10 największych sieci hotelowych w Polsce – 1 stycznia 2010 r.
Miejsce |
Nazwa lub właściciel |
Liczba pokoi |
Liczba hoteli |
1. |
Orbis S.A. |
11 882 |
63 |
2. |
Ogólnopolska Spółdzielnia Turystyczna GROMADA |
1943 |
19 |
3. |
Starwood Hotels&Resorts Worldwide |
1518 |
6 |
4. |
Hotele Gołębiewski |
1434 |
3 |
5. |
Qubus Hotel Management |
1339 |
13 |
6. |
The Rezidor Hotel Group |
1324 |
6 |
7. |
Vienna International Hotelamanagement |
1282 |
5 |
8. |
Grupa Hotelowa Wojskowej Agencji Mieszkaniowej |
1148 |
16 |
9. |
InterContinental Hotel Group |
1147 |
4 |
10. |
PUHiT Warszawa |
1096 |
7 |
Źródło: Hotelarstwo nr 1 (3)/2010 r.
Pełną wersję zestawienia 25 największych grup hotelarskich w Polsce oraz inne zestawienia w styczniowym numerze magazynu.
W połowie roku 2010 nakładem miesięcznika Hotelarstwo i Instytutu Hotelarstwa, ukaże się „Hotelarstwo w Polsce. Almanach 1990-2010”, w którym przestawione zostaną zmiany ostatnich lat na rynku noclegowym, stan obecny oraz perspektywy. Zaprezentowani zostaną również ludzie hotelarstwa i branży turystycznej, najważniejsze obiekty, sieci hotelowe oraz firmy pracujące na rzecz branży.
Źródło: e-hotelarstwo.com
raporty hotele hotel raport inwestycje w hotelarstwie
Giżycko to jedna z najbardziej urokliwych miejscowości na Mazurach. Bezpośredni kontakt z przyrodą to dla osób zmęczonych hałasem i betonozą wielkich miast wspaniała okazja do złapania oddechu i zmiany otoczenia. Poznaj najciekawsze atrakcje Giżycka i okolic, które musisz odwiedzić z drugą połówką. więcej...
Wybór miejsca na urlop nie jest takim prostym zadaniem, jak mogłoby się wydawać. Wszystko zależy od naszych indywidualnych potrzeb, a także oczekiwań w zakresie formy wypoczynku. więcej...
Akumulator iPhone 11 Pro to ta wyjątkowa część urządzenia, która w ogromnym stopniu zadecydowała o sukcesie tego modelu, lecz nawet ona podlega prawom chemii. więcej...
W ramach działań public relations mieści się utrzymanie kontaktu z konsumentami oraz nawiązanie z nimi relacji w celu budowania pozytywnego wizerunku. Do osiągnięcia tych celów wykorzystuje się m.in. media społecznościowe. Social media w działaniach PR mają ogromne znaczenie. Na czym dokładnie polegają i czy każda firma powinna je wdrożyć? więcej...
Imprezy firmowe to w ostatnich latach coraz częściej wybierana przez pracodawców forma pogłębiania relacji z pracownikami i klientami. Event firmowy to nie tylko okazja do spędzenia wspólnie czasu poza biurem i zabawy. To także doskonałe narzędzie wspomagające rozwój i osiąganie celów zespołowych. Warto je wykorzystać. więcej...