Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.
Leć po słońce zimą razem ze Scan Holiday Turystyka noclegi
     Leć po słońce zimą razem ze Scan Holiday

turystyka24h.pl - turystyka i wypoczynekTurystyka24h.pl - turystyka i wypoczynek




» Polecane obiekty noclegowe

Leć po słońce zimą razem ze Scan Holiday

2009-09-24










Warszawa, 24
września 2009 roku – 15% rabatu spodziewać się mogą klienci biura Scan Holiday, którzy do 30 września zakupią wycieczki z oferty First Minute sezonu zima 2009/2010. Zaprezentowana przez biuro nowa oferta to: doskonałe ceny, starannie dobrane hotele, ciekawe destynacje i odpowiedź na zróżnicowane potrzeby. Jej wspólnym mianownikiem jest słońce, którego w tym okresie wszyscy jesteśmy spragnieni.

Atrakcyjne ceny

Zakup wycieczki w pierwszym terminie to nie tylko dostępność atrakcyjnych dat wyjazdów i kierunków z całej oferty ale przede wszystkim możliwość skorzystania z opcji First Minute. Przysługujący w jej ramach 15% rabat dostępny jest jeszcze do 30 września. Na wybierających się na zimowy wypoczynek z dziećmi czeka natomiast 20% rabat w ramach oferty klubów FanScan. Ci, którzy nie zdążą skorzystać z opcji First Minute – wprowadzonej przez Scan Holiday jako pierwszego touroperatora na rynek Polski – do 31 października będą mieli jeszcze szansę na 10% rabatu. Pary, nowożeńcy, rodziny z dziećmi i wymagający podróżnicy znajdą w zimowej ofercie Scan Holiday coś idealnie dla siebie. Oprócz popularnych wśród Polaków kierunków podróży takich jak: Egipt czy Tunezja touroperator proponuje inne ciekawe zakątki np.: 4 Wyspy Kanaryjskie lub Maroko.

Słońce i rabaty idą ze sobą w parze

Pary, które marzą o odpoczynku we dwoje znajdą wiele interesujących propozycji w zimowej ofercie Scan Holiday. 48 hoteli w formule all inclusive w ciekawych zakątkach świata to propozycja operatora dla spędzających zimowe wakacje we dwoje. Hotele położone są m.in. na należących do Wysp Kanaryjskich Gran Canarii, Furteventurze, Teneryfie  i Lanzarote, na portugalskiej Maderze, w orientalnym Maroku, w Tunezji i na tunezyjskiej Djerbie lub w stanowiących raj dla nurków egipskich: Sharm El Sheikh i Hurgadzie. Ich kameralna atmosfera, otaczające je promenady i okoliczne zatoczki stwarzają niezapomniany, romantyczny klimat.

Rodzinne wyjazdy – Kluby FanScan

Zimowa oferta Scan Holiday to również propozycja dla par, które na wypoczynek do ciepłych krajów chcą się wybrać ze swoimi pociechami. Marka starannie selekcjonuje hotele pod kątem potrzeb rodzin z dziećmi oraz zapewnia atrakcyjne animacje dla najmłodszych w Klubach FanScan. Kluby to wyjątkowe miejsca położone w najatrakcyjniejszych okolicach - zlokalizowane w zadbanych, zielonych ogrodach najczęściej przy plaży z dostępnymi ręcznikami plażowymi. Przede wszystkim gwarantują one wspaniałe animacje dla najmłodszych stanowiące połączenie nauki i zabawy z rówieśnikami. Wszystko to pod okiem przeszkolonych polskich animatorów dbających o doskonałą zabawę dzieci i ich bezpieczeństwo. Animacje przebiegają pod hasłem „poznaj kraj”. W ich trakcie dzieci m.in.: odkrywają tajemnice i legendy miejsca, do którego przybyły, poszukują skarbów, uczestniczą w olimpiadach sportowych, zajęciach tanecznych, teatralnych
i plastycznych oraz tworzą własne pamiątki z wakacji. Profesjonalne zespoły animatorów czekają także na dorosłych proponując zajęcia przy basenie i na plaży, gry  i zabawy zespołowe oraz wieczorne przedstawienia.

TUI Poland Sp.z o.o.
 ul. Woloska 7
 budynek Mars
 02-672 Warszawa
 
 Tel. +48 22 87436-94
 Fax +48 22 87436-93
 e-Mail: info@tui-poland.pl
 www.tui-poland.pl
 
Źródło: PR



biura podróży turystyka krajowa turysta turystyka zagraniczna


Zapisz się na Newsletter

Dopisz się do naszego newslettera dzięki czemu będziesz uzyskiwał informacje na Swojego maila o aktualnościach turystycznych, ciekawych ofertach firm oraz konkursach i promocjach turystycznych.

Dołącz do nas.

Zobacz także...

Multimedialna mozaika krajobrazów Polski na TT Warsaw

2016-09-27

Multimedialna mozaika krajobrazów Polski na TT Warsaw

Jedną z atrakcji 24. Międzynarodowych Targów Turystycznych TT Warsaw będzie multimedialna strefa turystyczna "Odkryj Polskę!". Polska Organizacja Turystyczna oraz MT Targi Polska, organizator targów, zapraszają w podróż śladami barw i dźwięków do różnych zakątków naszego kraju. więcej...

Uzdrowiska z portfela KGHM TFI kończą wakacje na plusie

2016-09-23

   Uzdrowiska z portfela KGHM TFI kończą wakacje na plusie

Polska Grupa Uzdrowisk, wchodząca w skład portfela KGHM TFI, osiągnęła w okresie wakacyjnym przychód w wysokości ponad 39,7 mln zł. To o niemal 3,5 mln zł więcej niż w analogicznym okresie w roku poprzednim. - Wypracowane zyski chcemy przeznaczyć na inwestycje, które pozwolą nam na oferowanie usług na coraz wyższym poziomie - mówi Rafał Czepil, wiceprezes KGHM TFI. więcej...

Dlaczego warto zwiedzić Paryż

2016-09-22

Dlaczego warto zwiedzić Paryż

Miłość, moda, kultura... Jak się okazuje Paryż, to dla wielu nie tylko stolica Francji. Jego medialność na przestrzeni lat (a nawet wieków) ustanowiły między innymi liczne ekranizacje filmowe, czy serialowe, gdzie Paryż ukazuje się tam nam z najpiękniejszej strony. Według wielu odwiedzających to miasto rzeczywistość jest identyczna. Ci mniej entuzjastyczni są nieco bardziej sceptyczni, a dowodem na to może być chociażby tak zwany ,,syndrom paryski", gdzie jest to nic innego jak zawód, że obraz tego miasta nie jest zgody z oczekiwaniami. więcej...

Niemiecki w branży turystycznej- raport Preply.com

2016-09-21

Niemiecki w branży turystycznej- raport Preply.com

Turystyka to ważna branża na rynku usług. Dotyczy zarówno turystyki weekendowej, wypoczynkowej, jak i klasyki, do której zaliczyć należy zwiedzanie miejsc naznaczonych historią. Wiele krajów utrzymuje się przede wszystkim z turystyki, do takich należy chociażby Tunezja. Turystyka zapewnia dochody, jak i miejsca pracy. Dostosowanie się do rynku i potrzeb odbiorców jest istotne. Język niemiecki jest jednym z elementów, które są ważne dla rozwoju turystyki. Jeśli chcesz pracować w branży turystycznej nie możesz zapomnieć o nauce jeżyków obcych, zwłaszcza niemieckiego. Nie chodzi tu bynajmniej o podstawy ale płynna komunikację w języku niemieckim. Największymi odbiorcami branży turystycznej w Europie, ale nie tylko w Europie są Niemcy. więcej...

Biuro Podróży Reklamy przygotuje dla austria.info kampanię regionu Serfaus-Fiss-Ladis.

2016-09-20

Biuro Podróży Reklamy przygotuje dla austria.info kampanię regionu Serfaus-Fiss-Ladis.

Agencja Biuro Podróży Reklamy po raz 4. podjęła współpracę z austria.info. Agencja jest odpowiedzialna za przygotowanie kampanii promującej austriacki region turystyczny Serfaus-Fiss-Ladis wśród polskich użytkowników internetu. więcej...