolny budynek, bez względu na jego architekturę, w którym oddaje się część muzułmańskiemu Bogu. więcej...
Kiedy odczuwamy zmęczenie nic nam nie wychodzi. Jesteśmy rozdrażnieni, szybko się irytujemy i nic nie sprawia nam przyjemności. Jeśli odczuwamy potrzebę odpoczynku powinniśmy się zatrzymać, sprawdzić szeroką ofertę spa i pozwolić na regenerację swojego ciała. więcej...
Mazury to przepiękna kraina słynąca głównie z jezior. To idealne miejsce do tego, by popływać w nich, a przede wszystkim zresetować nasze baterie w okresie wakacyjnym, ale nie tylko. więcej...
Planujesz powrót do kraju? A może rozpoczynasz nowy etap w swoim życiu i postanawiasz wrócić do Polski na stałe, aby podjąć się pracy na miejscu? więcej...
Góry od zarania dziejów były symbolem niedostępności i wyjątkowości. Przyciągają wędrowców szukających spokoju, kochających surowość przyrody i piękne krajobrazy widziane z wysokości. więcej...