Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.
Kraków zabiega o miłośników sztuki Turystyka noclegi
     Kraków zabiega o miłośników sztuki

turystyka24h.pl - turystyka i wypoczynekTurystyka24h.pl - turystyka i wypoczynek




» Polecane obiekty noclegowe

Kraków zabiega o miłośników sztuki

2009-05-28

Dziennik Polski przekazuje informacje o projekcie "promocji szlaków muzeów w Krakowie".

 
W projekcie przewidziano zorganizowanie konferencji dla muzeów, przewodników i biur podróży. Poza tym w kilku miastach europejskich, jak Paryż, Londyn, Berlin, Wiedeń czy Sztokholm pojawią się prezentacje multimedialne, które pokażą dzieła zgromadzone w małopolskich muzeach. Kulminacją będzie 3-dniowy event - konferencja z udziałem 350 uczestników: planistów, reprezentantów miast, przewodników, przedstawicieli organizacji działających na polu rozwoju turystyki i kultury. Małopolskie muzea zajrzą też do Internetu: powstanie strona www promująca projekt i szlaki, opracowana w kilku językach.

Od początku 2010 roku program obejmie istniejące już „Szlaki muzeów”, czyli Życie dawniej, Hity Krakowskich Muzeów, Sztuka Młodej Polski, Szlak Kultury Żydowskiej czy Szlak Nauki i Techniki, a także dwie zupełnie nowe propozycje: Zamki w Małopolsce i ofertę muzeów skierowaną do turystów biznesowych.

Ideę projektu już poparło środowisko akademickie, a także przedstawiciele muzeów. Ci ostatni w ankiecie przygotowanej przez Biuro Marketingu Turystycznego UM stwierdzili, że ich placówki nie są wystarczająco promowane.

Twórcy projektu zakładają także powstanie w przyszłości mającego kształt targów Forum Muzeów Europejskich. Mogłoby mieć charakter międzynarodowej imprezy cyklicznej, promocyjno-wystawowej, na której muzea mogłyby przedstawiać swoją ofertę. Forum mogłoby być platformą wymiany doświadczeń pomiędzy muzeami, miejscem do prezentacji nowości. Kraków mógłby stać się wtedy centrum, do którego przyjeżdżaliby przedstawiciele muzeów z całego świata, turystyczna branża zagraniczna czy dziennikarze.

Źródło: www.pot.pl



kraków turystyka krajowa produkt turystyczny


Zapisz się na Newsletter

Dopisz się do naszego newslettera dzięki czemu będziesz uzyskiwał informacje na Swojego maila o aktualnościach turystycznych, ciekawych ofertach firm oraz konkursach i promocjach turystycznych.

Dołącz do nas.

Zobacz także...

Odpoczynek we dwoje w sercu Wielkich Jezior Mazurskich

2022-06-15

Odpoczynek we dwoje w sercu Wielkich Jezior Mazurskich

Giżycko to jedna z najbardziej urokliwych miejscowości na Mazurach. Bezpośredni kontakt z przyrodą to dla osób zmęczonych hałasem i betonozą wielkich miast wspaniała okazja do złapania oddechu i zmiany otoczenia. Poznaj najciekawsze atrakcje Giżycka i okolic, które musisz odwiedzić z drugą połówką. więcej...

Aktywny urlop na kajakach - zobacz, co oferują Kaszuby

2022-06-08

Aktywny urlop na kajakach - zobacz, co oferują Kaszuby

Wybór miejsca na urlop nie jest takim prostym zadaniem, jak mogłoby się wydawać. Wszystko zależy od naszych indywidualnych potrzeb, a także oczekiwań w zakresie formy wypoczynku. więcej...

Twój iPhone 11 Pro szybko się rozładowuje? Czas na wymianę baterii!

2022-05-31

Twój iPhone 11 Pro szybko się rozładowuje? Czas na wymianę baterii!

Akumulator iPhone 11 Pro to ta wyjątkowa część urządzenia, która w ogromnym stopniu zadecydowała o sukcesie tego modelu, lecz nawet ona podlega prawom chemii. więcej...

Social media w działaniach PR? Agencja PR podpowiada, jak zrobić to dobrze.

2022-05-25

Social media w działaniach PR? Agencja PR podpowiada, jak zrobić to dobrze.

W ramach działań public relations mieści się utrzymanie kontaktu z konsumentami oraz nawiązanie z nimi relacji w celu budowania pozytywnego wizerunku. Do osiągnięcia tych celów wykorzystuje się m.in. media społecznościowe. Social media w działaniach PR mają ogromne znaczenie. Na czym dokładnie polegają i czy każda firma powinna je wdrożyć? więcej...

Czy jest jeszcze ktoś, kto nie wierzy w moc eventów firmowych?

2022-05-25

Czy jest jeszcze ktoś, kto nie wierzy w moc eventów firmowych?

Imprezy firmowe to w ostatnich latach coraz częściej wybierana przez pracodawców forma pogłębiania relacji z pracownikami i klientami. Event firmowy to nie tylko okazja do spędzenia wspólnie czasu poza biurem i zabawy. To także doskonałe narzędzie wspomagające rozwój i osiąganie celów zespołowych. Warto je wykorzystać. więcej...