GCB w 2012 – Dobry Kurs Obrany!

W dn. 12.12.2011 na Walnym Posiedzeniu Członków GOT zaakceptowany został plan finansowy i plan działań Gdańskiej Organizacji Turystycznej i Gdańsk Convention Bureau (GCB) na 2012 rok.

W przyszłym roku Gdańsk Convention Bureau będzie kontynuowało działania promocyjne na rzecz Gdańska i Regonu Pomorskiego zarówno na arenie krajowej, jak i międzynarodowej, m.in. poprzez udział w największych targach przemysłu spotkań IMEX i EIBTM, organizację wizyt studyjnych, rozwój Pomorskiego Klubu Ambasadora Kongresów Polskich i produktów Turystyki biznesowej, aktywny udział w pracach najważniejszych branżowych stowarzyszeń, tj. ICCA i MPI.

W związku z ogromnym zainteresowaniem, mamy zamiar również kontynuować serię szkoleń dla branży z dziedziny przemysłu spotkań. “Już teraz jesteśmy jednym z najszybciej rozwijających się europejskich biur convention w opinii zagranicznych ekspertów” mówi Anna Górska, Prezes Gdańsk Convention Bureau / Gdańskiej Organizacji Turystycznej. “To zobowiązuje i będziemy starali się ten poziom utrzymać” – dodaje.

Nowością w przyszłym roku będzie zacieśnienie współpracy z Gdańską Agencją Rozwoju Gospodarczego, z którą będziemy współorganizowali udział Miasta w targach inwestycyjnych w Cannes w zakresie organizacji podróży. GCB ma również zamiar rozwinąć współpracę na zasadzie formalnego partnerstwa z innymi europejskimi Biurami Convention, w celu wymiany doświadczeń, formułowania dobrych praktyk itp. Od przyszłego roku w GCB powołane zostanie stanowisko Koordynatora. Rolę tą przejmie Marta Wiśniewska, pracująca dotychczas na stanowisku Specjalisty.

Na Walnym Posiedzeniu Członków GOT powołano również 3 zespoły robocze, których celem jest aktywne włączenie Członków GOT w działania organizacji. Jednym z nich jest zespół ds. turystyki biznesowej. Zapraszamy do udziału!


O GDANSK CONVENTION BUREAU:

Gdańsk Convention Bureau (GCB) zostało powołane w 2005 roku jako miejskie biuro kongresów. Jest częścią Gdańskiej Organizacji Turystycznej, stowarzyszenia, które zrzesza ponad 110 członków. Miasto Gdańsk jest strategicznym Partnerem. Na mocy porozumienia z Polską Regionalną Organizacją Turystyczną (PROT) GCB jest odpowiedzialne za promocję turystyki biznesowej. Od 2007 GCB jest pełnoprawnym członkiem ICCA – największego stowarzyszenia w branży.

Głównym zadaniem Gdańsk Convention Bureau jest promocja Gdańska i Regionu, jako destynacji konferencyjnej oraz pomoc organizatorom podczas planowania wydarzeń biznesowych w naszym regionie. Obecnie, jednym z najważniejszych projektów realizowanych przez Gdańsk Convention Bureau (GCB) jest kampania promocyjna “Promocja turystyki biznesowej jako markowego produktu Gdańska i Pomorza”. Projekt ten współfinansowany jest z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013 (RPO WP).

Wynajem busa 9-osobowego – dlaczego warto się zdecydować?
Planując podróż ze swoimi przyjaciółmi lub organizując wyjazd służbowy, warto pomyśleć o wygodnym transporcie....
Kluczowe porady dla perfekcyjnych wakacji
Planowanie wakacji to ekscytujące doświadczenie, które może jednak przysporzyć wielu wyzwań. Aby zapewnić,...
Czy muszę znać hiszpański wybierając się do Hiszpanii?
Wybierając do Hiszpanii, pytanie o konieczność znajomości języka hiszpańskiego często się pojawia. Odpowiedź...
Wycieczka na Islandię - Co warto zobaczyć?
Islandia, kraj ognia i lodu, jest miejscem, które zachwyca swoją niezwykłą przyrodą i krajobrazami, jakich...
Jak wybrać odpowiednią pojemność plecaka turystycznego?
Podróżowanie to pasja, która pozwala nam odkrywać nowe miejsca, poznawać różne kultury i tworzyć niezapomniane...
Nie tylko na kajak – torba wodoszczelna
W co spakować swoje rzeczy, aby pozostały one suche podczas kajakowe spływu czy żeglowania? Wszechobecna...