Korzystne zmiany – nowe możliwości. Targi TT Warsaw odpowiadają na potrzeby czasu i branży turystycznej

Organizator XXI Międzynarodowych Targów Turystycznych TT Warsaw 2013, firma MT Targi Polska, odpowiadając na sygnały z rynku, zdecydował się na zmiany i wprowadzenie nowości, które pozwolą wystawcom, klientom i zwiedzającym, jeszcze efektywniej nawiązywać i podtrzymywać relacje biznesowe, a także lepiej promować i prezentować swoje nowe oferty i produkty turystyczne. Targi TT Warsaw 2013 odbędą się w dniach 28-30 listopada w Centrum Targowo-Kongresowym przy ul. Marsa 56c w Warszawie.

Rynek turystyczny w Polsce stale zmienia się i poszerza o kolejne obszary. Bardzo prężnie rozwija się baza konferencyjno-kongresowa. Co roku w naszym kraju odbywa się wiele tysięcy spotkań branżowych oraz lokalnych i międzynarodowych imprez typu MICE. Polska jest coraz częściej wybieranym kierunkiem turystyki biznesowej. Rozwija się również krajowy rynek spotkań. Poza nowymi hotelami, powstają wielofunkcyjne hale i centra konferencyjno – wystawiennicze, posiadające nowoczesne zaplecza oraz wysokokwalifikowaną kadrę.

Organizator Targów TT Warsaw 2013, firma MT Targi Polska, obserwując tendencje na rynku turystycznym, wydzielił osobny sektor dedykowaną obiektom konferencyjnym. Do kontaktu z wystawcami zostaną zaproszeni organizatorzy konferencji, szkoleń, wyjazdów motywacyjnych, przedstawiciele stowarzyszeń i towarzystw, agencje PR, jak również przedstawiciele działów marketingu największych firm w Polsce, które mogą w prezentowanych obiektach zorganizować kongres, konferencję, szkolenie czy wyjazd motywacyjny.

Dla firm z tego sektora, MT Targi Polska, wspólnie ze Stowarzyszeniem “Konferencje i Kongresy w Polsce” oraz Izbą Gospodarczą Hotelarstwa Polskiego – które objęły patronat nad tą częścią targów – oraz Poland Convention Bureau, przygotowują specjalny program merytoryczny, wzbogacający część wystawienniczą..

W związku z coraz bardziej popularną w naszym kraju turystyką medyczną, oddzielny sektor na TT Warsaw zostanie wydzielony także dla ośrodków SPA, uzdrowisk, klinik, sanatoriów oraz firm organizujących w Polsce pobyty zdrowotne.

Turystyka medyczna w naszym kraju ma bardzo duży potencjał rozwojowy. Przewagą na rynku międzynarodowym jest niewątpliwie profesjonalna kadra medyczna oraz wysoki standard świadczeń zdrowotnych. W polskich klinikach i ośrodkach stosowany jest nowoczesny sprzęt medyczny, zgodny ze światowymi standardami.  Dodatkowym atutem są niskie koszty w zestawieniu z dobrą jakością usług.

Wiele polskich Regionów, m.in. charakteryzujących się mikroklimatem, daje szerokie możliwości poprawy stanu zdrowia i wyglądu ciała, połączonej z wypoczynkiem, regeneracją sił fizycznych i psychicznych, zwiedzaniem atrakcji turystycznych oraz rozrywką. Szacuje się, że od momentu wstąpienia Polski do Unii Europejskiej nasz kraj odwiedziło już 450 000 turystów medycznych z całego świata. 

Kolejną nowością targów TT Warsaw 2013 będzie sektor poświęcony nowym technologiom w turystyce. Dzięki temu, goście oraz branżowi zwiedzający będą mogli łatwiej zapoznać się z wszelkimi nowościami tej ważnej dziedziny, wspomagającej rozwój turystyki. W tym sektorze zaprezentowane zostaną między innymi systemy rezerwacyjne i sprzedażowe, programy zarządzania biurami podróży i hotelami, elektroniczne platformy informacji i promocji turystycznych, aplikacje mobilne w obsłudze turystyki wyjazdowej oraz możliwości wykorzystywania mediów społecznościowych w marketingu usług turystycznych.

Firmy z branży turystycznej doskonale zdają sobie sprawę z rosnącego znaczenia nowych technologii, które są wyjątkową szansą biznesową, która otworzyła się wraz z rozwojem Internetu i innych kanałów komunikacji. Dzięki nim z dnia na dzień poprawia się dostęp do informacji oraz ułatwia i usprawnia system sprzedaży usług turystycznych.

W związku z tym, że turystyka coraz chętniej korzysta z nowoczesnych urządzeń i rozwiązań, w tym systemów zarządzania, rezerwacji czy kontaktu z klientem wydawało nam się naturalne wydzielenie oddzielnego sektora dla dostawców tego typu produktów. To z całą pewnością sprawi, że struktura ekspozycji będzie bardziej przejrzysta, a firmom będzie łatwiej dotrzeć do grona zainteresowanych odbiorców. Zależy nam na prezentacji najnowocześniejszych rozwiązań dla turystyki, bowiem jest to niesamowita szansa rozwoju dla tej branży.” – podkreśla Andrzej Kozłowski, Dyrektor Zarządzający MT Targi Polska.

Aby wystawcy i zwiedzający w komfortowych warunkach mogli omówić warunki współpracy czy podzielić się swoimi doświadczeniami, spostrzeżeniami i uwagami z innymi osobami z branży, organizator targów przygotuje dla nich specjalne strefy do rozmów biznesowych.

Więcej informacji na stronie www.ttwarsaw.pl

MT Targi Polska to jeden z wiodących w Polsce i największy na rynku warszawskim organizator imprez targowych. Firma organizuje 7 imprez wystawienniczych, które rocznie gromadzą ponad 2000 wystawców i 80 000 zwiedzających. W kalendarium znajdują się targi, które bardzo dobrze znane są za granicą, a w Polsce zyskały miano najważniejszych wydarzeń targowych, a są to: EuroGastro, EuroLab, CrimeLab, TT Warsaw, Lato, WorldHotel oraz Infrastruktura.

Co warto zwiedzić na Mazowszu?
Mazowsze – serce Polski, to kraina niezwykłych kontrastów, gdzie nowoczesność spleciona jest z historią,...
Czym kierować się wybierając apartamenty na doby w Warszawie?
Wybór noclegu nie jest łatwy, tym bardziej, gdy dostępnych opcji jest bardzo wiele. Zawsze warto dokładnie...
Hotel Warszawa centrum ? Apartamenty hotelowe w sercu miasta
Apartament hotelowy zapewnia komfortowy wypoczynek w warunkach zbliżonych do domowych. Goście mają do...
Multimedialna mozaika krajobrazów Polski na TT Warsaw
Jedną z atrakcji 24. Międzynarodowych Targów Turystycznych TT Warsaw będzie multimedialna strefa turystyczna...
Travel Massive nad Wisłą
Spotkanie międzynarodowej społeczności Travel Massive odbędzie się 28 listopada br., tj. trzeciego dnia...
Targi WorldHotel już jutro!
Już jutro rozpoczną się VI Międzynarodowe Targi Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel 2013. W dniach...