Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.
Konferencja E-fektywny Marketing 2009 Turystyka noclegi
     Konferencja E-fektywny Marketing 2009

turystyka24h.pl - turystyka i wypoczynekTurystyka24h.pl - turystyka i wypoczynek




» Polecane obiekty noclegowe

Konferencja E-fektywny Marketing 2009

2009-09-18
 

Konferencja E-fektywny Marketing 2009

Międzynarodowe Targi Poznańskie oraz portal HotelNews.pl zapraszają na cykl spotkań branży turystycznej z praktykami z zakresu marketingu internetowego, który odbędzie w dniach 22-23 października, podczas największych w Polsce Targów Turystycznych TOUR SALON w Poznaniu.

Podczas konferencji E-fektywny Marketing niezależni eksperci zaprezentują najnowsze badania i trendy w e-marketingu i pokażą, jak skutecznie wykorzystywać je w turystyce i hotelarstwie. W ramach konferencji zorganizowane zostaną również specjalistyczne warsztaty oraz przegląd stron turystycznych.

-Branża turystyczno-hotelarska poszukuje nowych możliwości promocji w Internecie, który jest tak naprawdę pierwszym źródłem wiedzy o polskich atrakcjach turystycznych. Dlatego wspólnie z portalem HotelNews.pl postanowiliśmy w tym roku przygotować innowacyjny projekt edukacyjno-warsztatowy z zakresu e-marketingu, do którego zaprosiliśmy specjalistów z Google Polska, Allegro czy Blip.pl. Targi to doskonałe miejsce do tego typu przedsięwzięć– mówi Magdalena Halicka-Gołębiowska – dyrektor Targów TOUR-SALON.

Konferencja ma pokazać, jak istotne w strategii marketingowej hotelu i firmy turystycznej są wyszukiwarki internetowe. Eksperci przedstawią sposoby prowadzenia efektywnego marketingu w Internecie oraz przybliżą możliwości mierzenia działań marketingowych w sieci. Wiele miejsca specjaliści poświęcą zagadnieniom związanym z funkcjonalnością i użytecznością stron hotelowych i turystycznych. Uczestnicy spotkania dowiedzą się też, jak skutecznie wykorzystać mikroblogi i technologie wideo w strategiach marketingowych.

W ramach projektu E-fektywny Marketing zorganizowane zostaną warsztaty dla hoteli i firm turystycznych z reklamy internetowej w wyszukiwarkach, prowadzone 23 października przez firmę doradczą MaxROY.com.

Konferencji towarzyszyć będzie ponadto przegląd stron internetowych Dobra Strona Turystyki, podczas którego praktycy z marketingu internetowego wyróżnią również najbardziej interesujące witryny www.

Spotkanie odbędzie się podczas tegorocznej, jubileuszowej edycji targów turystycznych TOUR SALON 2009, które co roku gromadzą blisko 800 wystawców z kilkudziesięciu krajów oraz wielotysięczną publiczność.

Więcej informacji na stronie www.toursalon.pl , www.hotelnews.pl , www.sprawnymarketing.pl

PROGRAM

22 października 2009

Konferencja E-fektywny Marketing w turystyce i hotelarstwie

1. Strategie wykorzystania systemu Google AdWords w turystyce i hotelarstwie – Tomasz Frontczak, MaxROY.com
2. Specyfika pozycjonowania stron turystycznych w Google –
Cezary Lech, GoldPosition.pl
3. Analityka internetowa w e-Turystyce –
Bartek Berlinski, Allegro.pl
4. Użyteczna strona hotelu –
Piotr Jardanowski, Symetria.
5. Logika i emocje w serwisie WWW. Czyli o tym jak zbudować pozytywne odczucia a następnie skłonić do rezerwacji –
Tomasz Karwatka, Divante.
6. Wyszukiwarka jako kanał planowania i realizacji sprzedaży –
Michał Kramarz, Google Polska
7. Jak przygotować skuteczną kampanię –
Piotr Zalewski, Google Polska
8. Wykorzystanie mikroblogingu w turystyce i hotelarstwie –
Marcin Jagodziński, Blip.pl
9. Technologie wideo oraz richmedia w e-turystyce –
Nikodem Krajewski, Ideacto.pl

Miejsce: Sala Zielona, Hol Wschodni MTP
Godziny: 10.30 – 18.00

Dobra Strona Turystyki

Uroczyste ogłoszenie wyników Przeglądu odbędzie się o godz. 13.45 na scenie
w Pawilonie 5

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

23 października 2009
Warsztaty
Reklama internetowa w Google w ramach programu AdWords Seminar Leader - firma doradcza MaxROY.com.

Miejsce: Sala Zielona, Hol Wschodni MTP

Źródło: PR



turystyka Poznań targi targi turystyczne Warszawa


Zapisz się na Newsletter

Dopisz się do naszego newslettera dzięki czemu będziesz uzyskiwał informacje na Swojego maila o aktualnościach turystycznych, ciekawych ofertach firm oraz konkursach i promocjach turystycznych.

Dołącz do nas.

Zobacz także...

Rajskie Seszele nie są przereklamowane! Dlaczego warto tam lecieć tej zimy?

2021-07-23

Rajskie Seszele nie są przereklamowane! Dlaczego warto tam lecieć tej zimy?

Dla miłośników tropikalnych miejsc mamy fantastyczne wieści - już od marca tego roku Seszele ponownie przyjmują spragnionych wakacji gości! więcej...

Atrakcje Kołobrzegu - co koniecznie zobaczyć?

2021-07-19

Atrakcje Kołobrzegu - co koniecznie zobaczyć?

Kołobrzeg i oraz jego okolice to bez wątpienia ścisła czołówka najpiękniejszych miejsc w Polsce - i najbardziej atrakcyjnych turystycznie, ponieważ czego jak czego, ale miejsc do zwiedzania jest tutaj naprawdę dużo. więcej...

Wyjazdy integracyjne wciąż na topie. Jak to się robi w Polsce?

2021-07-19

Wyjazdy integracyjne wciąż na topie. Jak to się robi w Polsce?

Wyjazdy integracyjne są wciąż bardzo popularną formą aktywizacji pracowniczej. Nic tak nie wpływa na wzmocnienie przynależności do zespołu oraz chęci budowania relacji pomiędzy pracownikami, jak wyjazd. więcej...

Najpiękniejsze miasta w Europie - TOP8

2021-06-30

Najpiękniejsze miasta w Europie - TOP8

Stary kontynent to obszar, na którym nie można się nudzić. W każdym kraju znajdziemy wiele miast, które zaprą nam dech w piersiach. więcej...

Rower elektryczny na turystyczne wyprawy poza miasto

2021-06-08

Rower elektryczny na turystyczne wyprawy poza miasto

Podczas letnich i wiosennych wolnych dni czy weekendów bardzo chętnie sięgamy po różnego rodzaju aktywności fizyczne. więcej...