Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.
Historia marki LOT Turystyka noclegi
     Historia marki LOT

turystyka24h.pl - turystyka i wypoczynekTurystyka24h.pl - turystyka i wypoczynek




» Polecane obiekty noclegowe

Historia marki LOT

2009-08-05

Historia marki LOT

LOT jest największym polskim przewoźnikiem lotniczym obecnym na rynku od ponad 77 lat. Firma działa na jednym z największych i najszybciej rozwijających się rynków europejskich, oferując swoim klientom dogodną sieć połączeń, znajomość regionu, jego potrzeb i tempa zmian. Wśród linii europejskich LOT jest linią średniej wielkości, posiadającą jednak jedną z najmłodszych i najnowocześniejszych flot.

LOT chce utrzymać swoją silną pozycję na szybko rozwijającym się rynku przewozów z i do Polski. W związku z poszerzeniem Unii Europejskiej prognozy przewidują szybki rozwoju ruchu, ożywienie stosunków międzyregionalnych i liberalizacja dostępu do rynków nowych członków UE z Europy Środkowej i Wschodniej.

Świetnie usytuowany i dobrze funkcjonujący ośrodek tranzytowy w Warszawie i dobrze rozwinięta siatka połączeń na wschód i na zachód od Polski sprzyjają zwiększeniu udziału największego polskiego przewoźnika w obsłudze przewozów pasażerskich i cargo między Unią Europejską a Europą Wschodnią.

LOT przeszedł długą drogę od chwili wprowadzenia do eksploatacji swych pierwszych, kilkumiejscowych samolotów Junkers i przewozu kilkuset pasażerów rocznie, do czasów współczesnych. Dziś wciąż może poszczycić się sukcesami w rywalizacji z innymi liniami lotniczymi, w tym z coraz mocniej obecnymi na polskim rynku zagranicznymi przewoźnikami sieciowymi oraz z liniami niskokosztowymi. W 2005 roku LOT przewiózł ponad 3,5 miliona pasażerów.

http://www.lot.com/default.aspx?_lang=pl



linie lotniczne bilety lotnicze samoloty Lot


Zapisz się na Newsletter

Dopisz się do naszego newslettera dzięki czemu będziesz uzyskiwał informacje na Swojego maila o aktualnościach turystycznych, ciekawych ofertach firm oraz konkursach i promocjach turystycznych.

Dołącz do nas.

Zobacz także...

Odpoczynek we dwoje w sercu Wielkich Jezior Mazurskich

2022-06-15

Odpoczynek we dwoje w sercu Wielkich Jezior Mazurskich

Giżycko to jedna z najbardziej urokliwych miejscowości na Mazurach. Bezpośredni kontakt z przyrodą to dla osób zmęczonych hałasem i betonozą wielkich miast wspaniała okazja do złapania oddechu i zmiany otoczenia. Poznaj najciekawsze atrakcje Giżycka i okolic, które musisz odwiedzić z drugą połówką. więcej...

Aktywny urlop na kajakach - zobacz, co oferują Kaszuby

2022-06-08

Aktywny urlop na kajakach - zobacz, co oferują Kaszuby

Wybór miejsca na urlop nie jest takim prostym zadaniem, jak mogłoby się wydawać. Wszystko zależy od naszych indywidualnych potrzeb, a także oczekiwań w zakresie formy wypoczynku. więcej...

Twój iPhone 11 Pro szybko się rozładowuje? Czas na wymianę baterii!

2022-05-31

Twój iPhone 11 Pro szybko się rozładowuje? Czas na wymianę baterii!

Akumulator iPhone 11 Pro to ta wyjątkowa część urządzenia, która w ogromnym stopniu zadecydowała o sukcesie tego modelu, lecz nawet ona podlega prawom chemii. więcej...

Social media w działaniach PR? Agencja PR podpowiada, jak zrobić to dobrze.

2022-05-25

Social media w działaniach PR? Agencja PR podpowiada, jak zrobić to dobrze.

W ramach działań public relations mieści się utrzymanie kontaktu z konsumentami oraz nawiązanie z nimi relacji w celu budowania pozytywnego wizerunku. Do osiągnięcia tych celów wykorzystuje się m.in. media społecznościowe. Social media w działaniach PR mają ogromne znaczenie. Na czym dokładnie polegają i czy każda firma powinna je wdrożyć? więcej...

Czy jest jeszcze ktoś, kto nie wierzy w moc eventów firmowych?

2022-05-25

Czy jest jeszcze ktoś, kto nie wierzy w moc eventów firmowych?

Imprezy firmowe to w ostatnich latach coraz częściej wybierana przez pracodawców forma pogłębiania relacji z pracownikami i klientami. Event firmowy to nie tylko okazja do spędzenia wspólnie czasu poza biurem i zabawy. To także doskonałe narzędzie wspomagające rozwój i osiąganie celów zespołowych. Warto je wykorzystać. więcej...

Lotczik 2009-08-06

Czyżby LOT założył swój portal turystyczny? Brawo. Świetny pomysł.