Ministerstwo Sportu i Turystyki Rzeczpospolitej Polskiej, Akademia Ekonomiczna w Poznaniu - Katedra Turystyki, Forum Turystyki Regionów mają zaszczyt zaprosić do udziału w:
IV GREMIUM EKSPERTÓW TURYSTYKI
FORUM REGIONÓW
KONFERENCJA NAUKOWO-BRANŻOWA
"Turystyka jako czynnik wzrostu konkurencyjności regionów w dobie globalizacji"
Poznań, 24-26 listopada 2008 Hotel Andersia
Tegoroczna edycja poświęcona będzie następującej tematyce:
1. Konferencja naukowo-branżowa "Turystyka jako czynnik wzrostu konkurencyjności regionów w dobie globalizacji" ponadto
2. Forum Regionów obejmujące tematy: "Współpraca na poziomie regionalnym i lokalnym", "Kodeks Dobrych Praktyk dla ROT i LOT" i "Funkcjonowanie systemu informacji turystycznej"
Patroni konferencji:Minister Sportu i Turystyki Mirosław Drzewiecki, Minister Nauki i Szkolnictwa Wyższego prof. dr hab. Barbara Kudrycka,Rektor Akademii Ekonomicznej w Poznaniu prof. dr hab. Marian Gorynia
Źródło: www.gremium.forumturystyki.pl
Giżycko to jedna z najbardziej urokliwych miejscowości na Mazurach. Bezpośredni kontakt z przyrodą to dla osób zmęczonych hałasem i betonozą wielkich miast wspaniała okazja do złapania oddechu i zmiany otoczenia. Poznaj najciekawsze atrakcje Giżycka i okolic, które musisz odwiedzić z drugą połówką. więcej...
Wybór miejsca na urlop nie jest takim prostym zadaniem, jak mogłoby się wydawać. Wszystko zależy od naszych indywidualnych potrzeb, a także oczekiwań w zakresie formy wypoczynku. więcej...
Akumulator iPhone 11 Pro to ta wyjątkowa część urządzenia, która w ogromnym stopniu zadecydowała o sukcesie tego modelu, lecz nawet ona podlega prawom chemii. więcej...
W ramach działań public relations mieści się utrzymanie kontaktu z konsumentami oraz nawiązanie z nimi relacji w celu budowania pozytywnego wizerunku. Do osiągnięcia tych celów wykorzystuje się m.in. media społecznościowe. Social media w działaniach PR mają ogromne znaczenie. Na czym dokładnie polegają i czy każda firma powinna je wdrożyć? więcej...
Imprezy firmowe to w ostatnich latach coraz częściej wybierana przez pracodawców forma pogłębiania relacji z pracownikami i klientami. Event firmowy to nie tylko okazja do spędzenia wspólnie czasu poza biurem i zabawy. To także doskonałe narzędzie wspomagające rozwój i osiąganie celów zespołowych. Warto je wykorzystać. więcej...