Konferencja SPA & hotel na targach WorldHotel 2012

O potencjale polskiego rynku hotelowego SPA i sposobach na jego wykorzystanie, poprzez efektywny marketing i właściwe zarządzanie, będą mogli dowiedzieć się uczestnicy konferencji „SPA & hotel 2012″, która odbędzie się w ramach V Międzynarodowych Targów Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel 2012. Spotkanie, zorganizowane przez Europejską Fundację SPA odbędzie się ostatniego – trzeciego dnia targów, czyli 5 października w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie. Gościem specjalnym konferencji będzie Jean-Guy de Gabriac – jeden z najbardziej znanych konsultantów SPA na świecie.

SPA postrzegane jest jako idealny sposób na relaks, regenerację sił witalnych oraz poprawę zdrowia i kondycji organizmu. W Polsce powstaje coraz więcej ośrodków oferujących całą gamę zabiegów, różnorodnych pakietów, które spełnią oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów.
Początkowo ośrodki SPA powstawały przede wszystkim w kurortach od wieków słynących z wodolecznictwa, takich jak Ciechocinek, Inowrocław czy Kudowa. Dziś coraz więcej hoteli decyduje się na urozmaicenie swojej oferty o zabiegi SPA & Wellness. Swoje portfolio rozszerzają również ośrodki konferencyjne, które po zakończeniu spotkań biznesowych proponują swoim gościom wypoczynek i relaks w saunie, podczas masażu czy zabiegów upiększających.

Aby jednak biznes SPA był opłacalny, niezbędna jest wiedza i przemyślana strategia. Swoimi doświadczeniami na ten temat, z uczestnikami V Międzynarodowych Targów Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel 2012, podczas konferencji SPA & hotel 2012, podzielą się eksperci Europejskiej Fundacji SPA.

Jak zarobić na SPA?

Konferencja rozpocznie się o godzinie 10:00 w sali konferencyjnej B na I piętrze. Pierwszy panel, prowadzony przez Annę Koreńczuk – kierownika Studiów Podyplomowych SPA & Wellness w Wyższej Szkole Turystyki i Hotelarstwa w Gdańsku, a także konsultanta SPA, eksperta branżowego portalu spa-info.pl i audytora obiektów SPA, dotyczyć będzie tendencji rynkowych i koniunktury SPA w naszym kraju. Podczas spotkania zaprezentowane zostaną badania dotyczące wielkości i potencjału polskiego rynku hotelowego SPA.
Drugi panel konferencji, zatytułowany „SPA w hotelu – generator strat czy zysków?” poprowadzą: Arkadiusz Dawidowski – wiceprezes ForSpa, konsultant rynku SPA, autor wielu koncepcji obiektów SPA, w tym m.in.: Głęboczek Vine Resort & SPA, Hotelu Czarny Potok, Podkowa Waters SPA, Mirosław Włosik – specjalista z dziedziny marketingu i zarządzania, współzałożyciel, a także wspólnik Hotel Consulting Group i HCG Inwestycje oraz Anita Bajdalska – właścicielka firmy Manager SPA, certyfikowany manager SPA ISPA, dyrektor SPA Hotelu Aquarius SPA ***** w Kołobrzegu. Eksperci opowiedzą o roli sprzedaży detalicznej w SPA, a także o najczęstszych błędach popełnianych przy projektowaniu i opracowywaniu strategii hotelu SPA i sposobach na ich uniknięcie. Ponadto prelegenci zdradzą tajniki efektywnego zarządzania.

Ostatni panel konferencji poświęcony będzie marketingowi obiektów SPA. O tym jak zwiększyć obroty, na podstawie najlepszych światowych metod i praktyk, opowie gość specjalny Jean-Guy de Gabriac – CEO Tip Touch International, jeden z najbardziej znanych francuskich konsultantów SPA na świecie, współtwórca Europejskiej Konwencji SPA w Londynie oraz członek jury World SPA Awards. Zasady i techniki wielokanałowego e-marketingu i PR wyjaśni z kolei Arkadiusz Widawski – redaktor naczelny pierwszego magazynu poświęconego marketingowi w Internecie “Online Marketing Polska”, konsultant ds. e-marketingu i twórca kongresów e-marketingowych.

Informacje praktyczne
Chętni do udziału w konferencji „SPA & hotel 2012″ powinni przede wszystkim dokonać rejestracji na miejscu lub on-line na targi WorldHotel 2012. Rejestracja on-line za pośrednictwem strony www.worldhotel.pl/rejestracja zwalnia z opłaty za bilet wstępu na targi.

Na samą konferencję również obowiązują wcześniejsze zapisy poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego dostępnego na www.worldhotel.pl. Udział w spotkaniu jest płatny. Opłata za udział w konferencji obejmuje: materiały konferencyjne, certyfikat potwierdzający uczestnictwo oraz przerwę kawową. Osoby, które zgłoszą się na konferencję do 31 sierpnia, otrzymają 20% rabatu. Zgłoszenia można nadsyłać do 1 października.
Więcej informacji można znaleźć na stronie targów www.worldhotel.pl.

 

***
Międzynarodowe Targi Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel to jedyne spotkanie branży hotelarskiej w Polsce, które skupia precyzyjnie wyselekcjonowaną grupę odbiorców związanych z rynkiem noclegowym i gwarantuje ściśle biznesowy charakter wydarzenia. Prezentuje kompleksową ofertę produktów, usług i rozwiązań w zakresie budowy, wyposażenia, modernizacji i codziennej obsługi obiektów noclegowych o różnym standardzie. Pozwala również zapoznać się z najnowszymi trendami i najlepszymi praktykami w zakresie biznesu hotelarskiego, dzięki towarzyszącym targom wydarzeniom merytorycznym. WorldHotel organizowane są od 2008 roku i odbywają się w nowoczesnym Centrum Targowo-Kongresowym przy ul. Marsa 56c w Warszawie.

Romantyczny weekend w spa - czemu warto?
 Weekend w ekskluzywnym Hotelu Spa to doskonały sposób na spędzenie czasu z drugą połówką. Jest to relaksujące,...
Wypocznij z dala od zgiełku - Spa w Pobierowie
Kiedy odczuwamy zmęczenie nic nam nie wychodzi. Jesteśmy rozdrażnieni, szybko się irytujemy i nic nie...
Bezpieczna przystań na wczasy z dzieckiem nad morzem
Szukasz miejsca na wakacje z dzieckiem? Już jest - Port Dzieci - to bezpieczna przystań na wypoczynek...
Strefa relaksu nad morzem...
Potrzeba wypoczynku i wyciszenia raz na jakiś czas jest zupełnie naturalna dla każdego z nas. Wspaniałe...
Rzeszów - zabytki, nowoczesne hotele i dobranocki
Rzeszów, stolica Podkarpacia to miasto, które może się poszczycić kilkoma ciekawymi zabytkami, a także...
Jaki urlop zaproponować zapracowanym?
Od czasu do czasu przerwy od pracy potrzebuje każdy, nawet jeśli bardzo lubi to, czym się zajmuje. Sposobów...