Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.
Kraków wart jest zaliczenia Turystyka noclegi
     Kraków wart jest zaliczenia

turystyka24h.pl - turystyka i wypoczynekTurystyka24h.pl - turystyka i wypoczynek




» Polecane obiekty noclegowe

Kraków wart jest zaliczenia

2009-05-11

Nowa kampania promocyjna Krakowa
Jedyny w Polsce koncert Lenny'ego Kravitza, 2. Festiwal Muzyki Filmowej oraz Festiwal Sztuk Audiowizualnych Art Boom to trzy wydarzenia promujące Kraków w najnowszej ogólnopolskiej kampanii pod hasłem "Kraków wart jest zaliczenia!" Kampania, organizowana przez Krakowskie Biuro Festiwalowe, potrwa do końca czerwca i obejmie outdoor oraz działania z zakresu BTL.

Kampania jest częścią projektu " 6 zmysłów" promującego Kraków jako miejsce wydarzeń kulturalnych na światowym poziomie. W maju i czerwcu, w ramach projektu odbywają się wydarzenia z zakresu: filmu (2. Festiwal Muzyki Filmowej), fotografii (Miesiąc Fotografii w Krakowie), sztuki współczesnej (Festiwal Sztuk Wizualnych Art Boom) oraz muzyki (Selector Festival i wyjątkowy koncert światowej mega gwiazdy - Lenny'ego Kravitza podczas Wianków). Nowa kampania prezentuje wszystkie te wydarzenia pod wspólnym szyldem, przedstawia je jako "konieczne do zaliczenia", gwarantujące ambitny program i rozrywkę na najwyższym poziomie. 

Jako motywy przewodnie kreacji wybrano trzy wydarzenia: 2. Festiwal Muzyki Filmowej, Festiwal Sztuk Wizualnych Art Boom i koncert Lenny'ego Kravitza. Na billboardach i citylightach w największych ośrodkach akademickich w Polsce (Kraków, Wrocław, Trójmiasto, Łódź, Warszawa, Poznań i GOP) zawisły plakaty z motywem Lajkonika (tradycyjnym symbolem Krakowa) i stylizowanymi postaciami: Gandalfa (nawiązującym do plenerowego pokazu "Władcy Pierścieni. Dwie Wieże" podczas 2. Festiwalu Muzyki Filmowej), Lenny'ego Kravitza (zapowiadającym jedyny w Polsce, bezpłatny koncert artysty podczas Wianków) i modelki ubranej w konstrukcję przypominającą instalację sztuki współczesnej (zachęcający do uczestnictwa w Festiwalu Sztuk Wizualnych Art Boom, 12-22 czerwca). Oprócz outdooru, w kampanii wykorzystano także działania z zakresu BTL. Ulotki w formie indeksu (gdzie w miejsce obowiązkowych przedmiotów do zaliczenia wpisano nazwy krakowskich wydarzeń kulturalnych) i zwolnienia lekarskiego z hasłem przewodnim "Kraków wart jest zaliczenia", podpisane przez Prezydenta Krakowa Jacka Majchrowskiego, są dystrybuowane przed uczelniami i miejscami najczęściej odwiedzanymi przez studentów w całej Polsce. 

Z kolei w akademikach pojawiły się zawieszki na drzwi z hasłem "Nie ma mnie, zaliczam w Krakowie". Dodatkowo, plakaty z trzema layoutami oraz ulotki i zawieszki pojawią się w krakowskich salonach sieci Empik.

Akcja zostanie wsparta kampanią bannerową na stronach portali students.pl i aktivist.pl oraz spotami emitowanymi na antenie RMF Maxxx w całej Polsce.

Kampania powstała we współpracy z agencją TBWA Telescope - strukturą dedykowaną do promocji sztuki i kampanii prospołecznych. Autorem kreacji jest zespół agencji Tippingpoint wchodzącej w skład grupy TBWA. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dział promocji Krakowskiego Biura Festiwalowego. Partnerem kampanii jest firma Leader Service, a patronami medialnymi - radio RMF Maxxx, portal internetowy students.pl, miesięcznik "Aktivist" , AMS i Empik. 

Źródło: www.krakow.pl



turyści turystyka biznesowa kraków małopolska turystyka krajowa


Zapisz się na Newsletter

Dopisz się do naszego newslettera dzięki czemu będziesz uzyskiwał informacje na Swojego maila o aktualnościach turystycznych, ciekawych ofertach firm oraz konkursach i promocjach turystycznych.

Dołącz do nas.

Zobacz także...

Plecaki męskie na niedzielnych turystów

2019-08-17

Plecaki męskie na niedzielnych turystów

Jeśli Twoja praca pochłania Cię bez reszty i weekendowy wyjazd za miasto jest dla Ciebie oderwaniem od codzienności, to tak jak ja jesteś niedzielnym turystą. Codzienna pogoń za autobusem i nieustanne zmęczenie sprawia, że z przyjemnością spędzamy wolny czas wyjeżdżając z miasta. więcej...

Dlaczego warto odwiedzić Kraków?

2019-08-19

Dlaczego warto odwiedzić Kraków?

Czas wakacji to okres urlopów i odpoczynku od codziennych zajęć. Wiele osób decyduje się na wyjazdy zagraniczne i relaks w ciepłych krajach. Warto jednak pamiętać, że Polska również kryje w sobie wiele ciekawych miejsc, pełnych zabytków i znaczeń historycznych. więcej...

Religijne podróże z biurem

2019-08-10

Religijne podróże z biurem

Organizacja wyjazdów za granicę wiąże się z licznymi kwestiami natury formalnej, które utrudniają wypoczynek. Przede wszystkim należy zaplanować dokładną trasę tak, aby zobaczyć wszystkie miejsca, będące popularnymi atrakcjami danego państwa. Podobne problemy pojawiają się w przypadku pielgrzymek. więcej...

Jak wybrać namiot?

2019-08-02

Jak wybrać namiot?

Już od dawien dawna wyjazd pod namiot jest ulubionym sposobem na spędzenie wakacji. Otwarta przestrzeń, bliski kontakt z naturą to plusy takiego wypoczynku. więcej...

Salomon? marka dla aktywnych

2019-07-30

Salomon? marka dla aktywnych

Coraz więcej osób decyduje się na różnego rodzaju aktywności fizyczne na zewnątrz. Ogromną popularnością cieszy się między innymi trekking. Jest to aktywność przeznaczona przede wszystkim dla osób, które chcą pokonywać własne granice i lubią przebywać w terenie. więcej...