Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.
Konferencja E-fektywny Marketing 2009 Turystyka noclegi
     Konferencja E-fektywny Marketing 2009

turystyka24h.pl - turystyka i wypoczynekTurystyka24h.pl - turystyka i wypoczynek




» Polecane obiekty noclegowe

Konferencja E-fektywny Marketing 2009

2009-09-18
 

Konferencja E-fektywny Marketing 2009

Międzynarodowe Targi Poznańskie oraz portal HotelNews.pl zapraszają na cykl spotkań branży turystycznej z praktykami z zakresu marketingu internetowego, który odbędzie w dniach 22-23 października, podczas największych w Polsce Targów Turystycznych TOUR SALON w Poznaniu.

Podczas konferencji E-fektywny Marketing niezależni eksperci zaprezentują najnowsze badania i trendy w e-marketingu i pokażą, jak skutecznie wykorzystywać je w turystyce i hotelarstwie. W ramach konferencji zorganizowane zostaną również specjalistyczne warsztaty oraz przegląd stron turystycznych.

-Branża turystyczno-hotelarska poszukuje nowych możliwości promocji w Internecie, który jest tak naprawdę pierwszym źródłem wiedzy o polskich atrakcjach turystycznych. Dlatego wspólnie z portalem HotelNews.pl postanowiliśmy w tym roku przygotować innowacyjny projekt edukacyjno-warsztatowy z zakresu e-marketingu, do którego zaprosiliśmy specjalistów z Google Polska, Allegro czy Blip.pl. Targi to doskonałe miejsce do tego typu przedsięwzięć– mówi Magdalena Halicka-Gołębiowska – dyrektor Targów TOUR-SALON.

Konferencja ma pokazać, jak istotne w strategii marketingowej hotelu i firmy turystycznej są wyszukiwarki internetowe. Eksperci przedstawią sposoby prowadzenia efektywnego marketingu w Internecie oraz przybliżą możliwości mierzenia działań marketingowych w sieci. Wiele miejsca specjaliści poświęcą zagadnieniom związanym z funkcjonalnością i użytecznością stron hotelowych i turystycznych. Uczestnicy spotkania dowiedzą się też, jak skutecznie wykorzystać mikroblogi i technologie wideo w strategiach marketingowych.

W ramach projektu E-fektywny Marketing zorganizowane zostaną warsztaty dla hoteli i firm turystycznych z reklamy internetowej w wyszukiwarkach, prowadzone 23 października przez firmę doradczą MaxROY.com.

Konferencji towarzyszyć będzie ponadto przegląd stron internetowych Dobra Strona Turystyki, podczas którego praktycy z marketingu internetowego wyróżnią również najbardziej interesujące witryny www.

Spotkanie odbędzie się podczas tegorocznej, jubileuszowej edycji targów turystycznych TOUR SALON 2009, które co roku gromadzą blisko 800 wystawców z kilkudziesięciu krajów oraz wielotysięczną publiczność.

Więcej informacji na stronie www.toursalon.pl , www.hotelnews.pl , www.sprawnymarketing.pl

PROGRAM

22 października 2009

Konferencja E-fektywny Marketing w turystyce i hotelarstwie

1. Strategie wykorzystania systemu Google AdWords w turystyce i hotelarstwie – Tomasz Frontczak, MaxROY.com
2. Specyfika pozycjonowania stron turystycznych w Google –
Cezary Lech, GoldPosition.pl
3. Analityka internetowa w e-Turystyce –
Bartek Berlinski, Allegro.pl
4. Użyteczna strona hotelu –
Piotr Jardanowski, Symetria.
5. Logika i emocje w serwisie WWW. Czyli o tym jak zbudować pozytywne odczucia a następnie skłonić do rezerwacji –
Tomasz Karwatka, Divante.
6. Wyszukiwarka jako kanał planowania i realizacji sprzedaży –
Michał Kramarz, Google Polska
7. Jak przygotować skuteczną kampanię –
Piotr Zalewski, Google Polska
8. Wykorzystanie mikroblogingu w turystyce i hotelarstwie –
Marcin Jagodziński, Blip.pl
9. Technologie wideo oraz richmedia w e-turystyce –
Nikodem Krajewski, Ideacto.pl

Miejsce: Sala Zielona, Hol Wschodni MTP
Godziny: 10.30 – 18.00

Dobra Strona Turystyki

Uroczyste ogłoszenie wyników Przeglądu odbędzie się o godz. 13.45 na scenie
w Pawilonie 5

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

23 października 2009
Warsztaty
Reklama internetowa w Google w ramach programu AdWords Seminar Leader - firma doradcza MaxROY.com.

Miejsce: Sala Zielona, Hol Wschodni MTP

Źródło: PR



turystyka Poznań targi targi turystyczne Warszawa


Zapisz się na Newsletter

Dopisz się do naszego newslettera dzięki czemu będziesz uzyskiwał informacje na Swojego maila o aktualnościach turystycznych, ciekawych ofertach firm oraz konkursach i promocjach turystycznych.

Dołącz do nas.

Zobacz także...

6 atrakcji zimą w Szczecinie

2022-12-01

6 atrakcji zimą w Szczecinie

Jak spędzić zimowe dni w Szczecinie? Zobacz listę zawierającą 6 ciekawych atrakcji w Szczecinie o tej porze roku! więcej...

Hajfa - poznaj miasto Bahaitów

2022-11-20

Hajfa - poznaj miasto Bahaitów

Synkretyzm religijny, wielokulturowość, malownicza okolica i bogactwo atrakcji turystycznych. To wszystko charakteryzuje Hajfę, trzecie co do wielkości miasto położone w Izraelu. więcej...

Apartamenty na sprzedaż Meksyk, w które warto zainwestować!

2022-11-09

Apartamenty na sprzedaż Meksyk, w które warto zainwestować!

W związku z nieustannym wzrostem inflacji w naszym kraju wiele osób zastanawia się, w co tak naprawdę warto zainwestować swoje pieniądze? więcej...

Atrakcje turystyczne w Świeradowie-Zdroju

2022-11-07

Atrakcje turystyczne w Świeradowie-Zdroju

Świeradów-Zdrój to dość niewielka miejscowość położona na Dolnym Śląsku, która przyciąga do siebie wielu turystów choćby przez fakt posiadania statusu uzdrowiska. więcej...

Wakacje - wybierz agroturystykę na Podlasiu

2022-10-30

Wakacje - wybierz agroturystykę na Podlasiu

Szukanie doskonałych miejsc na wakacje to przede wszystkim wybór takiego sposobu wypoczynku, który będzie nam odpowiadał i sprawi, że będzie można wypocząć. więcej...