Konferencje i targi turystyczne

Nadchodzi gorący czas najróżniejszych konferencji i spotkań targowych branży turystycznej w Polsce. Rozwój tej gałęzi gospodarczej jest bardzo widoczny, a jej przedstawiciele i pracownicy bardzo zaangażowani w edukację i wdrażanie zupełnie nowych trendów.

Najważniejsze wydarzenia turystyczne.
XXI Międzynarodowe Targi Turystyczne TT Warsaw 2013

Podczas trzech dni targowych przedstawiciele branży turystycznej będą mogli wymieniać zawodowe doświadczenia, przemyślenia, a także pozyskiwać kontrahentów i nawiązywać współpracę biznesową, pozwalającą na doskonalenie i urozmaicanie ich oferty turystycznej.

Już znane są tematy przewodnie wydarzeń merytorycznych, które będą towarzyszyć tegorocznej edycji TT Warsaw. W salach konferencyjnych odbędzie się między innymi seminarium edukacyjno-konsultacyjne Stowarzyszenia Konferencje i Kongresy w Polsce pt. „Architektura Kongresu”, skierowane do przedstawicieli organizacji pozarządowych oraz korporacji organizujących lub planujących organizację kongresów, a także Dzień Nowych Technologii z trzema blokami tematycznymi: Polski System Informacji Turystycznej, Technologie mobilne kluczem do innowacyjności polskich miast oraz Nowe technologie w Incentive Travel.

Wszyscy branżowi zwiedzający, którzy zarejestrują się on-line na stronie: ttwarsaw.pl/pl/dla-zwiedzajcych/rejestracja-online.html będą zwolnieni z opłaty za wstęp na targi TT Warsaw 2013. Rejestracja on line będzie czynna do 26 listopada 2013.

Impreza rozpoczyna się 28 listopada i potrwa do 30 listopada 2013.

Więcej informacji na stronie www.ttwarsaw.pl oraz fanpage https://www.facebook.com/Urlopowicze

VI Międzynarodowe Targi Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel 2013
Przedstawiciele branży hotelarskiej z całej Polski będą tu mogli pozyskać unikalna wiedzę i poszerzać swoje zawodowe horyzonty. Impreza odbędzie się w dniach 2-4 października 2013 roku w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska, przy ul. Marsa 56c w Warszawie.

Rynek HoReCa stale się przekształca i unowocześnia. Ta dynamika wynika przede wszystkim z wciąż zmieniającego się otoczenia: oczekiwań klientów, sposobu spędzania wolnego czasu, gustów kulinarnych, ale i przepisów prawnych oraz przekroju konkurencji.

Wszystkie te elementy sprawiają, że aby obiekt noclegowy stał się intratnym biznesem, a nie przeinwestowanym, niedopasowanym do realiów projektem, jego właściciel lub manager nie może pozostawać biernym obserwatorem rzeczywistości. Powinien czynnie reagować na wszelkie sygnały z rynku i stale aktualizować swoją wiedzę. www.worldhotel.pl

Branża hotelarska doskonale zdaje sobie sprawę z tej konieczności i dlatego chętnie doskonali się zawodowo, a także wymienia doświadczenia z innymi specjalistami z sektora. Hotelarze korzystają między innymi z konferencji, warsztatów i szkoleń, które odbywają się podczas targów WorldHotel w Warszawie.

Skuteczne promowanie i inwestowanie

Pierwszego dnia tegorocznej edycji targów WorldHotel, inwestorzy oraz hotelarze będą mogli skorzystać ze szkolenia pt: „Skuteczny marketing obiektu hotelowego / ABC Inwestowania w hotel”, którego organizatorem jest Akademia Hotelarza we współpracy z Horwath HTL.

Podczas pierwszej części szkolenia eksperci: Elżbieta Nitsze, dyrektor marketingu i sprzedaży sieci Elbest Hotels oraz Krzysztof Stęplowski, specjalista ds. marketingu online, omówią m.in. metody analizowania potencjału otoczenia biznesowego i  konkurencji, zasady definiowania grup docelowych, skuteczne narzędzia sprzedaży usług hotelowych oraz mierzenie skuteczności działań sprzedażowych i marketingowych.

Druga sesja, prowadzona przez Janusza Mitulskiego, partnera w międzynarodowej firmie konsultingowej Horwath HTL, skupi się na: analizie potencjału rynku lokalnego pod kątem inwestorskim, istniejącej i przyszłej konkurencji hotelowej oraz lokalizacji nieruchomości gruntowej, na której miałby powstać obiekt noclegowy. Ponadto, uczestnicy będą mogli się dowiedzieć o zasadach definiowania produktu hotelowego i ryzykach związanych z realizacją inwestycji.

Na szkolenie obowiązują wcześniejsze zapisy, a uczestnictwo jest odpłatne: Więcej informacji można znaleźć na stronie organizatora http://www.akademiahotelarza.com

Akademia eTravel

Ostatniego dnia targów, odbędzie się spotkanie branży hotelarskiej z marketingiem internetowym, czyli Akademia eTravel . Tu zainteresowani będą mogli dowiedzieć się, jak skutecznie wykorzystywać internet w promocji obiektu i usług hotelarskich.

Podczas spotkania omówione zostaną najefektywniejsze, a zarazem innowacyjne narzędzia e-marketingu. Słuchacze przekonają się, że poza Google czy Facebookiem, istnieje wiele innych ciekawych rozwiązań, pozwalających zdobywać klientów w wirtualnym świecie.

Akademia obejmie trzy bloki tematyczne: eTurysta: kim jest i jak zachowuje się potencjalny klient usług hotelarskich w dobie internetu, eTravel dzisiaj: przegląd najpopularniejszych i najskuteczniejszych narzędzi promocji internetowej już wykorzystywanych przez branżę hotelarską i turystyczną oraz Trendy i nowości w eTravel.

Spotkanie poprowadzi Dr Rafał Marek – ekspert z zakresu marketingu internetowego, właściciel agencji promocji online iMedia NOW.

Po zakończeniu części merytorycznej odbędzie się losowanie. Zwycięzcy otrzymają atrakcyjne kupony, uprawniające do przeprowadzenia kampanii reklamowej w internecie, w największych polskich serwisach: m.in. w Onet.pl, WP.pl. Interia.pl, Gazeta.pl i kilkuset innych. Fundatorem nagród jest sieć reklamowa AdKontekst.pl.

Po dokonaniu wcześniejszej rejestracji, wstęp na szkolenie jest bezpłatny. www.AkademiaeTravel.pl  

Kawa dla hotelarzy

Spotkania merytoryczne na targach WorldHotel to nie tylko wskazówki na temat samego hotelarstwa, ale również źródło inspiracji i pomysłów. Dlatego, podobnie jak w ubiegłym roku,  przez wszystkie dni imprezy, odbywać się będą warsztaty wiedzy o kawie, przygotowane przez firmę AproTrade/Akademia Kawy.

Właściciele i managerowie obiektów noclegowych, chcący podwyższyć standard świadczonych usług i uwodzić gości pyszną, aromatyczną kawą mogą wysłać pracowników, zajmujących się obsługą hotelowego baru, kawiarni czy restauracji, by nauczyli się zaparzać wyśmienite espresso, cappuccino i inne wyborne napoje kawowe. Tu także będą mogli się dowiedzieć wiele na temat historii kawy, jej wypalania, mielenia, parzenia i ekstrakcji, a także właściwości mleka i wody oraz właściwej obsługi klienta.

Uczestnicy warsztatów „Co warto wiedzieć o kawie?” otrzymają certyfikaty potwierdzające udział w podstawowym kursie wiedzy o kawie i jej parzeniu, które będą się pięknie i profesjonalnie prezentować na ścianie hotelowej kawiarni, zapewniając klientów o jakości podawanych napojów kawowych.

Wstęp na szkolenie jest bezpłatny. Obowiązują jednak wcześniejsze zapisy.

Na wszystkie wydarzenia turystyczne już teraz serdecznie zapraszamy.

***

www.e-konferencje.pl – najlepsze sale na konferencje i targi.

Rumunia krajem partnerskim Targów TT Warsaw
Rumunia została krajem partnerskim 24. Międzynarodowych Targów Turystycznych TT Warsaw. To coraz popularniejszy...
Przygotowania do Targów TT Warsaw 2015
Turystyczny sezon letni w pełni, zaawansowane są także przygotowania do 23. Międzynarodowych Targów Turystycznych...
Austrian Boat Show - BOOT TULLN (Centrum Prasowe PAP)
Największe i najbardziej wszechstronne targi żeglarstwa i sportów wodnych w Europie Środkowo-Wschodniej...
Mistrzowskie Targi EuroGastro
Zbliżające się 19. Międzynarodowe Targi Gastronomiczne EuroGastro umożliwią miłośnikom kuchni poznanie...
Sukces Targów TT Warsaw 2014!
Zakończyły się XXII Międzynarodowe Targi Turystyki TT Warsaw 2014. W ciągu trzech listopadowych dni ponad...
Święto turystyki w Warszawie - Targi TT Warsaw już niebawem
Już za kilka dni rozpoczną się XXII Międzynarodowe Targi Turystyki TT Warsaw 2014. To gratka dla wszystkich,...