Godło Złoty Standard w Obsłudze Gości ma już 2 lata

Wśród hoteli i obiektów noclegowych nagrodzonych Certyfikatem i Godłem Złoty Standard są obiekty małe liczące zaledwie 5 pokoi, jak i duże kompleksy wypoczynkowo-konferencyjne na ponad 200 miejsc noclegowych. Można w ich gronie znaleźć hotele trzy-, cztero- i pięciogwiazdkowe oraz obiekty nieskategoryzowane. Ich cechą wspólną jest najwyższa dbałość o kontakt z gośćmi – zarówno ten zdalny – poprzez stronę internetową, e-mail czy telefon jak i bezpośredni – na recepcji, w restauracji, korytarzach, strefie spa&wellness i pokoju hotelowym.

Godło Złoty Standard w Obsłudze Gości jest przyznawane na podstawie wyników kompleksowych audytów eksperckich badających 80 różnych aspektów obsługi klienta w hotelu – mówi Regina Berdy, dyrektor programu Złoty Standard. – Nagradzamy nim tylko te obiekty, które uzyskały najwyższą ocenę audytową zarówno w zakresie kontaktu z gośćmi – na odległość i w obiekcie, jak również przygotowania marketingowego i potencjału rozwoju organizacji.

Korzyścią dla hoteli z przystąpienia do programu Certyfikacji Złoty Standard jest nie tylko samo wyróżnienie, ale przede wszystkim szczegółowy raport obejmujący analizę wszystkich audytowanych obszarów i rekomendacje działań, które usprawnią funkcjonowanie obiektu. Towarzyszy mu doradztwo w zakresie standardów obsługi gości i marketingu hotelowego.

Certyfikat Zloty Standard przyznawany był na 2 lata. Dlatego hotele nagrodzone nim jako pierwsze, po raz pierwszy mogły ubiegać o przedłużenie prawa do posługiwania się Godłem Złoty Standard. W każdym z nich przeprowadzona została weryfikacja jakości obsługi klientów. Pomyślnie przeszło ją 14 obiektów.

Z przyjemnością możemy potwierdzić, że hotelom, które poddały się ponownej certyfikacji udaje się nie tylko utrzymać najwyższe standardy obsługi Gości, ale nawet je podnosić – twierdzi Regina Berdy.

Widać to bardzo wyraźnie przede wszystkim na stronach internetowych hoteli. Znacznie poprawiła się ich funkcjonalność oraz zakres prezentowanych informacji o hotelu i usługach około hotelowych. Prawie wszystkie zweryfikowane obiekty posiadają możliwość rezerwacji on-line. Część hoteli całkowicie zmieniła strony WWW na dostosowane do potrzeb Gości korzystających z urządzeń mobilnych: smartfonów i tabletów. Hotele przykładają również ogromną wagę do jakości obsługi gości na recepcji, w tym prosprzedażową postawę pracowników.

Do dnia dzisiejszego audytom Zloty Standard zostało poddanych ponad 260 hoteli i ośrodków hotelarskich z całej Polski. Godło Złoty Standard w obsłudze Gości za najwyższą jakość usług otrzymało łącznie 175 obiektów.

Przedłużenie Certyfikatów uzyskały następujące obiekty:

  • 4 Pory Roku & Spa w Krynicy Zdroju
  • Centrum Hotelowo-Konferencyjne Witek w Krakowie – Modlnicy
  • Hotel Azyl w Kątach Wrocławskich
  • Hotel Centuria Wellness & SPA w Ogrodzieńcu
  • Hotel Elbrus Spa&Wellness w Szczyrku
  • Hotel Fero-Lux w Korbielowie
  • Hotel Iskierka Business & SPA w Mielcu
  • Hotel Planeta w Brzesku
  • Hotel SPA Medical Dwór Elizy w Długopolu Zdroju
  • Hotel Szafran w Czeladzi
  • Manor House Pałac Odrowążów w Chlewiskach k. Szydłowca
  • Modrzewie Park Hotel w Szczawnicy
  • Ośrodek Usług Hotelarskich Redyk w Zębie k. Zakopanego
  • Villa Bohema w Kazimierzu Dolnym

Więcej informacji na www.zlotystandard.info.

***

Informacja o Programie Złoty Standard

Złoty Standard w Obsłudze Gości – Hotele i Obiekty Hotelarskie to ogólnopolska sieć współpracy obiektów świadczących usługi hotelarskie na najwyższym poziomie, potwierdzonym przez Gości i ekspertów. Należą do niej obiekty, które osiągnęły najwyższą ocenę w toku szczegółowych audytów obsługi klientów. Obiekty uhonorowane Certyfikatem i Godłem Złoty Standard realizują w praktyce postulat: Gość jest najważniejszy. Zapewniają nie tylko wysoki komfort pobytu, ale także przyjazny, serdeczny klimat.

 

PR

Idealny samochód dla Twojego hotelu? Postaw na Mercedes-Benz!
Świat luksusowego doświadczenia w podróżowaniu stale ewoluuje, a branża hotelarska wciąż stawia sobie...
Ferie z rodziną w hotelu z basenem - gdzie warto się wybrać?
Zimowe ferie z rodziną mogą być niezapomniane, zwłaszcza jeśli zdecydujecie się na pobyt w atrakcyjnym...
Noce saunowe - niezapomniane wrażenia!
Gorąca para unosząca się w powietrzu, aromatyczne olejki eteryczne, ciepłe drewno i przyjemna cisza…...
Hotel czy apartament: co lepiej wybrać na nocleg?
Wybór noclegu to nie tylko kwestia czterech ścian i dachu. Warto zastanowić się, czy lepiej zdecydować...
Hotel nad morzem z basenem krytym
Jeżeli marzysz o wypoczynku w miejscu, gdzie luksus łączy się z naturalnym pięknem, hotele w miejscowościach...
Long Stay w Polsce. Wynajem długoterminowy w hotelach i apartamentach
W erze cyfrowej, gdzie praca zdalna i mobilność stały się normą, tradycyjne formy zakwaterowania zaczynają...