Nie trzeba wybierać się zbyt daleko, aby w październiku poczuć prawdziwie hawajską atmosferę. Wystarczy podróż na… Marsa, czyli do Hali MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie, w której już 7 października rozpocznie się druga edycja Targów Technologii i Usług dla Koncertów, Eventów i Kongresów EVENT. Jedną z nowości, a zarazem wyjątkowych atrakcji będzie Meeting Bar w typowo hawajskim stylu. Wstęp na targi jest bezpłatny po dokonaniu rejestracji na www.targievent.pl/rejestracja.
Ci, którzy zdecydują się na odwiedzenie targów i przekroczą progi Meeting Baru, znajdą się w innym świecie, m.in. pięknych dziewczyn w bikini serwujących drinki przygotowane przez profesjonalnych barmanów z Flair Academy oraz hawajskich rytmów muzycznych. Jak zapewniają organizatorzy targów, Meeting Bar nie będzie jednak tylko miejscem przyjemności dla podniebienia i ucha. Organizatorzy wydarzeń eventowych oraz inni przedstawiciele tej branży będą mogli bowiem spotkać się w przyjemnej atmosferze i podyskutować na istotne tematy, z rozmowami biznesowymi włącznie. Jest to główna funkcja Meeting Baru, choć nie jedyna. W programie Meeting Baru znajdą się również konferencje i debaty, a nawet interaktywne warsztaty kulinarne z udziałem publiczności.
Od pijawek po wizerunek marki
Pierwszego dnia targów, czyli 7 października w godzinach 11.30-13.00 odbędzie się debata Trójkąt Efektywności Briefu - zasady i korzyści ze współpracy administracji publicznej z usługodawcami i biznesem organizowana przez „Brief for Poland”. Tego samego dnia o godz. 13.30 rozpocznie się w Meeting Barze dyskusja panelowa Liski-chytruski, pijawki i modliszki czyli o etyce w branży eventowej. Błyskawiczny poradnik jak unikać nieporozumień w kontaktach między artystą, agencją, a klientem, którą poprowadzą Andrzej i Krzysztof Korczakowie z Krab Music House & Special Events. Drugiego dnia targów, czyli 8 października na gości Meeting Baru będą czekać praktyczne wskazówki i porady: Biurokracja eventowa - pozwolenia, zgody, dokumenty, czyli żmudna, ale konieczna praca (organizator: Krab Music House & Special Events). Wszystkich zainteresowanych tematem cateringu, który jest często nieodłączną częścią eventu, organizatorzy zapraszają o 14.00 tego samego dnia na prezentację To idzie młodość - kreatywny catering w wykonaniu dwudziestolatków (organizator: Food Design). Podczas prezentacji będzie można dowiedzieć się:
· Czym jest food design
· Jak żyć świadomie i jeść odpowiedzialnie (wwf, slow food polska, gmo)
· Jak odpowiednio dobrana usługa cateringowa wpływa na wizerunek marki?
Ponadto prowadzący – Kuba Korczak – postara się przekonać uczestników prezentacji, że food gifts - ulotny poczęstunek jest najlepszym sposobem na elegancką prezentację marki. Na koniec nie zabraknie interaktywnych warsztatów kulinarnych z udziałem gości pokazu.
Dodajmy, że liczba miejsc na wydarzenia odbywające się w Meeting Barze jest ograniczona, podobnie jak na konferencje i seminaria zaplanowane w salach konferencyjnych. O uczestnictwie będzie decydować kolejność przyjścia. Pełny program Targów Event można sprawdzić tutaj.
event Warszawa organizatorzy imprez Targi Event event 2010
Turystyka rowerowa jest wspaniałym sposobem na aktywny wypoczynek i zwiedzanie pięknych okolic. więcej...
Góry są dobrym miejscem na wypoczynek przez cały rok. Pobyt w górach ma działanie relaksujące, odprężające, wpływając kojąco na wszystkie zmysły. To one dają możliwość obcowania z naturą w czystej postaci. więcej...
Jeśli planujesz wakacje pełne aktywności na świeżym powietrzu, wakacje pełne słońca i niezapomnianych wrażeń, musisz wyposażyć się w okulary Uvex. więcej...
Myślisz, że nie da się wyjechać za granicę, bez ponoszenia wysokich kosztów? Nic bardziej mylnego! Na rynku transportowym znajdziesz mnóstwo firm przewozowych, dysponujących o wiele korzystniejszymi cenami. więcej...
Chciałbyś zarezerwować bus do Anglii, jednak nie masz wystarczającej ilości pieniędzy na ten moment lub po prostu nie chciałbyś robić przelewu w danej chwili? Spokojnie, w niektórych firmach przewozowych istnieje możliwość zapłaty bezpośrednio u kierowcy w dniu wyjazdu. więcej...