Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.
Finnair renews its identity in line with its vision Turystyka noclegi
     Finnair renews its identity in line with its vision

turystyka24h.pl - turystyka i wypoczynekTurystyka24h.pl - turystyka i wypoczynek




» Polecane obiekty noclegowe

Finnair renews its identity in line with its vision

2010-12-21

Finnair will renew its entire visual and service identity in line with its Vision 2020 plan, which was published last spring. The visual reform covers the company logo, aircraft livery and cabin look as well as uniforms and service areas.

"Our clientele changes continually and expectations of our service and identity change accordingly. We want to enhance our attractiveness as a company not only among our Finnish customers but also in the Asian and Central European markets," says Finnair's President & CEO Mika Vehviläinen.

Finnair's vision is to grow to become number one in the Nordic countries and to be the most desired airline and among the top three in Asian traffic. Finnair's fleet investments and route network development support this growth strategy. Finnair's service offering is based on its own high-quality production and also on a network of carefully selected partners.

"Finnair's growth will come mainly from Europe-Asia traffic. We have studied our level of recognition in the Asian market. Success in this highly competitive international market requires that we stand out positively and boldly both externally and in terms of service content."

The service identity renewal will be launched next January. This will include a reform of service principles from the standpoint of customer expectations, based on individuality and design thinking. Finnair wishes to respond to customer needs and expectations with open-minded and innovative solutions. The travel experience will be developed into an enjoyable, easy and fresh package.

Frequent flyers will be offered reliable and easy-to-use services that make business travel efficient and enjoyable. Leisure travellers will receive a price-competitive product, which can be supplemented by the quality additional services they need.

"All customers are important to us. Our primary target group, however, consists of the passengers who travel in their work between Asia and Europe irrespective of travel class," adds Vehviläinen.

Updating, streamlining and freshening the corporate identity as well as the company's design heritage have guided the renewal of Finnair's entire visual identity. Finnair's new logo has been developed from the present logo. The blue and white colouring has been preserved, but the modern look is lighter than before, with white and silver complementing the distinguished dark blue of the logo.

The Finnair name logotype and F symbol have been an effective combination for decades, but through the identity renewal they have received a more dynamic and modern role as distinct elements. Finnair's partner in the identity renewal has been the advertising agency SEK&Grey.

The cost of the identity renewal is approximately ten million euros, of which a significant portion, such as the redesign of uniforms and aircraft livery, would in any case have taken place in the next few years. Finnair's fleet will be painted according to the new look by 2013, and long-haul aircraft during 2011.


Finnair Plc Communications

źródło: PR

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



turystyka loty podroże Travel Finnair


Zapisz się na Newsletter

Dopisz się do naszego newslettera dzięki czemu będziesz uzyskiwał informacje na Swojego maila o aktualnościach turystycznych, ciekawych ofertach firm oraz konkursach i promocjach turystycznych.

Dołącz do nas.

Zobacz także...

Łamigłówki drewniane

2020-10-20

Łamigłówki drewniane

Łamigłówki to sposób na rozwój logicznego myślenia oraz treningu inteligencji przestrzennej dla dzieci i dorosłych. To również świetna zabawa dla każdego. Na rynku istnieje wiele rodzajów tego typu gier, a jedną z popularniejszych form są łamigłówki drewniane. więcej...

Wszystko, co należy wiedzieć o testamencie!

2020-10-19

Wszystko, co należy wiedzieć o testamencie!

Zapewne nie raz każdy z nas spotkał się ze słowem testament. Nie da się ukryć, że jest to wyjątkowy dokument, który najczęściej sporządzany jest przez osoby, które są już w podeszłym wieku. więcej...

Planujesz podróż do Norwegii? Sprawdź, jakie środki transportu są obecnie najbezpieczniejsze w kraju fiordów

2020-09-18

Planujesz podróż do Norwegii? Sprawdź, jakie środki transportu są obecnie najbezpieczniejsze w kraju fiordów

Na chwilę obecną osoby przyjeżdżające do Norwegii z Polski, nie muszą poddawać się kwarantannie związanej z COVID-19. Sytuacja jest jednak dynamiczna i trudno zawyrokować, czy stan ten się nie zmieni. Jak natomiast wygląda podróżowanie po samej Norwegii? Sprawdzamy dostępne środki transportu i wybieramy najbezpieczniejszy w dobie panującej pandemii. więcej...

Jesienny urlop nad morzem tylko we dwoje

2020-09-14

Jesienny urlop nad morzem tylko we dwoje

Nadal wiele osób kojarzy czas wypoczynku głównie z wakacjami. Rzeczywiście lipiec i sierpień są najcieplejszymi miesiącami w roku, ale nie oznacza to, że urlop po sezonie wysokim jest pozbawiony zalet. więcej...

Typy hoteli - rodzaje

2020-08-06

Typy hoteli - rodzaje

Wśród kategoryzacji dotyczących hoteli, jedną spośród najważniejszych, będzie podział tychże obiektów z uwagi na ich lokalizację i pełnione przez nie funkcje. Możemy wyróżnić chociażby hotele uzdrowiskowe, hotele-kasyna, apartamentowe, rezydencyjne, miejskie, kongresowe, czy tranzytowe. więcej...