Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.
Kraków wart jest zaliczenia Turystyka noclegi
     Kraków wart jest zaliczenia

turystyka24h.pl - turystyka i wypoczynekTurystyka24h.pl - turystyka i wypoczynek




» Polecane obiekty noclegowe

Kraków wart jest zaliczenia

2009-05-11

Nowa kampania promocyjna Krakowa
Jedyny w Polsce koncert Lenny'ego Kravitza, 2. Festiwal Muzyki Filmowej oraz Festiwal Sztuk Audiowizualnych Art Boom to trzy wydarzenia promujące Kraków w najnowszej ogólnopolskiej kampanii pod hasłem "Kraków wart jest zaliczenia!" Kampania, organizowana przez Krakowskie Biuro Festiwalowe, potrwa do końca czerwca i obejmie outdoor oraz działania z zakresu BTL.

Kampania jest częścią projektu " 6 zmysłów" promującego Kraków jako miejsce wydarzeń kulturalnych na światowym poziomie. W maju i czerwcu, w ramach projektu odbywają się wydarzenia z zakresu: filmu (2. Festiwal Muzyki Filmowej), fotografii (Miesiąc Fotografii w Krakowie), sztuki współczesnej (Festiwal Sztuk Wizualnych Art Boom) oraz muzyki (Selector Festival i wyjątkowy koncert światowej mega gwiazdy - Lenny'ego Kravitza podczas Wianków). Nowa kampania prezentuje wszystkie te wydarzenia pod wspólnym szyldem, przedstawia je jako "konieczne do zaliczenia", gwarantujące ambitny program i rozrywkę na najwyższym poziomie. 

Jako motywy przewodnie kreacji wybrano trzy wydarzenia: 2. Festiwal Muzyki Filmowej, Festiwal Sztuk Wizualnych Art Boom i koncert Lenny'ego Kravitza. Na billboardach i citylightach w największych ośrodkach akademickich w Polsce (Kraków, Wrocław, Trójmiasto, Łódź, Warszawa, Poznań i GOP) zawisły plakaty z motywem Lajkonika (tradycyjnym symbolem Krakowa) i stylizowanymi postaciami: Gandalfa (nawiązującym do plenerowego pokazu "Władcy Pierścieni. Dwie Wieże" podczas 2. Festiwalu Muzyki Filmowej), Lenny'ego Kravitza (zapowiadającym jedyny w Polsce, bezpłatny koncert artysty podczas Wianków) i modelki ubranej w konstrukcję przypominającą instalację sztuki współczesnej (zachęcający do uczestnictwa w Festiwalu Sztuk Wizualnych Art Boom, 12-22 czerwca). Oprócz outdooru, w kampanii wykorzystano także działania z zakresu BTL. Ulotki w formie indeksu (gdzie w miejsce obowiązkowych przedmiotów do zaliczenia wpisano nazwy krakowskich wydarzeń kulturalnych) i zwolnienia lekarskiego z hasłem przewodnim "Kraków wart jest zaliczenia", podpisane przez Prezydenta Krakowa Jacka Majchrowskiego, są dystrybuowane przed uczelniami i miejscami najczęściej odwiedzanymi przez studentów w całej Polsce. 

Z kolei w akademikach pojawiły się zawieszki na drzwi z hasłem "Nie ma mnie, zaliczam w Krakowie". Dodatkowo, plakaty z trzema layoutami oraz ulotki i zawieszki pojawią się w krakowskich salonach sieci Empik.

Akcja zostanie wsparta kampanią bannerową na stronach portali students.pl i aktivist.pl oraz spotami emitowanymi na antenie RMF Maxxx w całej Polsce.

Kampania powstała we współpracy z agencją TBWA Telescope - strukturą dedykowaną do promocji sztuki i kampanii prospołecznych. Autorem kreacji jest zespół agencji Tippingpoint wchodzącej w skład grupy TBWA. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dział promocji Krakowskiego Biura Festiwalowego. Partnerem kampanii jest firma Leader Service, a patronami medialnymi - radio RMF Maxxx, portal internetowy students.pl, miesięcznik "Aktivist" , AMS i Empik. 

Źródło: www.krakow.pl



turyści turystyka biznesowa kraków małopolska turystyka krajowa


Zapisz się na Newsletter

Dopisz się do naszego newslettera dzięki czemu będziesz uzyskiwał informacje na Swojego maila o aktualnościach turystycznych, ciekawych ofertach firm oraz konkursach i promocjach turystycznych.

Dołącz do nas.

Zobacz także...

Planujesz podróż do Norwegii? Sprawdź, jakie środki transportu są obecnie najbezpieczniejsze w kraju fiordów

2020-09-18

Planujesz podróż do Norwegii? Sprawdź, jakie środki transportu są obecnie najbezpieczniejsze w kraju fiordów

Na chwilę obecną osoby przyjeżdżające do Norwegii z Polski, nie muszą poddawać się kwarantannie związanej z COVID-19. Sytuacja jest jednak dynamiczna i trudno zawyrokować, czy stan ten się nie zmieni. Jak natomiast wygląda podróżowanie po samej Norwegii? Sprawdzamy dostępne środki transportu i wybieramy najbezpieczniejszy w dobie panującej pandemii. więcej...

Jesienny urlop nad morzem tylko we dwoje

2020-09-14

Jesienny urlop nad morzem tylko we dwoje

Nadal wiele osób kojarzy czas wypoczynku głównie z wakacjami. Rzeczywiście lipiec i sierpień są najcieplejszymi miesiącami w roku, ale nie oznacza to, że urlop po sezonie wysokim jest pozbawiony zalet. więcej...

Typy hoteli - rodzaje

2020-08-06

Typy hoteli - rodzaje

Wśród kategoryzacji dotyczących hoteli, jedną spośród najważniejszych, będzie podział tychże obiektów z uwagi na ich lokalizację i pełnione przez nie funkcje. Możemy wyróżnić chociażby hotele uzdrowiskowe, hotele-kasyna, apartamentowe, rezydencyjne, miejskie, kongresowe, czy tranzytowe. więcej...

Blisko połowa gości hotelowych już płaci bonem turystycznym

2020-08-06

Blisko połowa gości hotelowych już płaci bonem turystycznym

Pierwsze dwa dni działania Polskiego Bonu Turystycznego za nami. Czy turyści już korzystają z tej formy płatności za wypoczynek? Okazuje się że tak. I to bardzo chętnie. więcej...

Hotele, miejsca, obiekty na konferencje i szkolenia, czyli centra konferencyjne

2020-07-20

Hotele, miejsca, obiekty na konferencje i szkolenia, czyli centra konferencyjne

Firmy szukają doskonałych miejsce na szkolenia więcej...