Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.
Grolsh spełnia marzenia o podążaniu własną drogą Turystyka noclegi
     Grolsh spełnia marzenia o podążaniu własną drogą

turystyka24h.pl - turystyka i wypoczynekTurystyka24h.pl - turystyka i wypoczynek




» Polecane obiekty noclegowe

Grolsh spełnia marzenia o podążaniu własną drogą

2009-10-09

28 września media w całej Polsce żyły przejściem Jana Gałka nad ulicą Złotą w Warszawie.
W ten sposób Polacy poznali oryginalną i trudną sztukę slackliningu, czyli chodzenia po taśmie. Akcję firmował tajemniczy „Znak” i hasło: „Idziesz własną drogą?” Dziś już wiemy, że sponsorem akcji była marka holenderskiego piwa premium - Grolsch. I to właśnie Grolsch w najbliższym czasie wesprze kolejne, ambitne przedsięwzięcie młodego slacklinera.
Na początku listopada Jan Gałek rozpocznie trzymiesięczną wyprawę do Stanów Zjednoczonych. Będzie ona próbą pobicia rekordu świata w slackline’ie na wysokości, czyli tzw. highline’ie. Przeżycia z wyprawy będzie można śledzić na blogu prowadzonym przez Janka i jego współtowarzyszy wyprawy. Blog będzie częścią oficjalnego profilu marki Grolsch
– The-Mark.org.pl – w portalu Facebook.

W poniedziałkowy poranek 28 września, w Warszawie, pomiędzy budynkami domów towarowych Junior i Sawa, Janek Gałek na oczach mediów i licznie zgromadzonych warszawiaków przeszedł swoją własną drogą, tuż nad głowami przechodniów. Szedł po 2,5-centymetrowej taśmie, zawieszonej na wysokości 15 metrów nad ziemią. Wiadomość o młodym człowieku, który w ten nietypowy sposób pokonał dystans nad ulicą Złotą zelektryzowała całą Polskę.

Jan jest uznawany za najlepszego polskiego slacklinera co najmniej od 2007 roku, kiedy to jako jedyny dotąd Polak przeszedł po taśmie nad 880-metrową przepaścią w Parku Narodowym Yosemite w USA. Od kilku lat doskonali swoje umiejętności i wyznacza sobie coraz bardziej ambitne cele. Swoją postawą uosabia wszystko to, co reprezentuje markę Grolsch, która łączy w sobie sztukę, rzemiosło
i niekonwencjonalne myślenie.

Marka Grolsch istnieje od 1615 roku. To piwo premium, kierowane do osób młodych, niezależnych duchem, podążających własną drogą, którzy doceniają nie tylko jego wyśmienity smak, ale i unikalne zamknięcie typu Swingtop. Z marką tą utożsamiają się ludzie niezależni duchem, a jednocześnie towarzyscy, realizujący się zawodowo, prywatnie i artystycznie.

Grolsch, dla którego niezależność jest integralną częścią jego historii, postanowił wesprzeć pasję Janka i pomóc mu spełnić marzenia o podążaniu własną drogą. Marzeniem Gałka jest zdobycie najważniejszych, istniejących highline’ów oraz wytyczenie i przejście własnego highline’u, który pozwoliłby młodym Polakom na zdobycie światowego rekordu w tej dyscyplinie. Już na początku listopada trzech młodych Polaków z Janem Gałkiem na czele, wyruszy do Stanów Zjednoczonych na trzymiesięczną wyprawę.

Obecny rekord świata w długości przejścia highline’em wynosi 60 metrów. Mają zamiar pokonać go slacklinerzy: Jan Gałek, Damian Czermak i Michał Korniewicz. Aby to się udało, niezbędne będzie odpowiednie przygotowanie. To dlatego najpierw planują w parku Yosemite i Joshua National Park przejść przez już istniejące, najbardziej znane highline’y.

Ekipa Janka będzie zdawała bezpośrednią relację z wyprawy dokonując regularnych wpisów na profilu na Facebooku. Relacje umieszczone będą w profilu The-Mark.org.pl, który można znaleźć pod adresem: http://www.facebook.com/themarkorgpl. Tu właśnie będzie można obejrzeć zdjęcia i filmy uczestników wyprawy.




 

Szczegółowy plan wyprawy wygląda następująco:

10 listopada 2009 – wylot do San Francisco z Warszawy Okęcie;
11 listopada – wylot z Frankfurtu do San Francisco;
12-13 listopada – spotkanie z Damianem Cooksey, jednym z najbardziej utalentowanych slacklinerów świata oraz przygotowania do wyjazdu do Yosemite National Park i ćwiczenia w jedynej na świecie sali slacklinowej „Bridge Rock Gym”;
14 listopada – wyjazd do Yosemite National Park;
15 listopada – trekking po highline Lost Arrow Spire – montaż krótkiej taśmy na L.A.S.;
16 listopada – przejście „Classic Line” na L.A.S. Highline;
17 listopada – montaż oraz przejście „Long Line” na L.A.S.;
18 listopada – demontaż dwóch highline’ów na L.A.S. oraz rozpięcie „Yosemite Falls” Highline;
19 listopada – przejście „Yosemite Falls” Highline;
20 listopada – demontaż highline i trekking na Camp 4 w dolinie pod L.A.S.;
21 listopada – „Rest Day”;
22 listopada – trekking pod highline’y na Rostrum;
23-27 listopada – montaż i przejście highline’ów na Rostrum;
28-29 listopada – trekking na Camp 4 w dolinie pod L.A.S. – i „Rest Day”;
30 listopada – trekking na Half Dome i montaż sławnego highline z fimu „Masters of Stone 6” lub, jeśli będzie na to miejsce, próba pobicia rekordu świata w długości highline;

1 grudnia – przejście highline;
2 grudnia – montaż oraz przejście „Taft Point” Highline;
3 grudnia – demontaż obydwu highline’ów i trekking do doliny pod L.A.S.;
4-5 grudnia – „Rest Day” – odpoczynek, przepakowanie sprzętu, uzupełnienie wszystkich zaległości na blogu wyprawy;
6 grudnia – powrót do San Francisco;
7 grudnia – „Rest Day”;
8 grudnia – przygotowanie sprzętu, pakowanie na II etap wyprawy;
9 grudnia – podróż do Joshua National Park;
10-17 grudnia – zrealizowanie już istniejących projektów highline;
18-27 grudnia – montaż niezrealizowanego dotąd projektu highline, który będzie najdłuższym highline na świecie – bicie rekordu świata w długości highline;
27 grudnia 2009-5 stycznia 2010 – realizowanie zupełnie nowych (jak dotąd nieodkrytych) projektów highline (jeśli byłaby taka możliwość, rozpięcie jeszcze dłuższego highline niż wcześniej pobity rekord świata);
6 stycznia – powrót do San Francisco;
7-9 stycznia – „Rest Day”;
10-12 stycznia – wyjazd i podróż do „Wielkiego Kanionu” w stanie Texas;
6 stycznia-7 lutego – eksploracja „Wielkiego Kanionu”, szukanie i realizowanie nowych projektów highline;
8-10 lutego – powrót do San Francisco;
11 lutego 2010 – powrót do Polski, koniec wyprawy.

Więcej na: www.the-mark.org.pl

***
Grolsch. Co Cię powstrzymuje?

Grolsch to wyjątkowa, międzynarodowa marka piwa premium. To piwo dla ludzi niezależnych duchem, podążających własną drogą, którzy doceniają nie tylko jego wyśmienity smak, ale i unikalne zamknięcie typu Swingtop. Grolsch powstaje w jednym
z najnowocześniejszych i najbardziej ekologicznych browarów w Europie, w holenderskim mieście Enschede. Swój doskonały smak zawdzięcza unikalnej technice warzenia w niskiej temperaturze. Grolsch to najwyższej jakości holenderskie piwo typu lager, zawierające 5% alkoholu i 11,3% ekstraktu. Najlepiej smakuje podawane w temperaturze 6-8 C. Grolsch to marka dystrybuowana przez Kompanię Piwowarską od sierpnia 2009 roku. Grolsch w Polsce będzie patronował niezależnym wydarzeniom artystycznym, angażując się także w działania, których celem jest wspieranie niestandardowego sposobu myślenia.


Źródło: PR

 

 



polska wyjazdy podróż wędrówki kraj wyprawy


Zapisz się na Newsletter

Dopisz się do naszego newslettera dzięki czemu będziesz uzyskiwał informacje na Swojego maila o aktualnościach turystycznych, ciekawych ofertach firm oraz konkursach i promocjach turystycznych.

Dołącz do nas.

Zobacz także...

Dlaczego warto odwiedzić Kraków?

2019-08-19

Dlaczego warto odwiedzić Kraków?

Czas wakacji to okres urlopów i odpoczynku od codziennych zajęć. Wiele osób decyduje się na wyjazdy zagraniczne i relaks w ciepłych krajach. Warto jednak pamiętać, że Polska również kryje w sobie wiele ciekawych miejsc, pełnych zabytków i znaczeń historycznych. więcej...

Religijne podróże z biurem

2019-08-10

Religijne podróże z biurem

Organizacja wyjazdów za granicę wiąże się z licznymi kwestiami natury formalnej, które utrudniają wypoczynek. Przede wszystkim należy zaplanować dokładną trasę tak, aby zobaczyć wszystkie miejsca, będące popularnymi atrakcjami danego państwa. Podobne problemy pojawiają się w przypadku pielgrzymek. więcej...

Jak wybrać namiot?

2019-08-02

Jak wybrać namiot?

Już od dawien dawna wyjazd pod namiot jest ulubionym sposobem na spędzenie wakacji. Otwarta przestrzeń, bliski kontakt z naturą to plusy takiego wypoczynku. więcej...

Salomon? marka dla aktywnych

2019-07-30

Salomon? marka dla aktywnych

Coraz więcej osób decyduje się na różnego rodzaju aktywności fizyczne na zewnątrz. Ogromną popularnością cieszy się między innymi trekking. Jest to aktywność przeznaczona przede wszystkim dla osób, które chcą pokonywać własne granice i lubią przebywać w terenie. więcej...

4 urokliwe wioski na spokojne wakacje nad morzem

2019-07-25

4 urokliwe wioski na spokojne wakacje nad morzem

Popularne kurorty nad Bałtykiem przyciągają turystów długimi, malowniczymi plażami, nowoczesnymi hotelami ze spa nad morzem oraz licznymi atrakcjami. Mają jednak podstawową wadę - w sezonie letnim bywają zatłoczone. Pod tym względem dobrą alternatywę stanowią mniejsze miasteczka nadmorskie. więcej...