Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.
Godło Złoty Standard w Obsłudze Gości ma już 2 lata Turystyka noclegi
     Godło Złoty Standard w Obsłudze Gości ma już 2 lata

turystyka24h.pl - turystyka i wypoczynekTurystyka24h.pl - turystyka i wypoczynek




» Polecane obiekty noclegowe

Godło Złoty Standard w Obsłudze Gości ma już 2 lata

2013-09-09

Wśród hoteli i obiektów noclegowych nagrodzonych Certyfikatem i Godłem Złoty Standard są obiekty małe liczące zaledwie 5 pokoi, jak i duże kompleksy wypoczynkowo-konferencyjne na ponad 200 miejsc noclegowych. Można w ich gronie znaleźć hotele trzy-, cztero- i pięciogwiazdkowe oraz obiekty nieskategoryzowane. Ich cechą wspólną jest najwyższa dbałość o kontakt z gośćmi – zarówno ten zdalny – poprzez stronę internetową, e-mail czy telefon jak i bezpośredni – na recepcji, w restauracji, korytarzach, strefie spa&wellness i pokoju hotelowym.

- Godło Złoty Standard w Obsłudze Gości jest przyznawane na podstawie wyników kompleksowych audytów eksperckich badających 80 różnych aspektów obsługi klienta w hotelu – mówi Regina Berdy, dyrektor programu Złoty Standard. – Nagradzamy nim tylko te obiekty, które uzyskały najwyższą ocenę audytową zarówno w zakresie kontaktu z gośćmi - na odległość i w obiekcie, jak również przygotowania marketingowego i potencjału rozwoju organizacji.

Korzyścią dla hoteli z przystąpienia do programu Certyfikacji Złoty Standard jest nie tylko samo wyróżnienie, ale przede wszystkim szczegółowy raport obejmujący analizę wszystkich audytowanych obszarów i rekomendacje działań, które usprawnią funkcjonowanie obiektu. Towarzyszy mu doradztwo w zakresie standardów obsługi gości i marketingu hotelowego.

Certyfikat Zloty Standard przyznawany był na 2 lata. Dlatego hotele nagrodzone nim jako pierwsze, po raz pierwszy mogły ubiegać o przedłużenie prawa do posługiwania się Godłem Złoty Standard. W każdym z nich przeprowadzona została weryfikacja jakości obsługi klientów. Pomyślnie przeszło ją 14 obiektów.

- Z przyjemnością możemy potwierdzić, że hotelom, które poddały się ponownej certyfikacji udaje się nie tylko utrzymać najwyższe standardy obsługi Gości, ale nawet je podnosić – twierdzi Regina Berdy.

Widać to bardzo wyraźnie przede wszystkim na stronach internetowych hoteli. Znacznie poprawiła się ich funkcjonalność oraz zakres prezentowanych informacji o hotelu i usługach około hotelowych. Prawie wszystkie zweryfikowane obiekty posiadają możliwość rezerwacji on-line. Część hoteli całkowicie zmieniła strony WWW na dostosowane do potrzeb Gości korzystających z urządzeń mobilnych: smartfonów i tabletów. Hotele przykładają również ogromną wagę do jakości obsługi gości na recepcji, w tym prosprzedażową postawę pracowników.

Do dnia dzisiejszego audytom Zloty Standard zostało poddanych ponad 260 hoteli i ośrodków hotelarskich z całej Polski. Godło Złoty Standard w obsłudze Gości za najwyższą jakość usług otrzymało łącznie 175 obiektów.

Przedłużenie Certyfikatów uzyskały następujące obiekty:

  • 4 Pory Roku & Spa w Krynicy Zdroju
  • Centrum Hotelowo-Konferencyjne Witek w Krakowie – Modlnicy
  • Hotel Azyl w Kątach Wrocławskich
  • Hotel Centuria Wellness & SPA w Ogrodzieńcu
  • Hotel Elbrus Spa&Wellness w Szczyrku
  • Hotel Fero-Lux w Korbielowie
  • Hotel Iskierka Business & SPA w Mielcu
  • Hotel Planeta w Brzesku
  • Hotel SPA Medical Dwór Elizy w Długopolu Zdroju
  • Hotel Szafran w Czeladzi
  • Manor House Pałac Odrowążów w Chlewiskach k. Szydłowca
  • Modrzewie Park Hotel w Szczawnicy
  • Ośrodek Usług Hotelarskich Redyk w Zębie k. Zakopanego
  • Villa Bohema w Kazimierzu Dolnym

Więcej informacji na www.zlotystandard.info.

***

Informacja o Programie Złoty Standard

Złoty Standard w Obsłudze Gości – Hotele i Obiekty Hotelarskie to ogólnopolska sieć współpracy obiektów świadczących usługi hotelarskie na najwyższym poziomie, potwierdzonym przez Gości i ekspertów. Należą do niej obiekty, które osiągnęły najwyższą ocenę w toku szczegółowych audytów obsługi klientów. Obiekty uhonorowane Certyfikatem i Godłem Złoty Standard realizują w praktyce postulat: Gość jest najważniejszy. Zapewniają nie tylko wysoki komfort pobytu, ale także przyjazny, serdeczny klimat.

 

PR



hotele złoty standard noclegi w dobrych hotelach


Zapisz się na Newsletter

Dopisz się do naszego newslettera dzięki czemu będziesz uzyskiwał informacje na Swojego maila o aktualnościach turystycznych, ciekawych ofertach firm oraz konkursach i promocjach turystycznych.

Dołącz do nas.

Zobacz także...

Warszawa jako biznesowe centrum kraju. Miejsca na eventy szkoleniowe w Stolicy

2020-05-19

Warszawa jako biznesowe centrum kraju. Miejsca na eventy szkoleniowe w Stolicy

Warszawa jest miastem, w którym po zakończonych zajęciach uczestnicy konferencji lub szkoleń mogą znaleźć chwilę wytchnienia zwiedzając przepiękne Stare Miasto, Barbakan, lub spacerując po Mariensztacie. Stamtąd już tylko parę kroków na równie urokliwy rynek Nowego Miasta. więcej...

Kraków - perła małopolski magnesem dla biznesu. Wynajem sal w tym mieście

2020-05-19

Kraków - perła małopolski magnesem dla biznesu.  Wynajem sal w tym mieście

Nie potrzeb nikogo przekonywać, że Kraków to jedno z największych polskich miast. Jest ono także jednym z najpiękniejszych miast w całej Europie. Pełniło niegdyś bardzo ważną funkcję w naszym kraju. Ponadto Kraków jest przykładem niesamowitej mieszanki architektonicznej. więcej...

Uroki województwa Świętokrzyskiego - nocleg w Górach Świętokrzyskich

2020-05-19

Uroki województwa Świętokrzyskiego - nocleg w Górach Świętokrzyskich

Pobyt w tak malowniczych i pięknych miejscowościach nie może potrwać jednego dnia. Można spokojnie w Świętokrzyskiem spędzić cały urlop. więcej...

Wypoczynek 2020: wcale nie na odludziu, ale na pewno w miejscu z potwierdzonym poziomem bezpieczeństwa

2020-05-14

Wypoczynek 2020: wcale nie na odludziu,  ale na pewno w miejscu z potwierdzonym poziomem bezpieczeństwa

Koronawirus wbrew przypuszczeniom wcale nie zmienił nastawienia Polaków do wypoczynku. Nadal ponad połowa chce wypoczywać w hotelach (55%), nieznacznie więcej osób niż w poprzednich latach planuje wyjazd do apartamentów (16%), za to nie widać znaczącego skoku jeśli chodzi o wypoczynek w odosobnieniu. Wyraźnie za to turyści oczekują nowego podejścia do bezpieczeństwa ? blisko 60% badanych chce, by miejsca noclegowe były certyfikowane pod tym kątem. Takie wnioski płyną z badania ?Nowe oczekiwania gości hotelowych w czasach COVID-19? zrealizowanego na grupie ponad 3,4 tys. osób. więcej...

Kamerki Gdańsk ? zobacz miasto nie ruszając się z domu.

2020-05-11

Kamerki Gdańsk ? zobacz miasto nie ruszając się z domu.

Zapewne nie raz marzy nam się żeby gdzieś pojechać, a niejednokrotnie chcieli byśmy już gdzieś tam być. W domu ciągłe obowiązki , praca i nieustanna gonitwa, chciało by się zrobić jakiś miły przerywnik, znaleźć jakąś odskocznie od tej codzienności. więcej...