Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.
Jeszcze tylko 2 dni św. Mikołaj relaksuje się na nadmorskich plażach Turystyka noclegi
     Jeszcze tylko 2 dni św. Mikołaj relaksuje się na nadmorskich plażach

turystyka24h.pl - turystyka i wypoczynekTurystyka24h.pl - turystyka i wypoczynek




» Polecane obiekty noclegowe

Jeszcze tylko 2 dni św. Mikołaj relaksuje się na nadmorskich plażach

2010-08-18
Co robi Mikołaj latem na plaży? Sprawdź nad Bałtykiem!
 
Jeszcze tylko przez 2 dni turyści odwiedzający plaże nad Bałtykiem mają okazję spotkać tam niezwykłego plażowicza – Mikołaja! Na plenerowych stoiskach Mikołajowi relaksującemu się w spa towarzyszą osoby uprawiające np. narciarstwo biegowe.
 
Postaci te są żywą ilustracją możliwości aktywnego spędzania czasu, jakie wiążą się z ofertą wypoczynku nad polskim morzem w zimie, a więc poza tradycyjnym okresem urlopowym. To dlatego, że wszystko odbywa się w ramach kampanii „Mikołaj na plaży”, stanowiącej letnią odsłonę całorocznego projektu „Czas na Bałtyk” realizowanego przez Pomorską oraz Zachodniopomorską Regionalną Organizację Turystyczną (PROT oraz ZROT).
 
Stworzenie namiastki zimowej, nadbałtyckiej plaży w środku lata ma pokazać Polakom, że Bałtyk to idealne miejsce na relaks o każdej porze roku, oferujące szereg atrakcji.
- Letnie wakacje, gdy plaże pełne są wczasowiczów, to doskonała okazja, by pokazać i przekonać tych wszystkich wiernych niepowtarzalnej atmosferze Bałtyku turystów, że polskie morze – wbrew powszechnym skojarzeniom – jest atrakcyjne także zimą, czego wiele osób po prostu nawet nie przypuszcza – mówi Mieczysław Struk, Marszałek Województwa Pomorskiego. – Narciarstwo biegowe, snow-kiting czy bogata oferta ośrodków spa to tylko niektóre możliwości aktywnego wypoczynku nad morzem, poza tradycyjnym sezonem i to za znacznie atrakcyjniejsze ceny – dodaje Władysław Husejko, Marszałek Województwa Zachodniopomorskiego.
 
Plażowe instalacje stworzone są z wykorzystaniem scenografii budującej nastrój zimowej plaży oraz rekwizytów, typowych zarówno dla nadmorskiego wypoczynku, jak i sportów zimowych. Mikołaj występuje w tradycyjnym czerwonym kostiumie, a w przerwach relaksującego masażu w spa, z pewnością nie odmówi sobie kilku szusów na nartach biegowych po… piasku. Atrakcją plenerowych stoisk są także stanowiska fotograficzne, gdzie odwiedzający mogą zrobić sobie zdjęcia. Fotografia w scenerii zimowej bałtyckiej plaży to prawdopodobnie jedna z najbardziej nietypowych pamiątek z letniego urlopu nad morzem. Do dyspozycji turystów zainteresowanych ofertą nadmorskich miejscowości są także przedstawiciele lokalnych informacji turystycznych, którzy najlepiej zaprezentują atrakcje nadbałtyckich kurortów.
 
Zapraszamy do spotkania z Mikołajem codziennie w godzinach 10:00 – 17:00 na następujących plażach nad Bałtykiem:
data
miejsca
18 sierpnia
Dźwirzyno , Mrzeżyno
19 sierpnia
Rewal , Międzyzdroje
20 sierpnia
Świnoujście
Ci, którzy nie będą mogli osobiście spotkać Mikołaja na plaży, mogą śledzić jego nadbałtyckie tournee w portalu Facebook: http://www.facebook.com/pages/Czas-na-Baltyk/322168589767. Na profilu Czas-na-Baltyk w Facebook będzie także można zdobyć atrakcyjne bałtyckie gadżety.
 
Pomysłodawcą i realizatorem sierpniowej kampanii „Mikołaj na plaży” jest Agencja Promocji Miast i Regionów.
 
Projekt „Czas na Bałtyk” jest wspólną inicjatywą województw pomorskiego i zachodniopomorskiego. Biorą w nim udział 22 nadbałtyckie gminy oraz samorządy obu województw. Organizatorami kampanii są Pomorska oraz Zachodniopomorska Regionalna Organizacja Turystyczna. Patronat nad przedsięwzięciem objęło Ministerstwo Sportu i Turystyki oraz Polska Organizacja Turystyczna.
 
Działania prowadzone w ramach projektu zawsze mają nietypowy charakter. - Nie boimy się pozytywnie zaskakiwać turystów – deklaruje Marta Chełkowska, Prezes PROT. Pierwszym i bardzo mocnym akcentem projektu była inauguracyjna akcja w górach. Wówczas, podczas zimowych ferii, na stokach narciarskich w Jurgowie i Karpaczu, powstały… piaszczyste plaże. Wypoczywali na nich prawdziwi plażowicze w strojach kąpielowych, co przy kilkunastostopniowym mrozie z pewnością zwracało uwagę narciarzy wakacyjną ofertą Bałtyku(http://www.youtube.com/user/TheAPMiR#p/u; http://www.youtube.com/user/TheAPMiR#p/u/6/e8Fh4j5Bp9c). Za tę niestandardową formę promocji, Agencja Promocji Miast i Regionów - będąca pomysłodawcą i realizatorem akcji „Plaża na stoku”, jak i obecnej kampanii - uhonorowana została brązową statuetką w kategorii Marketing Miejsc prestiżowego Polskiego Konkursu Reklamy KTR 2010.
 
Kolejna odsłona projektu „Czas na Bałtyk” to akcja „Bałtyk – przywieź własne wspomnienia”, odbywająca się w maju i czerwcu. Składała się na nią kampania billboardowa w największych miastach polski oraz działania o charakterze eventowym. Mieszkańcy stolicy mieli wówczas okazję poznać atrakcje wybrzeża wygodnie rozparci w plażowych leżakach, zajadając się watą cukrową i oglądając multimedialne prezentacje na ekranach umieszczonych w wielkich okularach przeciwsłonecznych. Równolegle z warszawską akcją, duże 3-metrowe okulary odwiedziły także Wrocław, Łódź, Kraków, Katowice, Poznań, Bydgoszcz i Toruń. Dzięki obecności fotografów i drukowanym na miejscu pocztówkom z okularami, mieszkańcy tych miast także mogli przywieźć – niemal – znad Bałtyku własne wspomnienia.
Szersze informacje o całym projekcie „Czas na Bałtyk” można znaleźć na www.czasnabaltyk.eu.
 
KONTAKTY
W sprawie szczegółów projektu „Czas na Bałtyk”:
Wojciech Kreft
Dyrektor Biura Zarządu Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej
tel. 501 545 366, dyrektor@prot.gda.pl

Zdzisław Pawlicki
Dyrektor Biura Zachodniopomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej
Tel. 501 106 882, dyrektor@zrot.pl

W sprawie szczegółów kampanii „Mikołaj na plaży”:                  
Artur Żyrkowski                                                                                                              
Prezes Zarządu Agencji Promocji Miast i Regionów sp. z o.o.         
tel. 604 93 33 00, az@apmir.org                                                          



morze bałtyk noclegi nad morzem tanie noclegi nad morzem Czas na Bałtyk


Zapisz się na Newsletter

Dopisz się do naszego newslettera dzięki czemu będziesz uzyskiwał informacje na Swojego maila o aktualnościach turystycznych, ciekawych ofertach firm oraz konkursach i promocjach turystycznych.

Dołącz do nas.

Zobacz także...

Przerejestrowanie samochodu - co warto wiedzieć?

2020-11-05

Przerejestrowanie samochodu - co warto wiedzieć?

Jeśli właśnie kupiłeś używany samochód, musisz pamiętać o jego przerejestrowaniu. To obowiązkowa czynność, której niedopełnienie wiąże się z karą finansową. Jak i gdzie przerejestrujesz samochód? Jakie dokumenty będą Ci potrzebne i ile czasu warto zarezerwować na takie formalności? Tego wszystkiego dowiesz się z poniższego artykułu. więcej...

Lampki czołowe w góry

2020-10-30

Lampki czołowe w góry

Góry są piękne i stanowią doskonała propozycję na wakacje. Dla wielu osób wędrowanie po górach to dawka ogromnej inspiracji, do spełniania siebie. więcej...

Łamigłówki drewniane

2020-10-20

Łamigłówki drewniane

Łamigłówki to sposób na rozwój logicznego myślenia oraz treningu inteligencji przestrzennej dla dzieci i dorosłych. To również świetna zabawa dla każdego. Na rynku istnieje wiele rodzajów tego typu gier, a jedną z popularniejszych form są łamigłówki drewniane. więcej...

Wszystko, co należy wiedzieć o testamencie!

2020-10-19

Wszystko, co należy wiedzieć o testamencie!

Zapewne nie raz każdy z nas spotkał się ze słowem testament. Nie da się ukryć, że jest to wyjątkowy dokument, który najczęściej sporządzany jest przez osoby, które są już w podeszłym wieku. więcej...

Planujesz podróż do Norwegii? Sprawdź, jakie środki transportu są obecnie najbezpieczniejsze w kraju fiordów

2020-09-18

Planujesz podróż do Norwegii? Sprawdź, jakie środki transportu są obecnie najbezpieczniejsze w kraju fiordów

Na chwilę obecną osoby przyjeżdżające do Norwegii z Polski, nie muszą poddawać się kwarantannie związanej z COVID-19. Sytuacja jest jednak dynamiczna i trudno zawyrokować, czy stan ten się nie zmieni. Jak natomiast wygląda podróżowanie po samej Norwegii? Sprawdzamy dostępne środki transportu i wybieramy najbezpieczniejszy w dobie panującej pandemii. więcej...