Organizatorem workshopu są Międzynarodowe Targi Łódzkie oraz Travel Trade Poland, wydawca TTG Polska.
Inicjatywa ta ma służyć promocji walorów turystycznych naszego regionu, pokazania województwa łódzkiego jako atrakcyjnego celu przyjazdów turystycznych oraz turystycznego rozwoju województwa.
Przedsięwzięcie to opiera się na profesjonalnych, wcześniej zaaranżowanych spotkaniach pomiędzy grupą kupujących z kraju i zagranicy a polskimi sprzedawcami usług turystycznych z regionu łódzkiego, takimi jak: tour operatorzy, sieci hoteli, atrakcje turystyczne, przewoźnicy, lokalne organizacje turystyczne i inne. Po stronie kupujących znajdą się podmioty zainteresowane ofertami turystyki przyjazdowej do województwa łódzkiego.
Szczegóły na:
http://www.mtl.lodz.pl/web/index/getpage/page/1563
turystyka targi targi turystyczne konferencje turystyczne jarmark turystyczny Łódźki Jarmark Turystyczny
Giżycko to jedna z najbardziej urokliwych miejscowości na Mazurach. Bezpośredni kontakt z przyrodą to dla osób zmęczonych hałasem i betonozą wielkich miast wspaniała okazja do złapania oddechu i zmiany otoczenia. Poznaj najciekawsze atrakcje Giżycka i okolic, które musisz odwiedzić z drugą połówką. więcej...
Wybór miejsca na urlop nie jest takim prostym zadaniem, jak mogłoby się wydawać. Wszystko zależy od naszych indywidualnych potrzeb, a także oczekiwań w zakresie formy wypoczynku. więcej...
Akumulator iPhone 11 Pro to ta wyjątkowa część urządzenia, która w ogromnym stopniu zadecydowała o sukcesie tego modelu, lecz nawet ona podlega prawom chemii. więcej...
W ramach działań public relations mieści się utrzymanie kontaktu z konsumentami oraz nawiązanie z nimi relacji w celu budowania pozytywnego wizerunku. Do osiągnięcia tych celów wykorzystuje się m.in. media społecznościowe. Social media w działaniach PR mają ogromne znaczenie. Na czym dokładnie polegają i czy każda firma powinna je wdrożyć? więcej...
Imprezy firmowe to w ostatnich latach coraz częściej wybierana przez pracodawców forma pogłębiania relacji z pracownikami i klientami. Event firmowy to nie tylko okazja do spędzenia wspólnie czasu poza biurem i zabawy. To także doskonałe narzędzie wspomagające rozwój i osiąganie celów zespołowych. Warto je wykorzystać. więcej...