Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.
Hotele Sheraton w Polsce zainwestują do końca roku 2 miliony Euro Turystyka noclegi
     Hotele Sheraton w Polsce zainwestują do końca roku 2 miliony Euro

turystyka24h.pl - turystyka i wypoczynekTurystyka24h.pl - turystyka i wypoczynek




» Polecane obiekty noclegowe

Hotele Sheraton w Polsce zainwestują do końca roku 2 miliony Euro

2008-12-11

Marka Sheraton przyjęła konkretną strategię dla dalszego rozwoju i odświeżenia marki. Działania te są kontynuacją globalnej taktyki, która ma na celu remodernizację 50 000 pokoi hotelowych oraz zmianę aranżacji ponad 100 hoteli Sheraton w 71 krajach. Dodatkowo Sheraton planuje rozwój pozostałych swoich obiektów w Polsce – wśród rozpatrywanych lokalizacji znajdują się: Wrocław, Łódź, Katowice, Zakopane i Mikołajki.

Polskie obiekty Sheraton podążąją za globalną polityką rozwoju marki, która ma na celu rewitalizację hoteli oraz wyróżnienie jej oferty na tle konkurencji. W ramach zaplanowanych działań, hotele Sheraton w Polsce do końca 2008 r. zainwestują 2 miliony Euro. Inwestycje dotyczą głównie przebudowy hotelowych lobby – wprowadzenia inicjatywy Link@Sheraton w Warszawie i Krakowie oraz rozbudowy lub wprowadzenia piętra klubowego z pokojami o podwyższonym standardzie.

W ramach inwestycji 2008 planowane jest wprowadzenie piętra klubowego w hotelu Sheraton w Krakowie oraz jego rozbudowa w warszawskim obiekcie. Piętro klubowe (Club Floor) to powierzchnia o ograniczonym dostępie z innych kondygnacji, gwarantująca intymność i podwyższony standard produktu. Część piętra klubowego stanowi Club Lounge – czyli pomieszczenie, do którego mają dostęp tylko goście nocujący na piętrze klubowym, gdzie w intymnej atmosferze mogą odpocząć, zjeść śniadanie, a także odbyć spotkania.

Goście polskich hoteli Sheraton do końca roku będą mogli obserwować zmianę wystroju hotelowych lobby i stworzenie w nich interaktywnej przestrzeni. Ważną częścią przestrzeni publicznej będzie Link@Sheraton znajdujący się w sercu hotelowego lobby.

Działalność Sheratona w Sopocie w tym roku, przekroczyła nasze oczekiwnia. Dlatego jednym z moich celów jest kontynuacja rozwoju sieci w miejscowościach wypoczynkowych, takich jak np. Zakopane czy Mikołajki” – powiedział Thomas Schoen.

Polski zarząd planuje podążać za globalną strategią marki Sheraton, która rozpoczęła największą w historii, międzynarodową ekspansję, w ramach której planuje otworzyć 54 hotele o łącznej liczbie pokoi 20,000 do 2009 r. Globalny plan rozwoju do 2011 r. przewiduje inwestycję 4 miliardów dolarów na otwarcie nowych hoteli oraz 1,5 miliarda dolarów na remodernizację istniejących obiektów. Wydatki polskiego oddziału marki Sheraton na ulepszanie oferty w latach 2008 - 2009 r. wyniosą 4 miliony Euro.

Hotele Sheraton do 31 października br. obsłużyły 190 000 gości. W tym okresie odnotowano również wzrost polskich gości korzystających z oferty hoteli.

Marka Sheraton posiada w Polsce 4 obiekty: Sheraton Warsaw, Sheraton Krakow, Sheraton Poznań i Sheraton Sopot, Conference Center & Spa. Łącznie oferuje 950 pokoi gościnnych i zatrudnia 760 pracowników.



hotele hotel inwestycje hotelarskie


Zapisz się na Newsletter

Dopisz się do naszego newslettera dzięki czemu będziesz uzyskiwał informacje na Swojego maila o aktualnościach turystycznych, ciekawych ofertach firm oraz konkursach i promocjach turystycznych.

Dołącz do nas.

Zobacz także...

Plecaki męskie na niedzielnych turystów

2019-08-17

Plecaki męskie na niedzielnych turystów

Jeśli Twoja praca pochłania Cię bez reszty i weekendowy wyjazd za miasto jest dla Ciebie oderwaniem od codzienności, to tak jak ja jesteś niedzielnym turystą. Codzienna pogoń za autobusem i nieustanne zmęczenie sprawia, że z przyjemnością spędzamy wolny czas wyjeżdżając z miasta. więcej...

Dlaczego warto odwiedzić Kraków?

2019-08-19

Dlaczego warto odwiedzić Kraków?

Czas wakacji to okres urlopów i odpoczynku od codziennych zajęć. Wiele osób decyduje się na wyjazdy zagraniczne i relaks w ciepłych krajach. Warto jednak pamiętać, że Polska również kryje w sobie wiele ciekawych miejsc, pełnych zabytków i znaczeń historycznych. więcej...

Religijne podróże z biurem

2019-08-10

Religijne podróże z biurem

Organizacja wyjazdów za granicę wiąże się z licznymi kwestiami natury formalnej, które utrudniają wypoczynek. Przede wszystkim należy zaplanować dokładną trasę tak, aby zobaczyć wszystkie miejsca, będące popularnymi atrakcjami danego państwa. Podobne problemy pojawiają się w przypadku pielgrzymek. więcej...

Jak wybrać namiot?

2019-08-02

Jak wybrać namiot?

Już od dawien dawna wyjazd pod namiot jest ulubionym sposobem na spędzenie wakacji. Otwarta przestrzeń, bliski kontakt z naturą to plusy takiego wypoczynku. więcej...

Salomon? marka dla aktywnych

2019-07-30

Salomon? marka dla aktywnych

Coraz więcej osób decyduje się na różnego rodzaju aktywności fizyczne na zewnątrz. Ogromną popularnością cieszy się między innymi trekking. Jest to aktywność przeznaczona przede wszystkim dla osób, które chcą pokonywać własne granice i lubią przebywać w terenie. więcej...