Kraków pozna prawie 150 milionów ludzi, dzięki CNN Wawel zobaczą nawet w Afryce!
Od poniedziałku trzydziesto- sekundowy spot o Krakowie jest nadawany w krajach Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki. To Urząd Miasta zapłacił za reklamówkę amerykańskiej telewizji CNN aż 200 tysięcy dolarów! Czy to pieniądze wyrzucone w błoto, czy raczej nowoczesna forma reklamy przekonamy się w przyszłości.
Ten krótki film ilustrowany jazzową muzyką przedstawia w migawkach miasto i dziejące się w nim wydarzenia. Zdjęcia Rynku Głównego, Kościoła Mariackiego, ołtarza Wita Stwosza i Teatru Słowackiego przeplatane są obrazami z koncertów i festiwali. Przejeżdża dorożka, małe dziecko karmi gołębie, malarze sprzedają obrazy pod Bramą Floriańską, studenci zachęcają do nauki na Uniwersytecie.
Film zrobiony został w Londynie przez specjalistów z CNN na zamówienia władz Krakowa. Skierowany jest nie tylko do turystów, ale też do tych, którzy zamierzają, nawet w czasie kryzysu, założyć w Krakowie swoje firmy.
Władze miasta twierdzą, że pierwszy kwartał roku to najlepszy czas na wypuszczenie spotu. A dlaczego, bo ludzie już zastanawiają się, gdzie pojechać na wakacje.
Źródło: polskatimes
kraków małopolskie atrakcje turystyczne turystyka krajowa
Giżycko to jedna z najbardziej urokliwych miejscowości na Mazurach. Bezpośredni kontakt z przyrodą to dla osób zmęczonych hałasem i betonozą wielkich miast wspaniała okazja do złapania oddechu i zmiany otoczenia. Poznaj najciekawsze atrakcje Giżycka i okolic, które musisz odwiedzić z drugą połówką. więcej...
Wybór miejsca na urlop nie jest takim prostym zadaniem, jak mogłoby się wydawać. Wszystko zależy od naszych indywidualnych potrzeb, a także oczekiwań w zakresie formy wypoczynku. więcej...
Akumulator iPhone 11 Pro to ta wyjątkowa część urządzenia, która w ogromnym stopniu zadecydowała o sukcesie tego modelu, lecz nawet ona podlega prawom chemii. więcej...
W ramach działań public relations mieści się utrzymanie kontaktu z konsumentami oraz nawiązanie z nimi relacji w celu budowania pozytywnego wizerunku. Do osiągnięcia tych celów wykorzystuje się m.in. media społecznościowe. Social media w działaniach PR mają ogromne znaczenie. Na czym dokładnie polegają i czy każda firma powinna je wdrożyć? więcej...
Imprezy firmowe to w ostatnich latach coraz częściej wybierana przez pracodawców forma pogłębiania relacji z pracownikami i klientami. Event firmowy to nie tylko okazja do spędzenia wspólnie czasu poza biurem i zabawy. To także doskonałe narzędzie wspomagające rozwój i osiąganie celów zespołowych. Warto je wykorzystać. więcej...